Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

33 berichten • Pagina 1 van 2

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Dagboek van de maand November 2010

Deze maand is het winnende dagboek een dagboek van een teamlid! Ze is sinds juli bezig met haar populaire dagboek op S3N en heeft in totaal al 20 updates erop staan. Jullie zullen het vast al weten…

Het is FranSor met ‘I want to have your baby!’ Van harte gefeliciteerd en geniet van deze maand.

Afbeelding

Het verhaal gaat over Esther die 27 jaar is en graag een kindje wil krijgen. Ze ontmoet verschillende mannen en maakt van alles mee. Op dit moment heeft ze net een zoontje gekregen, Jay. Als je het verhaal nog niet volgt, kun je dat hier lezen.

Zoals gewoonlijk een paar leuke reacties op het dagboek van FranSor:
A&LBestiessForever. schreef:Omg, wat dramatisch, ik krijd tranen in my eyes. =o0
Jenny schreef:Mooi!!
Ben echt benieuwd hoe dit afloopt!! (A)
tessiegril schreef:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH cool
--Lizzy-- schreef:ik heb daarnet echt heel je dagboek zitten lezen en in 1 woord: TOP
Geurtvdb schreef:WOW!
Allemaal gelezen echt wow!
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Dagboek van de maand November 2010

YESH :woot

okee .... wat standaard-vraagjes dan :)

1. hoe kwam je op het idee ?
2. waarom wou je een dagboek maken ?
3. wat is je lievelingsupdate ?
4. heb je nog hints voor wat er nog gebeuren zal :woot ???

nogmaals gefeliciteerd :)
FranSor
Beheerder Beheerder

Re: Dagboek van de maand November 2010

1. hoe kwam je op het idee ?
Ik wil, zoals bijna elk meisje, later moeder worden en ik weet wie ik graag als vader zou willen hebben. Maar ik vroeg me af hoe het leven zou zijn als je alleen heel graag kinderen wilt hebben maar geen vriend of man hebt. Zodoende :)

2. waarom wou je een dagboek maken ?
Ik wilde wat meer dan alleen Sims spelen. Ik kan niet voor mezelf een verhaal verzinnen en dat dan spelen, maar met mijn dagboek kan dat wel.

3. wat is je lievelingsupdate ?
Lastig.. Ik weet namelijk nu al wat de volgende updates zijn en dat worden mijn favo ups denk ik:P Maar tot nu toe is het toch de update(s) waarin Donald esther aan het stalken is.

4. heb je nog hints voor wat er nog gebeuren zal :woot ???
Oké ik zal er twee geven: Esther komt een oude bekende tegen, had ik al gezegd in mijn dagboek topic maar ach. En Esther wordt weer gelukkig in de liefde. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten