Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vinden jullie van mijn verhaal tot nu toe?

Saai.
5
6%
Gaat wel.
4
5%
Leuk om te lezen.
8
10%
Mooi geschreven en erg realistisch.
25
30%
Erg mooi, Super leuk.
7
9%
Ben benieuwd naar MEER!.
33
40%
Totaal aantal stemmen: 82

213 berichten • Pagina 1 van 11

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

De jongen zonder hart.(Waargebeurd)MEDEDELING PAG 18!!

Voordat je gaat lezen wil ik je even zeggen:
Sommige gebeurtenissen kunnen als schokkend ervaren worden.
Dit is niet mijn bedoeling, maar omdat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal wil ik het gewoon met jullie delen. En het van me af schrijven. Ik hoop dat jullie dit accepteren, Zoniet dan hoor ik dat graag!
Veel plezier met lezen.[/size]

Let op!!
Wegens wijzigingen in het verhaal kan ik helaas niet meer doorgaan hier op simsnieuws, in het verhaal komen TE erge dingen voor waardoor ik het niet mag/kan plaatsen.. MAAR!! je kunt mijn verhaal lezen op:
http://truestory.webklik.nl/page/homepage


Inhoud:
Inleiding: Blz 1
Update 1:Het bericht, Blz 1
Update 2: De ontmoeting Blz 2
Update 3: Vals geld Blz 4
Update 4: De nacht met Sordan Blz 8
Update 5: De avond van het Snode plan Blz 12
Update 6: Het hotel Blz 17
Hier kun je mijn dagboek volgen.
De jongen zonder hart.
Veel plezier met lezen.

Allereerst wil ik even zeggen:
Dit verhaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, Ik wil meiden waarschuwen met dit verhaal voor de dingen die kunnen gebeuren wanneer je net de verkeerde persoon ontmoet. Die heel anders is dan dat hij zich voordoet.
Veel plezier met lezen!:D

Voorwoord:
Afbeelding

Dit is Mimi,woont nog bij haar ouders en ze is 16 jaar wanneer dit verhaal zich afspeeld. Ze droomt ervan om ooit iets te gaan doen met mode, ze houd van ontwerpen en schilderen.
Maar vanaf het moment dat ze een bericht ontvangt, neemt haar leven een totaal andere wending.

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op wo 18 mei 2011, 14:48, 35 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!

Inleiding:
Het bericht



Afbeelding

Het was 8 uur in de avond, ik zat in me badjas achter de computer en ging nog snel even op msn maar veel mensen om mee te chatten waren er niet.
Ik klikte me internetbrowser aan en ging nog even naar mijn account op pp2g, ik logde in en zag dat ik 3 nieuwe berichten had. Ik klikte erop en kwam in een ander scherm waar ik een foto zag van een knappe jongen, hij had mij een berichtje gestuurd dus ik opende en las het bericht.

‘ Hallo madame, wat zie jij er prachtig uit’ ik vond het maar een beetje overdreven maar ik las geduldig verder ‘ Je bent echt een schoonheid en ik verdrink bijna in je helder blauwe ogen, nog mooier dan de helderste zee.
Lijkt me leuk om verder met je te kunnen chatten.
Kusjes, Charel.

Zo zo ‘zei ik hardop, en las het nog 3 keer voordat ik besloot te antwoorden, ik klikte uiteindelijk op beantwoorden en begon te typen:

Beste Charel,
Jij mag er ook wel zijn hoor, het lijkt mij ook heel gezellig om verder te chatten. Hoe gaat het met je?
Groetjes Mimi.

Ik zat te twijfelen of ik nou wel goed had gedaan door te reageren, maar het was wel echt een knappe jongen.

Afbeelding

Ik ging naar zijn profiel toe om nog even te kijken naar zijn foto’s, maar jeetje wat een lekkerding. Hij was van surinaamse afkomst en had donkerbruine ogen met een iets lichtere kleur erdoorheen, zijn haar was ook wel leuk het zat op sommige foto’s wat vreemd maar het stond hem enorm sexy.

Afbeelding

Ik ging van internet en zonder dat ik die andere 2 berichten had gelezen zette ik mijn computer uit en kroop lekker me warme bedje in. “wat een knapperd” dacht ik bij me zelf voordat ik in slaap viel.

Afbeelding

Niet wetende dat mijn leven vanaf het moment dat ik het bericht stuurde, totaal een andere wending ging nemen.

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op do 16 dec 2010, 21:53, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!

Mooi verhaal, grappig ook met dat chatscreen wat je zelf gemaakt hebt.
Alleen heeeeeel erg jammer dat je niet even de moeite neemt om de muren omhoog te zetten.
Goed gedaan verder, blijf schrijven.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!

Ik zie nu pas dat je een paar van de profielfoto's hier hebt gebruikt. Ik geloof die van: Essel,Simsfreak,Maike,caesar,hikari. Maar ook wel leuk verhaal.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!

ik vond het echt leuk dat je onze avatars erbij zette ^.^
leuk verhaal, op dat muren-gedeelte na, maar dat is al gezegd en je bent ook maar net begonnen.
Ik ben benieuwd wie die Charel nou is...
en ook of dat nou z'n echte foto is, miss is het z'n broer wel en is hijzelf hartsikke lelijk :S
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!

Bedankt voor alle leuke reacties.. ik zal snel weer een update posten, miss dat het morgen avond gaat worden, heb het redelijk druk met school.. Zit een enorme deadline in :P maar ik zal zo snel mogelijk weer posten
Thanks voor de reacties
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!

Wow, ik weet al waar dit denk ik naar toe slaat.. Want zelf praat ik erover met mijn ouders enzo, dat ik daarvoor moet oppassen.


Ben echt benieuwd naar meer!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!OM 10 UUR NIEUWE UPDATE!

UPDATE!

De ontmoeting.

De volgende ochtend moest ik weer vroeg op om naar school te gaan, ik kleedde me aan en nam de bus naar school.
In de klas zat ik maar een beetje wazig voor me uit te staren en kon me niet goed concentreren op wat de lerares allemaal zei. Het kwam door Charel, ik zat steeds maar met me gedachten bij zijn foto en zijn leuke berichten. Was ik verliefd aan het worden? Nee toch? De lerares begreep al niet waarom ik er niet bij was met me gedachtes want normaal was ik 1 van de beste van de klas, ik begreep er zelf ook geen hout van. Wel wist ik dat ik niet kon wachten totdat ik thuis was zodat ik kon kijken of hij al weer wat had gestuurd.
De schoolbel ging, eindelijk mocht ik naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen zette ik mijn computer aan en logde in op mijn account.

Afbeelding

YES 3 nieuwe berichten, ik las eerst de berichten die ik gister niet had geopend. De jongens waren niet echt mijn type, ik viel namelijk meer op het type buitenlands en veel boeiends stond er in die berichten ook niet dus ik verwijderde ze maar meteen. Ik opende het bericht van Charel en begon te lezen,
Lieve mimi,
Met mij gaat het goed en hoe is het met jou?
Je bent echt de mooiste meid die ik op deze site ben tegengekomen, had ook zeker niet verwacht dat je verder met me wou chatten maar ik ben erg blij dat je dat toch wel wil.
Kun je misschien wat over jezelf vertellen?
Kus Charel.
Nou zo gezegd zo gedaan, ik reageerde op het berichtje en vertelde het een en ander over mezelf.
Hey Charel,
Nou waar zal ik beginnen, Hmm even denken hoor.
Ik ben dus mimi, en woon bij me ouders in Twinbrook, net als jij haha. Ben 16 jaar maar wordt binnenkort 17.
Ik hou van mode ontdekken, tijdschriften lezen en schilderen maar verder vind ik het ook heerlijk om gewoon op de bank te hangen en een film te kijken.
Maar hoe zit dat met jou dan? Vertel jij eens wat over jezelf.. ik ben erg benieuwd.
Liefs, Mimi

Ik klikte op verstuur en het bericht was verzonden, Charel was online dus misschien kreeg ik vanavond nog een antwoord op me bericht. Ondertussen ging ik nog even op internet, ging naar de website waar ik zo vaak op zat, kende die site eigenlijk nog niet zo heel lang maar ik was er wel van overtuigt dat dit een website was waar ik heel lang op zou blijven, het heet sims3nieuws. Daar kun je alles lezen over wat er allemaal gebeurd in de wereld en er zit ook een forum op waar je met andere meiden en jongens kunt kletsen over talloze dingen, dus ik ging naar de website toe en klikte op het forum en ging naar de babelhoek, ik las daar een topic over i-pods, ze hadden het over leuke applicaties voor op je i-pod en iedereen vertelde wat voor i-pod ze hadden. Ik zat druk te lezen, het leek me ook wel wat om zo’n ding te hebben’ Heb namelijk zo’n ouderwets ding waar je alleen naar links en rechts kan klikken, erg onhandig’.
Na ongeveer een kwartiertje, klikte ik mijn account weer aan en vernieuwde de pagina,
‘1 Nieuw bericht’ stond er, ‘Jeeh!’ zei ik hardop en begon te lezen,

Hey lekkerding,
Nu heb ik een beetje een beter beeld van je, ik kan wel je profiel lezen maja daar staat ook niet alles op natuurlijk.
ok, ik ben dus Charel en ben 21 jaar, waar ik woon dat wist je al haha. Ik heb nu sinds een jaar mijn eigen huisje en daar ben ik erg trots op. Het kraakt wel af en toe aan alle kanten maar dat komt omdat de vloer op de bovenverdieping van hout is dus je hoort de hele tijd mensen lopen, wel een beetje minder maar naar een tijdje wen je daar wel aan.
Verder ziet het er erg leuk en knus uit, heb het zelf ingericht. De kleuren zijn beetje gemixt groen met blauw en wit en tja de vloer is van laminaat. Maargoed genoeg over het huisje, misschien kun je hem ooit een keer zelf komen bekijken als we zo ver komen.
ik zou niet weten wat ik verder over mezelf nog moet vertellen, als je nog wat wil weten van me dan hoor ik het wel :P
Kusjes Charel.
‘zucht’ , wat een lang bericht zeg, maar wel veel informatie. ‘hij heeft dus een eigen huisje’ dacht ik bij mezelf, ik kreeg meteen een grote lach op me gezicht, nog vrij jong en dan al een eigen huis.

De dagen volgde, weken gingen voorbij, steeds maar over en weer berichten sturen en ik leerde hem steeds beter kennen. Ik kon af en toe niet meer in slaap komen omdat mijn gedachtes zo bij hem waren.

Een paar dagen later.
Ik had weer een bericht van hem ontvangen en opende het;
Lieve Mimi,
Het lijkt me erg leuk als we een keertje afspreken, na zo’n lange tijd praten via berichten enz vindt ik het wel een tijd worden :P
Hier mijn nummer zodat je me misschien een keer kan smsen als je niks te doen hebt.
0487284219
Ik hoor het wel van je. :D
Kusjes van mij.

Afbeelding

Ik pakte me telefoon en sloeg het nummer op, wanneer ik ging smsen wist ik nog niet maar ik had nu in ieder geval zijn nummer. Ik reageerde niet op zijn bericht maar zat er aan te denken om hem te smsen maar ik wist niet zo goed wat ik er nou in moest zetten. Daar heb ik de hele avond over nagedacht.
Toen ik s’avonds in me bedje lag besloot ik hem toch maar te smsen, ik stond op en pakte me telefoon van me bureau en begon te typen,

Afbeelding

Hoi Charel…. ‘en toen was het stil, ik wist nu al niet meer goed wat ik moest zeggen’(5 minuten later)
We zijn inderdaad al een hele tijd aan het kletsen via internet, mij lijkt het ook wel leuk om af te spreken.
X Mimi.

Ik klikte op versturen en het bericht was binnen enkele seconden verzonden, ik sprong me bedje weer in en draaide me hoofd naar de muur. Ik lag daar maar te denken wat hij zou kunnen terug sturen. Nog geen 2 minuten later hoorde ik een piep, ik sprong me bed uit en pakte zo snel mogelijk me telefoon
“1 nieuw bericht” stond er in me scherm, en opende het bericht.
Hej mimi, Leuk dat je me smst.
Ik kan niet wachten om je te zien. Zullen we een van deze dagen afspreken? Op een vrijdagavond ofzo, dan kom je gezellig hierheen en dan gaan we een film kijken ofzo.
X Charel.
Ik wist niet hoe snel ik terug moest smsen en zei dat ik dat een goed idee vond maar moest alleen nog even aan me moeder vragen of ze me wou brengen, Charel vond dat geen enkel probleem en ik moest het hem maar laten weten.

Afbeelding

De volgende dag vroeg ik aan me moeder of ze me aanstaande vrijdag naar Charel kon brengen, ze wou weten waar ik die jongen van kende. Dus ik verzon een smoes die ongeveer zoiets als dit klonk: ‘ ik heb hem leren kennen via een vriendin van mij en heb hem al een paar keer gezien’ Ze geloofde elk woord wat ik zei, maar ja wat moest ik anders, kon toch moeilijk zeggen dat ik hem op het internet had ontmoet, ten eerste zou ze gek worden en ten 2e zou ze me niet eens weg willen brengen.

Afbeelding

Die vrijdag middag zou ik rond een uur of 4 naar hem toe gaan, het was nu 2 uur dus ik ging douche en deed me make-up zodat ik er tiptop uit zag.
Om kwart voor 4 reden we weg, gelukkig was het niet heel ver rijden en konden we het vinden met de simsim, dat is zo’n super handig navigatieapparaat.

Afbeelding

Eenmaal aangekomen daar bleef ik nog even in de auto zitten want durfde niet zo goed naar de deur te gaan. Het was maar goed ook dat ik nog even bleef zitten want ik kreeg door het achterruit naar buiten en zag 2 jongens aan komen lopen met boodschappen, Het was Charel en nog een jongen met blond haar, hij was vrij lang zo te zien.

Afbeelding

Ik gaf me moeder een kus en stapte uit, Charel en zijn vriend zagen me al aan komen lopen en die vriend riep ‘VANGEN!!” waarna ik een zak chips in de lucht zag vliegen die ik nog maar net kon vangen. Ik liep achter de jongen door naar binnen en legde de chips bij de andere boodschappen op het aanrecht. Ik draaide me om en keek een beetje om me heen, Charel kwam naar mij toe en groeten me beleeft met 3 zoenen. Ik zei meteen daarna dat hij een erg mooi huisje had.
Afbeelding


Afbeelding
Zijn vriend kwam naar me toe en stelde zich voor, ‘Ik ben rydel’ zei hij, ik vertelde hoe ik heten. ‘Mimi ga toch zitten, doe alsof je thuis bent’ riep Rydel vanuit de gang. Ik deed wat hij zei en ging op een mooie grote witte hoekbank zitten, ik was verlieft.. Niet op Charel, maar op zijn prachtige hoekbank.
Vanaf de bank kon ik zijn huis even beter bekijken, voor me stond een glazen tafel met daarop een nep-bloem, en een aantal sigaretten, vuil van as en tabak. Naast me aan de linkerkant stond bij het raam een beeld van een vrouw, erg mooi maar totaal niets voor een jongen, vroeg mezelf wel af of hij het zelf had ingericht.

Afbeelding

Als ik naar rechts keek dan kon ik de keuken zien, het was niet erg groot maar wel ruimte genoeg, rechts naast de bank stond een tafeltje met daarop wat tijdschriften en daarnaast stond een mooie groen/bauwe kast, daarnaast stond nog een grotere kast en daar stonden allemaal spullen in en lege flessen alcohol. In het midden stond de eettafel dat hoorde ook bij een woonkamer set denk ik, want alles was in de kleur groen/blauw. Het zag er allemaal erg mooi uit.

Afbeelding

We hebben nog wat gepraat en gelachen en ik kwam er achter dat ze ook blowde, niet zo vaak, maar dat vond ik niet zo heel erg (ik had het namelijk stiekem ook wel eens gedaan).

Afbeelding

Die avond gingen we uit in een cafe, ergens in de stad van twinbrook, We hebben gelachen, gedanst, en wat gedronken. Ik had de avond van me leven. Het klikte zo goed tussen mij en Charel, het leek wel liefde op het eerste gezicht.
Toen het eenmaal tijd was om weer naar huis te gaan hadden we daar allebei niet zo veel zin in, dus ik belde me moeder op om te vragen of ik misschien mocht blijven slapen, weer een smoesje kwam naar boven ‘ ik zou bij zijn nichtje blijven slapen die vlakbij woonde’ me moeder vond het niet zo’n goed idee, dus uiteindelijk werd ik thuisgebracht.

Afbeelding

Bij mijn huis aangekomen konden we maar geen afscheid nemen, ik kan me niet meer goed herinneren of we elkaar toen al gekust hadden, maar ik weet nog wel dat we echt gewoon bij elkaar wouden zijn.

Afbeelding

Ik liep naar binnen toe en Charel bleef nog even voor de deur wachten omdat ik ging vragen of ik hem mocht voorstellen aan hun, ze vonden het geen goed idee omdat het huis een troep was. Charel vroeg of hij nog even naar de wc mocht, en in die tijd vroeg ik het nog een keer.

Afbeelding


Mijn ouders besloten toch maar dat het wel mocht. Toen hij van de wc afkwam liep hij achter me aan naar binnen en stelde zich heel netjes voor, ik was blij dat ze hem wel aardig vonden. Charel deed zo normaal mogelijk want hij was een beetje aangeschoten door de alcohol maar hij probeerde zich zo normaal mogelijk te gedragen.

Afbeelding

Daarna liep ik weer met hem mee naar de deur toe en zei hem gedag, ik wou geen gedag zeggen. Het liefst stapte ik weer bij hem in de auto maar dat kon niet, we besloten wel om de volgende dag weer af te spreken.
We zeiden elkaar gedag en ik sloot de deur, ik dronk nog even wat beneden en ging toen lekker slapen. Ik wou dat die nacht zo snel voorbij ging zodat ik weer bij hem kon zijn.

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op za 23 okt 2010, 14:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)! UPDATE!!!! GEPLAATST!!

SunShineMimi schreef:Onderwerptitel: De jongen zonder hart. (NIEUW)! UPDATE!!!! GEPLAATST!!
Edwin schreef:Omg hoe realistisch :blink
Nee dit is niet sarcastisch XD

wat bedoel je presies met, OMG hoe realistisch?
Thanks voor je reactie trouwens.. hoop dat je mijn dagboek een beetje leuk vind:D
gr
Nou gewoon het lijkt super veel op het echte leven ;)

P.s.: Het is handiger als je dit gewoon post i.pv. pm't.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie