Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vinden jullie van mijn verhaal tot nu toe?

Saai.
5
6%
Gaat wel.
4
5%
Leuk om te lezen.
8
10%
Mooi geschreven en erg realistisch.
25
30%
Erg mooi, Super leuk.
7
9%
Ben benieuwd naar MEER!.
33
40%
Totaal aantal stemmen: 82

213 berichten • Pagina 11 van 11

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: De jongen zonder hart.(Waargebeurd)MEDEDELING PAG 18!!

^ dat komt er zeker nog wel ja.. 100% want ik ben pas op de helft denk ik.. ik weet alleen nog niet wanneer aangezien hier thuis ook niet alles goed gaat met mijn vader heb ik niet zo heel veel tijd en het is erg lastig om hele verhalen te typen zonder dat me ouders steeds zeggen: wat ben je nou aan het typen.. dus dat is heel lastig steeds..
Leuk dat je trouwens nog hier kijkt, echt een trouwe fan noem ik je:D dankjewel:D
Ik hoop zo snel mogelijk weer te updaten maar volgens mij liggen me downloads ook een beetje overhoop en weet niet of alles nog wel klopt, dus dat moet ik van de week nog even kijken + dat ik al heel lang niet meer met de sims 3 gespeeld heb:P ff sims2 gespeeld met die dieren enz, begon het echt te missen..:) maaar zoals ik zei: zo snel mogelijk weer een super spannende update:D:D hoop dat je hem blijft volgen tot het eind!!

Thanks
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: De jongen zonder hart.(Waargebeurd)MEDEDELING PAG 18!!

^ Ik weet het Hikari, en daar ben ik je erg dankbaar voor.
Maar de reden waarom ik nog niet geupdate heb is omdat ik het momenteel erg druk met school heb vanwege slechte leraressen waardoor we dus minder les gehad hebben.
En met mijn sims weet ik niet hoe het gaat. Moet eens even goed kijken hoe die downloads nog werken in die buurt. En loop ook te zoeken naar mijn opgeslagen bestand aangezien ik in mijn laatste update meer heb staan dan dat ik in word heb opgeslagen en hoe dat kan is mij nog een raadsel.;)

Hoop zo spoedig mogelijk wat te kunnen plaatsen want wordt er zelf ook een beetje kriegelig van..:( elke keer weer geen update...
Liefs,
Mimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: De jongen zonder hart.(Waargebeurd)MEDEDELING PAG 18!!

^ dat maakt niet uit, Liever laat dan nooit toch:)
Hij is alleen nog niet af.. ik weeet alleen niet wanneer ik er verder mee ga..het is zo vermoeiend om alles weer op een rijtje te zetten qua downloads enz.. en hopen dat ik alles nog kan terug vinden.. ik ga nog wel verder aangezien ik hem af wil maken maar wanneer dat gaat worden weet ik nog niet:(
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie