Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

174 berichten • Pagina 6 van 9

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg - Afl. 1 onl

Hee Jepske!

Ik heb al meerdere mensen benadert die het niet lukt haha, maar het zijn wel 19 Sims, hè!
Ze staan wel in mijn studio op de Sims 3 site, van mij mag je het proberen.
Heb je mijn PM ongeveerd een euh.. maand geleden niet gehad? Je hebt nog een set van mij tegoed omdat je de eerste prijsvraag gewonnen had! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg - Afl. 1 onl

Haha je had het niet goed maar van alle inzendingen zat jij er het dichttst bij! Ik pm je snel even opnieuw daarover!

Er heeft wel in gestaan wie Roxeanne is en het staat ook wel bij personages, Roxeanne is een van de dochters van Balthasar en Anna-Maria maar ze heeft Zuiderhaven verlaten omdat haar vader niet wou accepteren dat ze een donkere vriend had waar ze nu een kind mee heeft, maar niemand weet dat ze een kind heeft, behalve Cindy, die vertelde ze dat op Cindy's trouwdag aan de telefoon. Nu is Roxeanne terug om naar het graf van Cindy te gaan en Cindy's kinderen te steunen. Hoe lang ze blijft wn op ze voor ophef gaat zorgen in Zuiderhaven is gonna be a big surprise haha!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Aflevering 5 online!
Ik hoop dat iemand het wil gaan lezen, want ik stop er namelijk best veel tijd in en krijg maar heel weinig reacties.. :$
En mensen die het verhaal niet kennen: het is misschien echt wel leuk om gewoon even in seizoen 1 te beginnen en dan bij te lezen?
Ik hoop dat jullie het leuk vinden! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie