Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

174 berichten • Pagina 8 van 9

Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

:O Wat erg. Ik ken het, ik was eerst ook alles kwijt van mijn dagboek. Dat is zo kut. Agh computer, daarom heb ik nu altijd 100 backups van alles overal staan. Hopelijk vind je zin om tenminste één dagboek verder te gaan, of opnieuw te beginnen, want je kunt het ;) Zou zonde zijn om dit forum niet met een creatie van jou te verrijken
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Met deze wil ik sowieso heeel graag verder, want ik heb nog honderden ideeën, ik had al eerder ergens gezegd dat er nog 2 plannen stonden. Weer een familiedrama, maar in een heeeeeeel andere stijl en die eindigt waarschijnlijk na 2 seizoeen (haha, nu al helemaal uitgedacht) en er zou een nieuw spel komen na de Gouden Kooi. Dat komt er hopelijk ook nog.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Ik ben zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó BLIJ! Ik kwam er zojuist achter dat ik nog een account op 4Shared heb en daar staan alle hoofdpersonen te downloaden + een paar extra! Ook vond ik gisteravond de villa van Anna-Maria en Balthasar op de uitwisseling en nu ben ik blij! Zo blij zo blij zo blij! Het zoetzure leven van de familie Rosenberg gaat dus DOOR! Ok, ik moet wel alles weer even opbouwen enzo en dat kan best een tijdje duren, maar we gaan dus echt door! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Ik zal jullie, de mensen die er in geïnteresseerd zijn, even vertellen hoe het er voor staat bij de Rosenbergjes!
- De familie's zijn weer helemaal klaar. Misschien moet er hier en daar nog even een bijrolletje opnieuw gemaakt worden, maar de belangrijkste characters zijn terug in Zuiderhaven!
- De huizen van James, Cindy en Balthasar & Anna-Maria zijn af.
- Die van Emilie, Clint, Sandra en Floris moeten nog gebouwd worden.
- Het Royal, dé ontmoetingsplek van Zuiderhaven moet ook nog gemaakt worden.

Dat was het! Het schiet gelukkig lekker op. Volgende week hoop ik de huizen van Sandra en Emilie af te krijgen en die week erop die van Clint en Floris. Het Royal doe ik tussendoor ook nog ergens en dan ben ik hopelijk met 2 à 3 weken klaar voor de nieuwe updates! :) Misschien kan er zelfs tussendoor al 1 komen, maar dan moet ik even kijken straks wie daar ook alweer in voorkomen en in welke huizen het zich afspeelt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Even zodat jullie weten hoe ver ik er mee ben! De huizen zijn grotendeels af, behalve dan die van Clint en Rosa. Het Royal moet ook nog herbouwd worden en aan de andere huizen moeten nog wat finishing touches gedaan worden. Ook moeten er nog een paar bijrolletjes opnieuw gemaakt worden, zoals Richard en Laura, maar dat komt na het bouwen. Ik dnek dat jullie, diegene die het lezen, in februari weer kunnen genieten van de Rosenbergjes. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Aflevering 9 staat online!
Beetje kort, maarja! Had ik jullie Sophie's huisje wel eens van de buitenkant laten zien? :o

Afbeelding

En voor de mensen die het nog lezen: wat zijn jullie verwachtingen voor de komende afleveringen? Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Of leest niemand het meer? :p
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Ik vind het erg jammer dat er nog niemand gereageerd heeft na je laatste bericht.
Je maakt erg leuke dagboeken, al volg ik deze niet.

Ik heb een snelle blik geworpen op je seizoenen en vind je schrijfstijl uitstekend.
Ga er vooral mee door, ondanks dat je zelf het gevoel hebt dat maar weinig mensen het lezen. ;)
Dit zijn prachtige herinneringen voor later en je inspireert mij zelfs een beetje. :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Ahw leuke reactie! Mijn tweede seizoen heeft wel een iets andere schrijfstijl dan de eerste, dus ik hoop dat als mensen een keer door het eerste seizoen heen zijn, dat ze ook het tweede seizoen willen lezen. :)

Maar erg leuk dat je even gekeken hebt. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Aahw leuk! Ben op het moment aan het schrijven, moet het even in elkaar puzzelen, want anders komen de verhaallijnen niet uit en dan ga ik verder met de foto's. Tussendoor gooi ik af en toe een update er in en zo snel mogelijk komt de eerste daarvan al! :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie