Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

174 berichten • Pagina 7 van 9

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Helemaal niet ;o En optimistisch blijven denken, dit is je leukste dagboek, vind ik zelf ;3
Bovendien, er zijn genoeg mensen die het lezen maar die zijn zo lui om geen bericht te plaatsen.
Dat zijn eenmaal sn'ertjes ;3 Duss, gewoon doorgaan, veel updaten en Marlinde blij maken :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Dank jullie! :)

Ik vind het zelf ook m'n leukste verhaal haha. Maar ik denk dat het probleem is dat ik er best lang uit ben geweest met dit verhaal en dat niemand zin heeft om dat hele verhaal terug te lezen. Maar het is het waard mensen, al zeg ik het zelf! :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Zoals jullie misschien uit mijn andere topics al hadden begrepen is mijn pc helemaal gecrasht. Drie fantastische dagboeken (vond ik zelf, om te maken dan, om te lezen weet ik natuurlijk niet) helemaal naar de maan. Wat ik nu ga proberen is de personages terugkrijgen op de één of andere manier, hoe ik het ga doen weet ik nog niet. Sommige mensen heb ik benaderd om de castfoto te maken en zij hebben misschien een PM gehad met een lijstje van de downloadlinks van de personages? Als je die hebt hoop ik dat je ze wilt sturen naar me, bespaart mij heel veel tijd. Er zat sinds kort weer een enorme boost achter dit dagboek, het is nog steeds wel een beetje de underdog van de 3, maar ok. Ik had het hele seizoen 2 al uitgedacht, ook seizoen 3 was al een feit, want daar zitten de eerste ideeën ook al weer in verwerkt. De seizoensfinale zou echt te spannend voor woorden worden deze keer, ik denk ongeveer 12000 keer spannender dan de eerste (en die vond ik zelf al spannend haha) en nu zakt het hele kaartenhuis in elkaar.. Ik wil hoe dan ook verder met dit dagboek en dat gaat ook zeker gebeuren, maar jullie begrijpen misschien dat er dan een hele boel moet gebeuren voordat dat kan. De personages moeten opnieuw gemaakt worden en om ze er hetzelfde uit te laten zien moet je erg goed zijn of erg lang de tijd nemen, als je dit nou heeeeel goed kunt hoop ik heeeeeeeeeeeeeeel erg dat je me een PMetje stuurt, je moet natuurlijk wel tijd en zin hebben, ik ben niet je baas namelijk haha. De huizen moet ook opnieuw gebouwd worden en dan hoop ik dat ik het nog leuk vind om dit allemaal weer te doen, want ik weet dat als zoiets gebeurd dat de zin en leukheid van het dagboek maken er ook wel even af is. Ik hoop dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen tonen, want ik vind dit zelf ook echt niet leuk. ;(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie