Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

174 berichten • Pagina 9 van 9

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Aflevering 10 + Aflevering 11 online!

Afbeelding
Zal Anne-Maria betrapt worden met het vernieuwde, schokkende testament van Balthasar? Rosa brengt een bezoekje aan Emilie, omdat ze het zat is dat sommige mensen haar verdenken van het knoeien met Roberts auto. Robert zelf maakt zich daar weinig zorgen om, hij heeft andere dingen aan zijn hoofd, nieuwe toekomstplannen! En Erin is het hoofdkwartier van de bende binnen gedrongen om er achter te komen wat ze met haar zusje hebben gedaan. Daar ontdekt ze iets vreselijks.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Lieve lieve lieven mensen,

Ik heb een hele lange tijd niets van me laten horen, maar ben ontzettend druk geweest.
Zoals sommigen vast weten, had ik nét, een computercrash gehad, waar slechts een paar bestanden van over waren. Ik moest dus alle huizen opnieuw gaan bouwen, en enkele characters opnieuw maken. Superveel werk kan ik je vertellen en daarna is mijn computer weer gecrasht. Ditmaal had ik alle bestanden nog en kon ik na een paar installaties weer verder werken. Tot mijn allergrootste ergernis is daarna onze computer getroffen door het politievirus en was alles weg. Wat later helemaal niet nodig bleek te zijn.. De usb-stick met de bestanden van de Sims was kwijt en toen ik die later in mijn broertjes computer terugvond, had hij alle bestanden gewist. Ik heb nog een tijdje geprobeerd wat dingen opnieuw te downloaden, maar de zin is dan echt weg.

Ik was echt absoluut verliefd op mijn eigen verhaal. Een eigen soap, ik was helemaal blij met de personen en ik had de verhaallijnen al seizoenen ver vooruit bedacht. Elke dag had ik wel een inspiratiemomentje, dat ik ineens dacht: WOW, dit ga ik doen met mijn verhaal, of dit gaat hem/haar nog overkomen of dit wordt een nieuwe hoofdrol in mijn dagboek. Eigenlijk heb ik dat nog steeds elke dag. Voor al mijn verhalen.

Ook Expeditie Robinson moet stoppen, wat ik heel erg vindt, hier zit ik nog wel voor te denken om er een eind aan te breien om iemand te laten winnen. (Al is het al maanden geleden dat we met dat spel bezig waren, sorry nog hiervoor :$).

Wel, komt er een nieuw project aan, waar ik hopelijk snel mee zal beginnen. Ik houd jullie op de hoogte en ik wil jullie echt ONTZETTEND BEDANKEN voor het volgen van mijn verhalen en dat ik een paar keer dagboek van de week heb mogen zijn. Ik baal hier wel ontzettend van en hopen dat jullie mijn keuze (dat ik dus alles niet weer opnieuw op ga bouwen) begrijpen. :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie