Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

202 berichten • Pagina 1 van 11

Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Spider@work

Geachte lezer,

Mijn naam is Zir Dust en de kleine zijn naam is Lynn...wij zijn elfen en tevens broers...
Wil je over onze geschiedenis lezen, in ieder geval over die van mij en hoe het lot heeft bepaald dat Lynn nu bij mij woont?
En wil je weten wie en wat er op de de foto's staat? Laat het me dan weten en ik vertel het je graag.

Met vriendelijke groet,
Zir Dust

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Spiderlady op za 09 okt 2010, 02:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Spider@work

Waaaauw!!!! *wacht vol smart af op de update*

@Nako: ik denk op ThesimsResource. Ik zie dat ze daar iig andere voorwerpen daar vandaan heeft en ik hebe rgens een kapsel gezien dat er heel erg op lijkt ;) Maar volgens mij was het wel pay... Maarja je kunt het eerst op TSR zoeken en dan op google zoeken naar dat kapsel en wie weet vind je m illegaal :fluit
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Spider@work

Ik heb het gevonden ik moest wel half google af zoeken maar ik heb het gevonden
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Spider@work

Elfen kennen vele vijanden die de mens niet kent en hopelijk nooit leert kennen.
Onze ergste vijanden zijn de Grennn. Zij zullen er alles aan doen om ons ten gronde te richten en dit was hun dan ook bijna gelukt...De Grennn sluipen het liefste 's nachts rond, maar zo af en toe wagen zij zich ook overdag.

Dit is de leidster van de Grennn, Fezziloya, zij is ook gelijk de meest lelijke Grennn die ik ooit heb gezien.
Afbeelding

Ik heb zelf menigmaal de Grennn met succes weten te verslaan, maar steeds kreeg ik de mededeling: wij komen terug! en dan zullen jij en je familie het niet overleven...destijds heb ik aan die woorden nooit veel waarde gehecht, blind en doof geworden voor zulke uitlatingen door mijn trots en hoogmoed, echter...hoogmoed komt voor de val...
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Spiderlady op za 09 okt 2010, 02:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Spider@work

:o Echt spanned! :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Spider@work

Eens per jaar vierden wij een speciaal maanfeest om het jaar mee af te sluiten, op zulke dagen kwamen er altijd vrienden van de familie over om samen te feesten. Dit jaar was erg speciaal geweest. Naast dat we al een een hele tijd geen overlast meer hadden gehad van de Grennn, mijn zusje Jinna zich had verloofd met haar grote liefde Saulon, was er tevens een uitbreiding van onze familie geweest.
Mijn ouders dachten dat ze reeds veel te oud waren om nog een kind te krijgen, maar niets was minder waar, mijn moeder schonk op redelijk hoge leeftijd nog het leven aan mijn broertje Lynn, een totale verrassing. En elfen kunnen erg oud worden, mits ze niet op een onnatuurlijke manier worden gedood....

Dit is tijdens het feestje, ik praat even met onze vader Zolin, die bezorgd is over moeder. Onze moeder, Janarosa, is sinds de geboorte van Lynn nogal moe en rust veel, ook tijdens het feest kon ze het niet lang volhouden en was naar binnen gegaan om even te rusten.
Afbeelding

Jinna besloot om eens naar binnen te gaan om te kijken hoe het met moeder en Lynn ging.
Omdat ze nogal lang wegbleef ging vader kijken waar ze bleef, nog geen minuut later begon de ellende.. plots overstemde een honende, kwaadaardige lach de feestvreugde en iedere elf op het feest was overdonderd door het onaangename bezoek van de Grennn!.

Als woordvoerder van onze familie nam ik het heft in handen om met Fezziloya te gaan praten, maar het liep al snel uit op een heftig en bloederig gevecht.

Niemand had er rekening mee gehouden dat de Grennn vanavond wel eens konden gaan toeslaan, ze hadden ons reeds zo lang al met rust gelaten... niemand van ons droeg z'n wapen en sommige waren zelfs al een beetje aangeschoten door de vruchtenwijnen.

Zo jongeman kirde Fezziloya tegen mij, terwijl de slangen op haar hoofd gemeen sistten.
Had ik jou niet gezegd: dat wij ooit terug zouden komen en dat jij en jouw familie het dan zouden berouwen?! Dat was je vast vergeten hé! We hebben met opzet zo lang niets van ons laten horen of zien hahahahaha!!
Wat volgde was afschuwelijk...ik zal jullie de meeste details besparen...
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Spiderlady op wo 11 dec 2013, 23:44, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Spider@work

Nee...vergeten was ik het niet...ik had de waarschuwingen alleen in de wind geslagen...net als de rest van de elfen, dit zou ons nu duur komen te staan...
Velen vluchtten en of ze het hebben overleefd, weet ik tot de dag van vandaag nog niet.
Mijn familie echter...

Ik herinner me nog een heftige brand, de Grennn hadden de deuren van ons huis afgesloten aan de buitenkant, wat mijn zusje en moeder verhinderde om naar buiten te kunnen...vervolgens hadden ze het huis in brand gestoken! nog voordat ik "Jinna!" kon roepen voelde ik een harde klap op m'n achterhoofd, toen werd alles zwart....
Afbeelding

Jinna......nee!!
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Spiderlady op za 09 okt 2010, 02:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Spider@work

Toen ik wakker werd voelde ik een scherpe pijn in mijn achterhoofd. De geur van smeulend hout trok in m'n neus waardoor ik bijna moest niezen en door de rondvliegende as begonnen mijn ogen te tranen...

hoe... hoe lang was ik bewusteloos geweest? door de as heen kon ik zien dat het ochtend begon te worden...MIJN FAMILIE! oh neeee! waar zijn ze?!!

Het antwoord op die vraag kreeg ik snel genoeg....

Mijn vader lag iets van mij vandaan...de rots in de branding van onze familie was niet meer...ik kon geen woord uitbrengen, alleen de gedachte: Jinna!, moeder!, Lynn!, schoot door mijn hoofd..
Afbeelding

Zonder erbij na te denken schoot ik ons huis binnen, in ieder geval wat er van over was...
Jinna had ik snel gevonden...oh zus...ze was nog even mooi als anders...
verdwaasd liep ik verder door ons huis, versuft door de hevige pijn in mijn lichaam en overmand door emoties...mijn moeder vond ik in een slaaphouding op bed, echter sliep ze nu heel erg diep...ik viel op mijn knieën voor haar neer en liet mijn tranen de vrije loop.
Niemand had het overleefd! ik durfde geeneens in Lynn z'n kamertje te kijken, te angstig voor het beeld dat ik zou zien.....

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie