Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

202 berichten • Pagina 2 van 11

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Spider@work

Ik loop echt te janken :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Spider@work

Je schrijft te prachtig Spider! Echt waar, niets komt onwaarschijnlijk over, wat ik soms heb met fantasy-tragedies. Dit is echt goed!
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Spider@work

Wow ik sluit me aan bij Simmielovie. Ik zit hier echt met rivieren in mijn ogen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Spider@work

Ik houd wel van dit soort fantasy verhalen, ik ben benieuwd wat er verder gebeurd!

De plaatjes zijn in ieder geval erg mooi, ga zo door :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Spider@work

Hoe lang ik bij mijn moeder geknield aan het bed heb gezeten weet ik niet meer...
Ik besloot om alle moed die ik nog kon vinden bij elkaar te rapen en alsnog bij Lynn te gaan kijken...toen ik in de buurt van Lynn zijn kamertje kwam bemerkte ik dat er nauwelijks schade was aangericht door het vuur. Maar hoop dat de kleine nog leefde had ik niet meer...

Ik aarzelde en mijn handen trilden, mijn hart bonsde in mijn keel. Ik opende de deur en een felle zonnestraal scheen recht in mijn ogen, even werd ik verblind. Het rook in het kamertje niet naar verbrand hout, maar naar de zoete babygeur die er altijd hing...

Ineens hoorde ik een iel geluidje...nee, dat kon niet! was het waar?! Ik keek in de wieg en zag het zonnestraaltje van de familie met grote ogen naar mij kijken en zachte geluidjes maken...hij leefde... Ik nam Lynn in mijn armen en knuffelde hem voorzichtig...Wees maar niet bang, fluisterde ik, ik zal voor je zorgen, dat is een belofte...
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Spider@work

Ik vond naast Lynn zijn wiegje een flesje met melk van de vorige avond. Het zat nog bijna helemaal vol, ik proefde het en het bleek nog niet zuur te zijn. Ik nam Lynn en de melk mee naar buiten, ik legde Lynn in een hoopje zachte bladeren en de melk onder een bosje, zodat het niet warm zou worden.

Het vreselijke moment was gekomen waarop ik de lichamen van onze ouders en zusje moest begraven...
Het graf was eenvoudig, geen mooie stenen, geen namen, geen bloemen, alleen een paar rozen die ik nog kon vinden en de kandelaren die altijd op de schoorsteenmantel hadden gestaan.

Afbeelding
Ik had het nare gevoel dat ik niet veel tijd zou hebben om afscheid van mijn familie te nemen...Helaas had mijn gevoel gelijk...na Lynn 's avonds zijn flesje te hebben gegeven, ben ik gaan waken aan het graf. Terwijl ik aan het waken was, hoorde ik plots geritsel...het was vrij ver weg, maar elfen hebben hele goede oren.

Laatst gewijzigd door Spiderlady op za 09 okt 2010, 02:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Spider@work

Als een speer schoot ik overeind en nam Lynn in mijn armen, ik legde mijn vinger op zijn mond om te voorkomen dat hij zou gaan huilen. Ik blies de kaarsen uit op het graf en verborg me in het bos naast ons huis. Het geritsel kwam van de andere kant van het huis en werd steeds luider. En daar waren ze weer, de Grennn! Ik kon het niet geloven, het lef dat die monsters hadden om weer terug te komen...ik zag alles wat ze deden, ze kwamen zelfs met hun smerige klauwen aan het graf en lachtten spottend...maar ik waagde het niet om uit mijn schuilplaats te komen. Nee, dat kon niet, ik had een jong leven in mijn armen die ik koste wat koste moest beschermen.

Waar is 'ie!?! hoorde ik Fezziloya kirren. Zoek hem! ik wil hem levend, zodat ik hem zelf kan doden... Ik wist meteen dat ze het over mij had, maar wat wilde dat kreng toch van mij?! Ik besloot dat ik hier liever niet achter wilde komen en heel voorzichtig, zodat de Grennn het niet zouden merken, maakte ik me uit de voeten met Lynn in mijn armen.

Na een goed kwartier besloot ik dat het veilig was om harder te gaan lopen, ik heb zelfs gerend, kilometers...uur na uur ging voorbij en het enige dat door mijn hoofd schoot was: rennen, blijven rennen, niet achterom kijken, rennen!.

Tegen zonsopgang kon ik niet meer...ik was doodop.
Ik wist niet waar ik was. Of toch? Deze plek...ik kende deze plek, hier was ik ooit eens eerder geweest, maar dat was lang geleden, zo'n 70 jaar....Het was een park, aangelegd door mensen.

Had ik binnen een paar uur echt zoveel kilometers afgelegd?....onvoorstelbaar...
Het park had betere tijden gekend, het zag er nu niet meer uit, overal lag troep en het was vies, de bankjes waren kapot en alles was overwoekerd. ik nam plaats op een bankje die er nog redelijk schoon uitzag. Lynn was klaarwakker en ik wiegde hem zachtjes.
Afbeelding
De grote vraag was: en hoe nu verder?...Ik wist dat de Grennn het niet waagden om zich in de mensenwereld te laten zien, maar hoe moest het nu met ons? Waar kreeg ik melk voor Lynn? Waar moesten we overnachten/wonen? Welk mens zou een elf helpen?

Teveel vragen voor één man...ik wist het even niet meer..

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie