Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

202 berichten • Pagina 3 van 11

Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Spider@work (polletje voorbij, update 11/10/2010)

Hoofdstuk 2

Na een poosje op het bankje gezeten te hebben, schrok ik op uit de kluwen van emoties en gedachtengangen in mijn hoofd. Lynn begon te huilen, hij had waarschijnlijk honger en...hij rook ook niet zo fris...pffff!, ik moest hem verschonen, maar waarmee? ik had niks mee kunnen nemen. Alles wat we hebben zijn de kleren om mijn lijf en Lynn zijn dekentje...

Ik besloot om op zoek te gaan naar de bewoonde wereld. Ergens moesten er toch mensen zijn die een radeloze elf konden helpen? ik sustte Lynn en hij hield op met huilen, hopelijk voor een tijdje. Ahhh..mijn spieren deden pijn toen ik op stond..en mijn gezicht brandde, maar Lynn was op dit moment het belangrijkste.

Ik liep het park uit en stond even stil om te kijken waar ik heen moest. Het begon te schemeren en ik was blij dat het zo licht was. In de verte zag ik een vaag lichtschijnsel. Ik liep er naartoe. Het bleek een lieftallig klein huisje te zijn, met overal planten en bloemen. Ik besloot hier aan te kloppen en om hulp te vragen.

Daar ging 'ie dan..een elf die om hulp moet vragen bij mensen...dat ik dat ooit mee moest maken. ik voelde me verloren...Ik klopte aan en een oudere vrouw deed open. Ik schrok even. Elfen verouderen namelijk wel, maar je kunt het amper aan hun lichaam zien. Deze vrouw moest al behoorlijk oud zijn, voor een mens dan.

Ze keek mij aan met vriendelijke ogen en vroeg of ze mij ergens mee kon helpen. Ik verontschuldigde mij voor het storen op het vrij vroege uur en vroeg of ze wellicht een beetje melk kon missen. Waarom weet ik niet, maar ik vertelde haar bijna ons hele verhaal en waarom ik nu bij haar op de stoep stond.

Geduldig hoorde ze mijn relaas aan en vroeg me tenslotte of ik niet liever binnen wilde komen. Ze glimlachte zachtjes en zei: Mijn naam is Tara Denver en u bent? Maar kom toch eerst verder, dan maak ik ontbijt voor u. Kom mijn schatten, het is veelste koud buiten voor een baby. Blij en lichtelijk beschaamd ging ik in op haar aanbod..ik had me geeneens voorgesteld, ik had schijnbaar mijn manieren ook verloren...
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie