Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Simbusters : The parody version.

Ik begin nu eindelijk weer met een nieuw dagboek! Met de naam..

Simbusters!

Afbeelding
''Deze keer moet het lukken.'' zei ik tegen mezelf. ''Ik maak vrienden. Ik ben nieuw, en vertel vooral niks over mijn beroep. Ja, gewoon zoals in me oude stad.'' en liep vol met vertrouwen naar een persoon.

Afbeelding
''Hallo, ik ben John. Aangenaam''. zei ik zo netjes mogelijk.
''Uhh..Angenaam, gast.'' zei hij terug met de domste stem die je kunt bedenken.

Afbeelding
Dan trekt hij opeens gekke bekken. Naja, ik doe maar mee..
En ik dacht dat ik vreemd was..

Afbeelding
Dan gaan we in gesprek. Onze smaak komt niet overeen: Ik ben hard, hij zo soft als maar kan. Ik vertel een griezelverhaal, en hij zegt gewoon : ''uhu.'' . Dit vraagt om een vriendelijke ''tot ziens''.

Afbeelding
''Tot ziens'' zei ik. Volgensmij hoorde hij het amper...

Afbeelding
Maar gelukkig ben ik zelf de normaalste ook niet.. Ik hoor namelijk bij de N.M.Z.A.O.M.W.E.O.D.S.V. (Niet Meer Zo Actieve Maar Wel Een Organisatie Die Spoken Verjaagd.). Wacht eens even.. Kan ik nu wel werken? Ik moet een reputatie zien op te bouwen.. Naja ik moet wel.

Afbeelding
Volgens Ecto-1 moet het aan de eind van de bergenlaan zijn. Lekker dan, aan de andere kant van de stad.. Maar, blijf positief.

Afbeelding
Ik mag toch op z'n minst mijn auto hier wel parkeren? Lijkt me wel het minste wat ze kunnen doen.

Afbeelding
Ik hoorde noodkreten uit huis. Dus ik klopte gezellig aan.

Afbeelding
''Naja, het duurde mischien wat lang (10 minuten!) voordat er werdt opengedaan, maar dan hoefde ik teminste geen deur in te slaan. En dat bespaart een deur. O, en nu moet ik gaan spokenjagen. '' . Ik pakte mijn wapen en zoog het spook op.

Afbeelding
Katching! Die zit. Van vreugde zei ik ''Belambembeloeda, bemlambemboem.''.

Afbeelding
Ze zullen ook nooit n's alleen zijn hé.. Naja, das in iedergeval iets voor op me blog. Maar welke halfgare idioot interreseert überhaupt mijn blog?

Afbeelding
Jippie. 2-0 voor mij. Leuk..

Afbeelding
Het zoeken is wel makkelijker in deze nieuwe stad. 1 deur en je ziet de volgende geest alweer.

Afbeelding
En dat was de laatste alweer. Een leuk exemplaar voor het wetenschapslab.

Afbeelding
''Doeii, ik sta altijd open voor een fooi'' zei ik met een lach en liep de deur uit. Ik stapte in me auto en reed weg.

Afbeelding
Even later kwam ik thuis. Weetje, ik weet niet ,maar het voelt alsof dit werk niet zo cool is als het lijkt. Ik verlang naar iets nieuws..

Verder/stoppen? Ik wou er trouwens geen drama ofzo van maken, ik wou n's een leuk dagboek :) .
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Simbusters : The parody version.

maike0090 schreef:DIE AUTO :O

Krijg je die als je spookjager bent ofzo??

Ik weet nog niet of je dagboek leuk is maar ik ben benieuwd :bloemetje
Die auto is een mod. Ik haalde hem ergens bij S3N thema: voertuigen.
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie