Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

gianna10624
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Lilly zonder geheugen (dagboek)

Welkom!! Ik ben nog een beetje een beginner met het maken van dagboeken, en dat is best wel te zien aan de foto's. Maar ik hoop dat je toch geniet van mijn dagboek.

Afbeelding
Dit ben ik, men noemt me Lilly. Of dat mijn echte naam is weet ik niet want ik ben mijn geheugen kwijt. (Let niet op mijn gezicht op deze foto)

Afbeelding
Deze lieve vrouw heet Trudy. Zij is de persoon die me vond toen ik mijn geheugen kwijt was. Ik weet niet waarom, maar ze nam me in huis en zorgde voor me. Ik zal vertellen hoe die dag is gegaan.

Afbeelding
Ik herinner een harde klap op mijn hoofd voordat alles zwart werd.

Afbeelding
Toen werd ik wakker en wist niet meer wie of waar ik was. Mijn naam lag op het puntje van mijn tong, maar ik kon het me niet herinneren.

Afbeelding
Toen kwam Trudy naar buiten. (Ik werd wakker op de stoep naast haar huis.) Ze had medelijden met mij toen ik zei dat ik niet meer wist wie ik was en ze zei dat ik wel een paar nachtjes bij haar in huis mocht slapen. Ze vertrouwde me blijkbaar.

Afbeelding
Trudy is een profesionele kok dus maakte ze een heerlijke maaltijd voor me.

Afbeelding
Tijdens het eten kletsten we nog wat, Trudy is erg aardig.

Afbeelding
Toen ze me 's avonds een rondleiding door het huis gaf viel me een ding op, een rare muur midden in de tuin. Trudy deed hier een beetje vaag over, morgen ga ik dit uitzoeken.

Dit was het (tot nu toe.) Leuk??!!
gianna10624

Re: Lilly zonder geheugen (dagboek)

Hier komt mijn (mini) update:

Afbeelding
Die nacht werd ik wakker in het donker, ik kon niet meer in slaap vallen.

Afbeelding
Ik besloot te gaan wandelen rond het huis. De buitenkant had ik namelijk nog niet echt bekeken.

Afbeelding
Toen kwam ik bij de muur. Ik was heel erg nieuwschierig naar de reden dat daar een muur stond en besloot op onderzoek uit te gaan. Toen hoorde ik een stem. Dat dacht ik in ieder geval...

Afbeelding
Omdat ik niet over de muur heen kon kijken klopte ik op de koude stenen. "Hallo?" Hoorde ik een mannenstem zeggen. "Lilly?" Was het volgende dat hij zei. Hoe wist die man mijn naam? En waarom stond hij ingesloten tussen die vier muren in het midden van de tuin?

Dat was het... (Bedankt voor de complimentjes trouwens.)
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Leuk! Alleen probeer niet te power posten..

Zoals dat berichtje van Goed idee

En daarna een minuut later nog een berichtje, probeer het dan te bewerken.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
gianna10624

Ik heb mijn beeldkwaliteit zo hoog mogelijk gezet, maar mijn computer ondersteund de sims maar half. Er zitten wel meer fouten in. Als ik een sim dik probeer te maken dan raken het onderlijf en het bovenlijf los van elkaar. Heel grappig om een keer te zien maar niet zoals het zou moeten.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie