Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: The Golden Vote - Inschrijvingen open!

klinkt leuk!


ik ga als ik tijd heb een sim maken, mag de sim cc bevatten?(niet dat ik veel cc heb, maar het is voor de zekerheid)


v ah, oké. Ga ik de enigste cc die ik heb - een skin - tijdelijk verwijderen als ik de sim maak ;)

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 08 jan 2015, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: The Golden Vote - Inschrijvingen open!

gitte2001 schreef:klinkt leuk!


ik ga als ik tijd heb een sim maken, mag de sim cc bevatten?(niet dat ik veel cc heb, maar het is voor de zekerheid)
Dat heb ik liever niet, aangezien ik zelf niet met CC werk, ik zal even wat spelregels in de beginpost zetten ;)
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: The Golden Vote - Inschrijvingen open!

Beste mensen, ik heb besloten om het iets aan te passen. IPV dat ik het daadwerkelijk in de Sims ga spelen, ga ik alleen een dagboek schrijven. Je hoeft dus GEEN Sim in te sturen maar alleen een karakter met een leuke naam. Ik ga dus alleen schrijven en geen plaatjes laten zien. (Ik ga vragen of dit topic dus ook naar ballenbak verplaatst kan worden)
If you have a dream, follow it.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: The Golden Vote - Inschrijvingen open!

Oke, maar waarom de ballenbak? wordt het dan helemaal niets met de sims? meer een echt verhaal zeg maar? en waar kunnen we de karakter en naam kiezen? ik ben nog steeds benieuwd wat je gaat doen!

Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 08 jan 2015, 19:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: The Golden Vote - Inschrijvingen open!

Ik ben bezig met dingelen regelen ivm dit project, het gaat anders uitpakken dan gepland. Ik ben op dit moment op zoek naar een partner die met mij alles wil regelen, dus als je interesse hebt stuur me dan even een PM en dan leg ik je uit wat ik wil gaan doen :)
If you have a dream, follow it.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie