Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

69 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Dagboek van de maand september 2010

Hoi allemaal!

Jullie hebben even moeten wachten, het is nu inmiddels 2 september, maar vandaag komt het toch echt: Dagboek van de maand september 2010! Vanaf vandaag gaan we als Sims 3 Nieuws team de dagboeken kiezen, er waren namelijk wat probleempjes.

Maar dat doet er nu niet toe, jullie willen vast weten wie er heeft gewonnen? Op 4 maart 2010 is het dagboek begonnen. Er zijn veel enthousiaste lezers van het dagboek, ondertussen zijn er al 20 pagina's volgeschreven in het topic. Het verhaal speelt zich af in 1995... Weten jullie het al? De maker van het dagboek heeft ooit ook al eens een ander dagboek gehad. Dat was Huizen van Sunset Valley. Nu moeten jullie het vast wel weten...

Adoror met De Vete van Zomeren!

Afbeelding

Van harte gefeliciteerd. We hopen allemaal dat er nog vele hoofdstukken online komen van de families uit Zomeren. Ga zo door en geniet van deze maand.

Een goed verhaal kan natuurlijk niet zonder goede reacties. Hier wat willekeurige reacties:
Vampsessed schreef:Wauww :love Ga ik zeker volgen ! Ben benieuwd naar het volgende...
Klaas schreef:Super deel weer Adoror! Echt geweldig! :laugh
Snateraar schreef:Hehe, dit is heel goed geschreven :thumbsup
AnsjJ2 schreef:woehoe! Mooi deel weer :D
Heb je het verhaal van Adoror nog niet gelezen? En ben je een echte dagboeken-fan? Dan zou ik het maar snel doen!
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Dagboek van de maand september 2010

Wauw :D Super leuk :D Ik ga zeker m'n best doen er nog veel aan te schrijven. Het stomste wat er is, is een verhaal dat niet afgerond word. Al kent deze soap natuurlijk geen einde.

Klein dingetje, het speelt zich eigenlijk 30 jaar later af. ;)
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Dagboek van de maand september 2010

:D haha, dankje Hiki.

Op pagina 1, tweede post, staat nu ook het begin van een rondleiding door Zomeren. Naast dat ik foto's maak en het verhaal bedenk, doe ik ook veel aan het verbouwen van voornamelijk de openbare kavels zodat Sunset Valley echt Zomeren is geworden :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Dagboek van de maand september 2010

Gefeliciteerd!
Even wat vraagies:

1. Hoe kwam je op het idee om dit te schrijven?
2. Zijn sommige karakters op echte personen gebaseerd?
3. Hoe kun je zulke mooie huizen bouwen O.0
4. Wanneer komt de volgende update :D.

Dat was het :D.
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Dagboek van de maand september 2010

Bedenk je van te voren wat je laat gebeuren of zie je het wel als je speelt?

Droom je wel eens van de dagboek karakters als je druk met dagboek bezig bent?

Je hebt veel CC in het spel of niet?

dat waren mijn vragen :D
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Dagboek van de maand september 2010

Dankjewel iedereen :D hartstikke leuk. Ik zal jullie vragen eens beantwoorden ;)

De vragen van JustmyLife

1. Hoe kwam je op het idee om dit te schrijven?
Ik had de Huizen van Sunset Valley voor dit dagboek. Dat lukte niet helemaal meer omdat na Wereldavondturen veel verdwenen was. Bovendien was dat verhaal zo gecompliceerd dat ik het zelf niet meer snapte. Toen ik daarmee was gestopt had ik al het idee om met twee families een groot verhaal te gaan maken. Dat is de Vete van Zomeren geworden, aangezien ik vijandigheid tussen die families wilde.
2. Zijn sommige karakters op echte personen gebaseerd?
Nou je hebt Romeo en Julius, die gebaseerd zijn op het verhaal van Romeo en Julia, maar eigenlijk alleen qua namen en dat ze van vijandige families zijn. Het personage dat in de volgende update voorkomt is Kenny Kalmenbos. Hij is gebaseerd op mijn vriendje, die Kenny heet ;). Ik heb wel plannen om wat meer personages erin te laten voorkomen die ik zelf ken, maar dat houd ik nog voor mezelf :P
3. Hoe kun je zulke mooie huizen bouwen O.0
Tja, dankjewel :D Ik moet eerlijk zeggen dat je mijn laatste en mooiste parel nog niet gezien hebt. Dat is pas echt een prachtig huis. Deze huizen hebben wel veel moeite gekost, en veel tijd. Ik steek veel tijd in de details enzo :D. Stiekem zijn ze zelfs niet af, beide huizen van de families kennen nog een aantal lege kamers.
4. Wanneer komt de volgende update .
Vandaag of morgen :) Met Elisabeth in de hoofdrol, en jullie komen erachter wat er in het sms'je stond :P

De vragen van Hiki

Bedenk je van te voren wat je laat gebeuren of zie je het wel als je speelt?
Ik bedenk ver van te voren alles wat ik doe. Ik ontwerp de huizen, parken, gebouwen die ik wil maken vaak tijdens lessen op school :P of ze komen ineens in me op. Verhaallijnen bedenk ik in grote lijnen al ver van te voren. Uiteindelijk zet ik van voor mezelf een 'hoogtepunt' en de aparte stukken in aanloop daar van en die vul ik dan steeds verder in. Alles is grotendeels geplant, al komen er zelfs tijdens het schrijven voor mij nog verrassingen over gebeurtenissen.
Droom je wel eens van de dagboek karakters als je druk met dagboek bezig bent?
Haha, nee ik heb nog nooit gedroomd over mijn dagboek. Nou ja, wel gedagdroomd :P
Je hebt veel CC in het spel of niet?
Ik heb een aantal dingetjes van MTS, maar dat zijn rozen in vazen, uitbreidingen op bestaande ramensets en converts van Sims 2, zoals de daken uit AL en V&T. Daarnaast heb ik ook veel storespullen.
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: Dagboek van de maand september 2010

hiki schreef:
Ik bedenk ver van te voren alles wat ik doe. Ik ontwerp de huizen, parken, gebouwen die ik wil maken vaak tijdens lessen op school
doe je toch nog iets nuttigs daar :lol

:applaus
Nu weet ik wat ik tijdens saaie lessen ga doen. Nadenken over hoe ik mijn toekomstige dagboek moet maken XD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie