Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 26 van 27

Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Zon, Jay en Strand! #*#*# SEIZOEN 4#*#*# [ Update 1]

hahah okee xD

sorry dat ik nu niet update, heb het deze week en volgende week druk met leren voor eindexamen, dan heb ik Mei-vakantie dan heb ik genoeg tijd. En daarna heb ik eindexamens dus dat wordt mei vakantie ;)
ik heb al wel 3 plaatjes ofzo van de volgende update
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Zon, Jay en Strand! #*#*# SEIZOEN 4#*#*# [ Update 1]

Ik neem eventjes een pauze met dit dagboek. Ik stop er absoluut niet mee (!!)
ik zit alleen nu vlak voor mijn eindexamens, het belangrijkste van het jaar dus, en ik ben er dus achter gekomen dat het echt veel werk is. Ik zit in mijn vakantie te leren, kun je nagaan.

de komende 2 weken update ik sowieso niet, maar houd het in de gaten want je weet het maar nooit :)
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Zon, Jay en Strand! #*#*# SEIZOEN 4#*#*# [ Update 1]

Jozz schreef:Ik neem eventjes een pauze met dit dagboek. Ik stop er absoluut niet mee (!!)
ik zit alleen nu vlak voor mijn eindexamens, het belangrijkste van het jaar dus, en ik ben er dus achter gekomen dat het echt veel werk is. Ik zit in mijn vakantie te leren, kun je nagaan.

de komende 2 weken update ik sowieso niet, maar houd het in de gaten want je weet het maar nooit :)
*ligt half dood in het ziekenhuis* Why ?? ik ben toch een goed mens?? Waarom Jozz?? vertel het me waarom duurt het zo lang!! was dit wat je wou?? ons laten wachten en kijken hoe we sterven??
2 weken is teveel !!! ik wil nu een update *kucht* ik zie je dan *dood tot er een update komt*
(ik kan van de dood herreizen) O ja zet op me grafsteen ik leef weer over 13 dagen en ik ben niet dood ik zie jullie op 18 mei Ahh nee dan heb ik handbal toernooi again en 11 mei :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Zon, Jay en Strand! #*#*# SEIZOEN 4#*#*# [ Update 1]

ik ben klaar met mijn examens dus ik zal volgende week een poging wagen

--
edit
ben ook lekker bezig met mijn downloads xD ik had ze allemaal verwijdert maar ik heb ze nog wel ergens staan. maar die moet ik ook nog ff terug zetten eerst

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie