Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

504 berichten • Pagina 4 van 26

Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: 10g Hendricks~ 1.2/ 16-08

Vind het inderdaad ook wel een beetje te snel gaan, ik weet ook wel dat het leuker spelen is als je wat verder zit maar je kan er ook nog iets spannend bijvoegen want ze trouwden de dag nadat ze in de nacht hun eerste kus hebben gehad en ik vind het eerlijk gezegd een beetje té snel, maar het is je eigen keuze en verder is het superleuk ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: 10g Hendricks~ 1.2/ 16-08

Hier alvast wat meer info;

Het verhaal gaat over Lianne. Ze zit in een rolstoel, omdat ze gehandicapt is. Haar ouders zijn omgekomen in een auto-ongeluk. Lianne zat ook in de auto, en heeft het overleefd. Maar op de een of andere onverklaarbare manier is ze gehandicapt geraakt aan haar onderbenen.Een paar jaar later hebben ze kanker gevonden in haar benen, en melden haar dat ze niet lang meer heeft te leven. Toch wil ze tot het uiterste gaan, en doet daar alles voor...

Ik hoop niet dat mensen zich aangesproken voelen door dit verhaal. Ik wil hier juist mee aantonen dat mensen met kanker nog hartstikke veel kunnen!

Er is nog geen datum, maar die zal ik jullie zeker geven!


En tenslotte; Er is een update bij 1.2 :)

En ik beantwoord meteen de vragen;

Ik vind het ook wel snel gegaan ja, maar ik vind het echt leuker nu :$. Dat ligt wss aan mij :p Ik hoop dat jullie de rest leuk gaan vinden... En ik zal het nu wat langzamer doen...

@LML; Je kunt beter de Westwood banner eraf halen :$ Want binnekort gaan de site er ook af.. 8-)
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: 10g Hendricks~ 1.2/ 17-08* Update!!

Okee, ik heb wat nieuws bedacht voor mijn site. Het zal binnenkort een hele metamorfose krijgen... :) Het zal niet 10ghendricks.weebly.com worden, maar esselspagina.weebly.com. Ik heb besloten dat ik meer verhalen ga maken, en dan hoort daar natuurlijk een ander design bij :)

Ik hoop dat jullie het leuk vinden..

En psssst, niet verder vertellen... De naam van mijn aankomende verhaal; Disabled!

Ik denk dat ik het er in een keer op ga zetten, het is namelijk een terugblik op iemands leven... :$ En dan denk ik dat het leuker is om in een keer te lezen... :)
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: 10g Hendricks~ 1.2/ 17-08* Update!!

Zo, verwijderd.

Maar ik heb wel een tip: meestal is het geschreven vanuit het perspectief van Tamara, maar soms ook uit het perspectief van een verteller. Dat staat een beetje raar. En ik zou, als je wat geschreven hebt, het nog eens nalezen, omdat er soms typfoutjes in staan. ;)
Voor de rest is het echt een leuk verhaal! :laugh
Gebruikersavatar
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
123
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:20

Re: 10g Hendricks~ 1.2/ 17-08* Update!!

Essel schreef:Is er al, is er al, is er al (A)

Gisteravond online gekomen. Dus wss heb je die nog niet gezien ;)
Ik bedoelde nog meer! Ik vind deze echt zooo mooi hé. Oh, en je nieuwe verhaal lijkt me ook echt zeer mooi! Wat een kindjes, en natuurlijk, de knuffel. Hoe heet die ook alweer? Ik ken hem van Sesamstraat. :lol
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: 10g Hendricks~ 1.2/ 17-08* Update!!

Ehm, dat is die ene groene die altijd in de vuilnisbak zit... Ik weet het ook niet meer :$ Maar ik heb alle sesamstraat knuffels van TSR. Je kunt er ook ff kijken ;)

En dankje voor de complimenten... Ik zal kijken of ik vandaag weer kan updaten. Ik denk het wel. Maar mijn plaatjes zijn op, en ik moet het hele gedoe nog uitwerken, met oma Yuki enzo. Ik zal kijken... En daarnaast moet ik nu ook aandacht gaan besteden aan disabled ;). En het is een drukke week voor mij. Maar ik doe zoveel mogelijk mijn best :)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten