Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

35 berichten • Pagina 2 van 2

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Marathon Topic Margothieke: Update 10

Dankje!
Update 11
Sam is heel blij met zijn nieuwe en jongere vriendin. Jolanda zaagde altijd de oren van zijn kop. Justine is daarentegen heel lief.
Afbeelding

Het kersverse samenwonende jongvolwassene koppel Holly en Vincent liggen lekker naast elkaar te dromen.
Afbeelding

De volgende ochtend is Cora al vroeg in de weer met haar nieuwe hobby: viool spelen.
Afbeelding

Holly is bezig een ontbijtje te maken voor iedereen, namelijk wafels.
Afbeelding

Die, in tegenstelling bij Jolanda, wel lukken vanaf de eerste keer.
Afbeelding

Holly en Vincent zijn de eerste die van de wafels eten. Cora staat onder de douche en Sam en Justine slapen nog. "De wafels zijn heerlijk, liefje," zegt Vincent. Holly glimlacht.
Afbeelding

Een paar uur later roept Sam iedereen bij een aan tafel. Iedereen heeft al gegeten behalve Sam zelf. Hij schrokt zijn wafels naar binnen. "Waarom heb je ons bij elkaar geroepen?", vraagt Vincent. Sam stopt even met eten en zegt: "Omdat Justine zwanger is, van mij." Daarna gaat hij gewoon weer verder met eten. "Je hebt haar zwanger gemaakt?!", roept Cora boos.
Afbeelding

Na een hevige discussie waar vele scheldwoorden gevallen zijn, is Justine een bad gaan nemen en Sam aan zijn boek is gaan werken. "We waren al van plan om te verhuizen," zegt Vincent tegen Cora. "En ik dan?! Moet ik achter blijven bij hùn?!", zegt Cora verontwaardigd. "Nee, je mag mee verhuizen als je dat wil," zegt Holly. "Wanneer zijn we weg?", vraagt Cora opgelucht.
Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Marathon Topic Margothieke: Update 11

Dankje Jessica!
het is 3 uur 's nachts en ik verga van de honger!
Update 12 Ik ben al 15 uur bezig!
Tegen de tijd dat het drietal volledig gesetteld is in hun nieuwe huisje, is Cora's haar weer bijna volledig zwart. Alleen de puntjes zijn nog rood.
Afbeelding

Cora is alweer bijna jarig. Ze is een van haar laatste kaftjes huiswerk aan het maken, als ze haar jaar niet moet overdoen natuurlijk...
Afbeelding

De man des huize, Vincent, is aan het koken. Hij maakt macaroni met kaas.
Afbeelding

Maar mannen en koken gaat niet altijd even goed samen... De macaroni brand aan en Vincent is teleurgesteld.
Afbeelding

Maar omdat Vincent zoveel honger heeft, (ik ook!) eet hij toch maar een portie aangebrande macaroni.
Afbeelding

De meiden daarentegen willen geen aangebrande macaroni eten. Holly en Cora besluiten ijs te eten als avondeten.
Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Marathon Topic Margothieke: Update 12

Wauw! Ik ben zo blij! Bedankt! Nu ga ik ook stoppen na zo'n 16 uur simsen... Ik wou uitdaging 7 ook nog doen, maar mijn Sims viel uit... Misschien dat ik die morgen nog ga doen... Nu ga ik lekker lang uitslapen! :D
Update 13
Ergens midden in de nacht wordt Holly plots wakker. Ze voelt zich misselijk. Zo snel ze kan rent ze naar het toilet. Daar belandt haar maaginhoud in het toilet.
Afbeelding

De volgende dag staan Holly en Vincent in de keuken. Wanneer Vincent plotseling op zijn knie gaat zitten en hij Holly ten huwelijk vraagt. Dolgelukkig zegt Holly ja!
Afbeelding

Ze omhelzen elkaar en Holly fluister in Vincent zijn oor: "Liefje, je gaat vader worden!" Vincent is door de dolle heen wanneer hij dit hoort!
Afbeelding

Later die middag is het tijd voor Cora om jongvolwassene te worden. De taart staal al klaar. Dit maal geen groot feest, gewoon een klein feestje met hun 3. Cora doet en wens en blaast de kaarsjes uit.
Afbeelding

Een hoop glitters later is Cora eindelijk jongvolwassene!
Afbeelding

Dit was het einde! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! :)
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Marathon Topic Margothieke: Update 13~einde

^Dank je Eenhoorn!
Ik ga nog even uitdaging 7 plaatsen, want gisteren(nacht) was mijn Sims uitgevallen toen ik die screen wou maken... :cursing
Uitdaging 7
Afbeelding
Voor als je het niet kan lezen, er staat 49.185 (er kwam een hoop geld bij toen Holly erbij kwam wonen... ;) )

V: Da's niet zo heel veel... xD

Laatst gewijzigd door Margothieke op di 30 dec 2014, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Marathon Topic Margothieke: Uitdaging 7~einde

Bedankt iedereen! 12 simdollars? Ik denk dat jou sim een beetje arm is, Charlotte... ;)

Ik ben van plan van hier een soort van dagboek van te maken, maar hoe dat in elkaar zit, komen jullie later nog wel te weten ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie