Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Marathon Topic gitte2001

OPDRACHT 1: Meet the family

1.George Goodricke
Afbeelding
Dit is -onder velen wel bekende- George Goodricke, weduwnaar, en een redelijk jonge opa met zijn 46 jaar.
levenswens:
-sportieve superster
eigenschappen:
-flirterig
-houdt van kou
-net
-atletisch
-ambitieus

2.Justin Doyleh
Afbeelding
Dit is George's oudste zoon Justin Doyleh -die velen ook zullen kennen- hij is 26 jaar oud en vader van de 3-jarige tweeling Martin en Andy en getrouwd met ex-spionne Ashley Blue waarmee hij een spannend avontuur (zie mijn verhaal de Doyleh's) beleefde.
levenswens:
-sportieve superster (Hetzelfde als zijn vader)
eigenschappen:
-rebels
-houdt van buiten
-opmerkzaam
-atletisch
*heeft door een of andere reden maar 4 eigenschappen*

3.Ashley Doyleh
Afbeelding
Dit is Ashley Blue/Doyleh ze is 25 jaar oud en ze was vanaf haar 8e een spionne voor de MSGDVSO maar gaf er toen ze Justin ontmoette de brui aan en wou hen uitschakelen. Nu is ze gelukkig getrouwd met haar ex-spioneergezel Justin Doyleh en is ze moeder van een schattige tweeling
levenswens:
-omringd door familieleden
eigenschappen:
-flirterig
-geweldige zoener
-houdt van buiten
-dierenvriend(in)

4.Andy Doyleh
Afbeelding
Dit is de schattige Andy Doyleh, 50% van Ashley en Justin's schattige peutertweeling. Hij is 3 jaar oud.
eigenschappen:
-houdt van buiten
-goed

5.Martin Doyleh
Afbeelding
Dit is de even schattige Martin Doyleh, de overige 50% en net als zijn broertje 3 jaar oud.
eigenschappen:
-bankhanger
-klunzig


Dit was het!

Ik speel er nu wel alleen maar mee in de marathon in een aparte save omdat anders het verhaal niet meer helemaal klopt.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Marathon Topic gitte2001 - opdracht 1: meet the family

UPDATE 1: 13 uur.

Het was vroeg in de ochtend, toen de kleine Martin wakker werd en honger had. Hij pakte de rand van zijn ledikantje vast en ging met een verdrietig pruillipje gaan rechtstaan, waarna hij zijn mond openzette en bijna iedereen wakker schreeuwde. "MAAAAAMAAAA!!!!! Honger!!!!" Krijste hij ongeduldig, maar mama kwam niet. Ze was nog aan het slapen...
Afbeelding

Ze was nog aan het slapen, terwijl ze droomde over haar nieuwe baan. De voorbije jaren had ze omwille van Martin en Andy geen baan, en vandaag ging ze voor het eerst terug gaan werken! Voor haar zwangerschap van die 2 3 jaar geleden kon ze ook nog niet gaan werken, omdat ze een lange tijd niet naar school was geweest en geen enkel diploma had, wat ze wel nodig heeft.
Afbeelding

Ook opa George was nog aan het slapen, de vorige dag was zijn dochter Lily namelijk verhuist naar haar nieuw huis enkele straten verder (krijgen jullie in hoofdstuk 4 van generatie 3 van het verhaal te zien ;) ) en hij had er de hele nacht over gepiekerd hoe het met haar zou zijn, waardoor hij uiteindelijk pas sinds enkele uren in slaap was gevallen en dus nog erg moe was.
Afbeelding

Maar gelukkig voor Martin -en zijn tweelingbroer die bijna wakker werd van het gekrijs- was papa wel al wakker en haalde hij zijn zoontje uit bed, om hem dan eten te geven, Justin rende op het gekrijs af en pakte zijn zoontje op die eindelijk toch stopte met schreeuwen en huilen en met een rede glimlach de papfles pakte!
Afbeelding


zelf als er niks gebeurd is er bij elke afbeelding nog 2 centimeter tekst xD
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Marathon Topic gitte2001 - update 1: huilende peuter

OPDRACHT 2 + UPDATE 2

Een uur na haar man stond Ashley ook op, en ze merkte dat ze een gemiste oproep was, het bleek een oude vriendin van haar te zijn en enthousiast belde ze snel terug.

Hallo, u spreekt met Cara Ciavelli, met wie spreek ik?

"Cara! Het is met Ashley, ik heb gezien dat je me probeerde te bellen, voor wat?"

Ik heb gehoord dat je vandaag terug gaat gaan werken!

"Klopt, ik kijk er erg naar uit."

Daar moet je niet zo zeker van zijn, wat dacht je ervan om in een compleet foute outfit op je werk aan te komen?

"Waarom?"

Omdat ik je uitdaag.
Afbeelding

Dat was voor Ashley meer dan genoeg, en onmiddellijk nam ze de uitdaging aan. Het kon haar misschien een slechte eerste indruk geven op haar werk, maar dat kan haar niks schelen.
"Natuurlijk neem ik de uitdaging aan, ik heb al eens mensen neer geschoten, dit is simpel." Na ze haar had aangekleed kocht ze het meest foute topje en korte rokje en trok het aan, om daarna naar de kapper te gaan, zodra ze thuiskwam bekijk ze haar zelf goed in de spiegel.
Afbeelding

"Als dit niet fout genoeg is, weet ik het ook niet meer" dacht ze terwijl ze haar gezicht bestudeerde onder de laag donkere make-up. "Hopelijk herkent iedereen me nog." daarna stapte ze de kamer uit en ging gaan kijken of haar zoontjes en man haar nog zouden herkennen.
Afbeelding

voor:
Afbeelding

na:
Afbeelding

Ondertussen was haar schoonvader druk bezig de planten in de tuin te verzorgen.
"Vannacht is het weer volle maan..." Zuchtte George, en knipje wat overbodige takjes van de plant. "Hopelijk blijven de zombies deze keer weg."
Afbeelding

En Justin was -tot zijn grootste ergernis- terug in de kinderkamer, deze keer om Martins luier te verschonen. "Ik droom van het moment dat die 2 eindelijk eens volledig zindelijk zijn, vooral bij deze hier..." Dacht hij, en het werd enkel maar erger toen Andy ook wakker leek te zijn, én honger had.
"Waar is hun mama eigenlijk?"
Afbeelding
Afbeelding

Op hetzelfde moment kwam Ashley de kamer binnengewandeld, Justin totaal negerend.
"Schat, wat heb jij nu aan? Is je nieuwe baan soms plots veranderd in prostituee? Neem dan maar ontslag."
"Maak je geen zorgen schat, het is een domme uitdaging van een vriendin van me." Stelde ze gerust, en begon toen met een lief stemmetje tegen Andy te praten."Heeft mijn lief klein jongetje honger?" Maar Andy staarde maar met grote bange ogen naar zijn mama en trok een pruillipje, precies wat ze had verwacht, spijtig genoeg.
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Marathon Topic gitte2001 - update 2 + opdracht 2

UPDATE 3

Nadat hij eindelijk klaar was in de tuin, ging George eten, maar toen hij de koelkast opendeed, bleek er enkel taart de zijn - taart, wééral taart. "Is die taart van Lily's verjaardag nu nog altijd niet op?" Zei George geïrriteerd, en gooide met een flinke klap de koelkast dicht.
Eerst de zombies, dan teveel taart...
Afbeelding

Zijn humeur verslechterde alleen maar toen het bleek dat de vorige taarteter geen zin had om het op te ruimen. "Ik moet hier echt alles zelf doen..." Besloot hij, en ging met een vies gezicht gaan zitten. "Ik ga echt nooit meer taart eten, nooit meer."
En daar bovenop zat hij ook nog eens alleen aan tafel.
Afbeelding

Gelukkig kwamen zijn zoon en schoondochter er al lang bijzitten, maar in de plaats van dat zijn aandacht ging naar het feit dat zij ook verplicht waren taart te eten, was hij afgeleidt door het nieuwe uiterlijk van zijn schoondochter. "Ashley, waarom?" Vroeg hij verbaasd, en voor Ashley kon antwoorden, deed Justin het. "Het blijkt een kleine uitdaging van een vriendin te zijn...Weet ik niet waarom ze het doet."
"Oh, oké."
Afbeelding

En daarna vertrokken ze allemaal naar hun werk, vervoerd door speciale in elkaar hangende auto's.
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Marathon Topic gitte2001 - update 3

UPDATE 4

Als alle volwassenen waren gaan werken, kwam er een -vreemd genoeg min of mee deftig geklede- babysitter voor Martin en Andy.
Afbeelding

En terwijl zijn broer in de armen van de babysitter zat (en er maar niet uit geraakte) ging Martin, waggelend en ongekleed, naar een speeltje om zich daarmee bezig te houden.
Afbeelding

En hij moest zich wel bezig houden, want de babysitter was de hele tijd bezig met Andy...En daarmee deed hij ook niet veel meer dan hem in de lucht gooien.
Afbeelding

Een paar uur later komt Ashley, die ondertussen er al wat anders uitziet, terug van haar werk.
Afbeelding

En ze begint met een zindelijkheidstraining voor Andy.
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Marathon Topic gitte2001 - update 4

UPDATE 5

De volgende ochtend hadden Ashley en Justin het erg gezellig, en dan vooral in de douche(3e kindje...?)
Afbeelding

Omdat hun nacht en ochtend nogal druk was, besloten ze meteen daarna te gaan slapen.
Afbeelding

En als ze meteen daarna gaan gaan werken, staat George er alleen voor met Andy en Martin, hij heeft namelijk vakantie en is dus tot babysit gedoopt, dat hij niet zo leuk vind.
vooral de zindelijkheidstraining van de 2 lawaaimakers...
Afbeelding


Enkele uren later is hij het gezelschap van saaie planten en brabbelende peuters beu en besluit hij zijn dochter te bellen, die het spijtig genoeg te druk heeft. (ze heeft plots een baan, daarom, speel ik het dus in een aparte save...)
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Marathon Topic gitte2001 - update 5

al gedaan ;)

UPDATE 6

De volgende ochtend ontdekte Ashley dat ze voor de 2e keer zwanger is!
Afbeelding

En ze vertelde het nieuws meteen aan Justin, kindje nr 3 komt er !(of meer)
Afbeelding

Ondertussen deed George de zoveelste poging om zijn dochter te bereiken, het lukt, ze komt op bezoek!
Afbeelding

Een kwartier later kwam ze toe, en George begroette haar -zeer charmant- in zijn pyjama, met een enthousiaste postbode op de achtergrond.(en ze blijkt zwanger te zijn...? Ik heb toch niet opgeslagen :sweatdrop )
Afbeelding

Veel kleine kinderen in de familie...
Afbeelding


Dit was het! Ik ben gestopt, ik mag niet meer op mijn laptop nu.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 30 dec 2014, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie