Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Dagboek van de maand augustus 2010

Afbeelding

Hallo allemaal

Vandaag start hier op het S3N forum iets nieuws: Het dagboek van de maand.

Elke maand zal ik zelf het beste dagboek uitkiezen en dat wordt dan extra onder de aandacht gebracht op het forum en de homepage.

Ik kies het dagboek zelf uit, aan vriendjes politiek doe ik niet en de maker heeft daar ook geen aandeel in. Voorlopig kies ik alleen uit dagboeken die echt op het forum staan en geen dagboeken die op andere sites staan, ook niet die op Weebly staan.

De winnaar krijgt een banner toegestuurd die hij of zij kan gebruiken als onderschrift. En elke maand komt er een nieuw Dagboek van de maand.

Afbeelding

Het dagboek van de maand augustus 2010 is geworden

Natte traan en Zachte wang van Klaas[/size]
[/b]
Waarom?

Natte traan en Zachte wang is sinds zondag 27 december 2009 bezig op S3N. Naar mijn mening is dit een van de beste dagboeken. Aan de reacties te zien, vinden veel lezers dat ook! Dit is een samenvatting van seizoen 1:

Isabella en Melissa komen in Sunset Valley wonen omdat Isabella’s man vreemd is gegaan. Melissa heeft heimwee naar haar oude vrienden en haar vader. Simone en Dirk proberen een kind te krijgen wat niet goed lukt en Willemijn zit opgescheept met haar driftkikker, haar vriend Stefano. Olivia en Marloes zijn zussen en wonen samen met de man van Marloes, Joost. Ze zijn de perfecte familie, nog wel. In het eerste seizoen gaat er veel spannends gebeuren.

Je leest dat er 4 families zijn. Langzamerhand van het verhaal raken al deze families met elkaar verbonden. Klaas doet dat heel mooi, en daarbij schrijft hij ook nog eens super! Als je het dagboek leest, leef je helemaal met de vertellende persoon mee.

Inmiddels is seizoen 1 afgelopen en is seizoen 2 bezig. Seizoen 2; het is heel spannend, want bij seizoen 1 word een echte cliffhanger meegegeven. Dat zie je ook in soaps bijvoorbeeld veel. De overgang tussen de seizoenen is goed gedaan, met mooie effecten.

Reacties op Natte traan en Zachte wang

Jordoosims op seizoen 2 / deel 3
Veel te ontroerend, geweldig geschreven!
Nina op seizoen 1 / deel 20
Spanneeeend!
AnsjJ2 op seizoen 1 / deel 20
Omg! Verder verder Verderrrrrrrrrrr, ik kan niet langer wachten!

Het is zooo awesome!
Dit zijn enkele reacties op het dagboek. Zoals je in het topic kan zien, zijn ze allemaal heel positief! Gelukkig maar, want klaas is nu alweer bij deel 3 van seizoen 2!

Heb je dit spannende, leuke, ontroerende verhaal nog niet gelezen? Of was je halverwege? Lees het nu!

Als je nog wat kwijt wil over dit Dagboek van de Maand dan kan dat in dit topic of bij het dagboek van Klaas zelf natuurlijk.

Afbeelding

Gefeliciteerd Klaas: deze banner mag je bij je dagboek neerzetten als je dat leuk vind.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: Dagboek van de maand augustus 2010

Echt gefeliciteerd klaas! Je hebt het helemaal verdient. Je bent al zo lang met je dagboek bezig, en het is nog steeds geweldig. De terechte eerste winnaar dus!

Ojaa, en hiki: mooi plaatje voor klaas!!
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Dagboek van de maand augustus 2010

Heb ik het goed gedaan of niet??! :$ Haha...

Super klaas... Maar dat heb ik natuurlijk al gezegd! Je hebt het verdient. Je steekt er bij elke update zoveel tijd in! :) Je bent nu vast op vakantie, maar als je terug bent staat hier een grote verrassing op je te wachten! :D

:klap
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Dagboek van de maand augustus 2010

Xelles schreef:
Maritttt schreef:Was Klaas niet op vakantie? (Ik kan me vaag herrineren, dat dat in z'n topic van dat modellengedoe stond.) :?
In dat geval staat hem een leuke verassing te wachten als hij terugkomt :D
Ja en het komt goed uit want in de exclusieve banner mist nog iets: er moet nog 2010 bij :$ mijn fout :$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie