Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp

Story Of My Life | Deel 1 online!

Bij deze maak ik ook maar een dagboek. Ik hou het simpel. Ik download niets, ik heb gewoon alles normaal. Geen aparte kapsels, ik hou alles lekker normaal.

Story of My Life is mijn eerste dagboek. Het gaat over Liam Scott, een 23-jarige man uit Sunset Valley, die een succesvolle zakenman uit New York was. Hij had te veel dingen aan zijn hoofd, en hij kon de druk niet meer aan, dus daarom is hij naar Sunset Valley gekomen, om weer de draad op te pakken. Of dat gaat lukken, dat gaan jullie in dit dagboek lezen!

Het eerste deel komt vanavond online!

Deel 1

Laatst gewijzigd door Gtaboy107 op vr 30 jul 2010, 12:15, 3 keer totaal gewijzigd.

Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp

Re: Story Of My Life

Deel 1:

Afbeelding

Liam stapt uit de taxi, en kijkt naar de buurt. Hij is vol verwachtingen over Sunset Valley, aangezien zijn vrienden hier wonen, en zeiden dat het fantastisch is.

Afbeelding

Eenmaal binnen kijkt Liam naar zijn huis. Hij kijkt heel zorgvuldig, maar hij vind het een prachtig huis. Veel mooier dan in New York, denkt hij.

Afbeelding

Liam gaat naar de brandweer, want hij zag dat er nog een baan over was. Hij praat met de baas, en hij krijgt de baan!

Afbeelding

Liam gaat even de brandweerauto onderhouden, want dat ding lijkt wel kapot! Opeens ziet Liam een schaduw naast hem....
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp

Re: Story Of My Life

Essel schreef:Ook mee eens. Ik vind het nu een beetje vroeg om te oordelen, omdat je nog maar 1 heel korte updatee hebt... ;)
Dat weet ik, het is eigenlijk een soort van laddertje. Ik begin kort, en makkelijk, maar het gaat steeds langer en moeilijker worden.

Wat opbouwende kritiek zou ik wel fijn vinden overigens, ik sta altijd open voor punten die ik beter kan doen!
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp

Re: Story Of My Life | Deel 1 online!

kaskai schreef:Omdat het steeds korte stukjes tekst zijn, zou je wat meer met verwijswoorden kunnen werken dan dat je steeds de volledige naam schrijft ;) dat leest namelijk wat makkelijker.
Zeer goede! Bedankt! Ik zal hem meenemen!
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ja, dat weet ik... Maar als ik nog geen goede indruk van je dagboek heb, weet ik ook niet wat voor kritiek ik er op moet geven. Ik ben wel benieuwd wat je ervan gaat maken, dat is nog een beetje onduidelijk. Ik bedoel het doel van je verhaal. Snap je? :)
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp

Essel schreef:Ja, dat weet ik... Maar als ik nog geen goede indruk van je dagboek heb, weet ik ook niet wat voor kritiek ik er op moet geven. Ik ben wel benieuwd wat je ervan gaat maken, dat is nog een beetje onduidelijk. Ik bedoel het doel van je verhaal. Snap je? :)
Dat was niet eens tegen jou, die eerste regel was tegen jou, die tweede was voor iedereen, zodat ik mijn dagboek beter kan maken. ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten