Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

137 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Per 1 augustus: Dagboek van de maand

Afbeelding

Hallo allemaal

Op zondag 1 augustus start hier op het S3N forum iets nieuws: Het dagboek van de maand.

Elke maand zal ik zelf het beste dagboek uitkiezen en dat wordt dan extra onder de aandacht gebracht op het forum en de homepage.

Ik kies het dagboek zelf uit, aan vriendjes politiek doe ik niet en de maker heeft daar ook geen aandeel in. Voorlopig kies ik alleen uit dagboeken die echt op het forum staan en geen dagboeken die op andere sites staan, ook niet die op Weebly staan.

De winnaar krijgt een exclusieve banner toegestuurd die hij of zij kan gebruiken als onderschrift of bij het Dagboek van de Maand kan zetten. En elke maand komt er een nieuw Dagboek van de maand.

Dus aanstaande zondag maak ik het dagboek van de maand augustus bekend: mis het niet want misschien is het wel jouw dagboek!
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

Hahaha, ja... Er zijn echt maar rond de 7 supergoede dagboeken hier... Maar wat niet is, kan nog komen...

Wel moet ik er even bij zeggen dat we misschien binnenkort zelfs de weebly-dagboeken erbij halen. Maar dat is alllemaal nog onzeker! Dan zullen die simmers ook een kans hebben ;)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

Essel schreef:Hahaha, ja... Er zijn echt maar rond de 7 supergoede dagboeken hier... Maar wat niet is, kan nog komen...

Wel moet ik er even bij zeggen dat we misschien binnenkort zelfs de weebly-dagboeken erbij halen. Maar dat is alllemaal nog onzeker! Dan zullen die simmers ook een kans hebben ;)
Er zijn wel meer leuke dagboeken hoor :fluit en binnenkort Weebly dagboeken kiezen zit er niet in: het gaat hier echt alleen om dagboeken die op S3N staan.

xD
Afbeelding
Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
wo 11 nov 2009, 07:51

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

ja pech, Alleen S3N Dagboeken of ik sla jullie lol.
maar moet er niet 1 klein regel komen?

Dat essels dagboek(en) niet mee kunnen doen want dat is denk ik wel Fair Play.
En nog een Fair Play regeltje: 1 dagboek per persoon, en als je hebt gewonnen doe je de volgende maand niet meer mee.

Ik heb ook nog fair play rules voor die andere maand competitie namelijk dit:

De bedenker (nina) kan niet haar eigen uitdagingen plaatsen
en ook als je die maand wint kun je de volgende keer ook niet meer meedoen. En natuurlijk ook 1 uitdaging per persoon.

Dit zijn ''tip'
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

Inderdaad Essel.

Alles wat het Dagboek van de Maand betreft gaat in overleg met mij of het S3N Team.

Achter de schermen zijn meer regels afgesproken dus jullie hoeven je nergens ongerust over te maken.

Dat er alleen dagboeken gekozen worden die hier op S3N staan lijkt mij logisch en dat is een bewuste keuze.

Teamleden en ook Essel en Nina kunnen gewoon meedoen met Dagboek van de Maand of Uitdaging van de Maand. De regels voor Uitdaging van de Maand zijn nog niet eens online gezet dus ...

Jullie kunnen ervan op aan dat we het goed gaan organiseren maar hoe we het doen en wat de regels zijn beslist het S3N team in overleg met Essel en Nina.

xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

De heer heeft gesproken xD

We zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Essel en Nina gaan in ieder geval hun best doen om er iets leuks van te maken iedere maand en om de beste winnaars uit te kiezen. Succes iedereen! Ik heb er in ieder geval zin in.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie