Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

137 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

^ Omdat haar dagboek dan niet 'dagboek van de maand' kan worden. Sorry hoor, maar mijn dagboek staat toch ook op Weebly, accepteer het gewoon.

Ik vind het wel gewoon een goede keuze, er staan hier genoeg goede dagboeken op S3N. S3N gaat de dagboeken promoten, logisch dat ze dan geen dagboeken van Weebly enzo kiezen. Ze gaan toch ook geen dagboeken promoten die op de EA Community staan?

Ik vind het al erg leuk dát ze het doen. En zoals Hiki zegt, er mag hier al veel.

En de meeste dagboeken die op Weebly staan worden al veel gelezen. Kijk, als jouw dagboek het dagboek van de maand is, is dat hardstikke leuk. Maar om er zo over door te gaan. En je hoeft er dan helemaal niet mee te stoppen, want het zal nog steeds veel worden gelezen hoor :bored

Het is gewoon een keuze, en heel misschien komt het wel in een verre toekomst :)
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

^sorry maar sommige mensen kunnen nog wel wat promotie gebruiken voor hun verhaal, en vooral op weebly is het moeilijker dan hier :S

En ik zeg niet dat ik het wil zijn, maar ik kom niet alleen op voor mij zelf, maar ook voor de andere.


en dit is het laatste wat ik er over zeg, anders krijg ik een waarschuwing buhuhuh.


V nou omdat we hier een topic hebben voor onze weebly zouden we gewoon mee mogen doen.

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op wo 28 jul 2010, 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

^ Er zijn regels... En dit is nou eenmaal zo.

Je hebt toch net zoals de dagboeken hier een topic, dus evenveel promotie. En veel verhalen op Weebly staan meestal bovenaan in het dagboeken gedeelte.

Laatst gewijzigd door Nina op wo 28 jul 2010, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

Gewoon niet moeilijk doen, jullie hebben nog niet eens gezien hoe het eruit gaat zien :$

Misschien valt het straks wel heel erg mee, en ben je juist de winnaar?! (uiteraard degenen op S3N). Er word aan gewerkt, en dit is de eerste keer dat we dit doen natuurlijk, dus we kunnen het altijd nog uitbreiden...

Dankjulliewel iig :)
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

Als ik een leuk idee voor een verhaal zou hebben, wil ik ook wel een dagboek maken.
Anders maar een keer roodkapje maken xD
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Per 1 augustus: Dagboek van de maand

Bij Dagboek van de maand kan je niet stemmen. Ik weet eigenlijk niet of je bij uitdaging van de maand wel een stem uit mag brengen.... Kan Nina je vast vertellen :D

Essel kiest zelf één keer per maand een dagboek uit die naar haar idee het beste van de maand is.

Ik wil eigenlijk ook zeggen dat dit totaal geen wedstrijd is. Het is meer een aanmoediging en het geven van extra aandacht aan diegene die een goed dagboek gemaakt hebben.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie