Inleiding:
Charlotte is een beeldschone jonge vrouw ze ontmoet Jack en ze hebben een vonk, ze besluiten meteen te gaan trouwen en een nieuw leven te starten. Charlotte moest van Jack een carriére in Stylist zodat ze modieus werd.
Delen:
Laatst gewijzigd door Liza op zo 18 jul 2010, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mevrouw, dit staat uw beeldig" Zei Charlotte snel om er onderuit te komen. De mevrouw rekende af, en liep weg. "Weer een dagje voorbij" Zuchtte Charlotte. Ze dacht aan vanavond, samen feesten.. ze keek er verliefd bij. "Ik ga nog maar even langs bij iemand" Besloot ze, en ze liep de winkel uit.
Toen ze bij de buren aankwam belde ze snel aan. "Hallo," er kwam een vrij lelijke vrouw naar buiten. "Heeft u zin om op mijn feest te komen?" Zei Charlotte. De mevrouw knikte is goed. "Trek iets leuks aan" Zei ik nog snel en ik liep om. "Wacht even, hoelaat begint het?" Zei de vrouw. "U krijgt nog de uitnodiging!" Riep charlotte.
Jack zat een boek te lezen, zoals gewoonlijk. 'Vanavond weer feest' Dacht hij. Hij grijnsde erbij "ik zal Charlotte eens iets nieuws laten zien, het kan toch geen kwaad." Charlotte kwam de kamer binnen. "Wat kan geen kwaad?" Vroeg ze. "Ow, een feestje" Loog hij. Charlotte kniktte. "Trek eens iets fatsoenlijks aan" Riep Charlotte uit.
1 feestje per week veranderde snel want Jack had iets aan Charlotte gegeven, een pakje met poeder, ze snoven het 1 keer per week dus het kon geen kwaad, dachten ze..
Ik zou effe kort samenvatten, dit heb ik namelijk op tv gekeken en het is dus waargebeurt, nou een miljoenair heeft dus een vrienden die zijn niet zo goed bezig en daarna gebeurt er iets vreselijks maar dat komt nog, dit is maar een klein dagboekje.
Hoezo wist je het? Het is misschien niet echt geschikt onderwerp..
Ik kan wel doorgaan, alleen dan gaat een ander deel op een andere website misschien.. het is maar een heel klein dagboekje wat dit hoofdstukje uit 2 deeltjes bestaat, en dan komt er een ander hoofdstuk en dat maak ik dan op een andere website.. Dus ik ga gewoon door? Als jullie me nu gaan afkatten..
Sorry dat het zo lang duurde voordat ik update, het komt omdat ik logeerde (Lisa) bij mijn opa & Oma, en Anna die kan niet Updaten want die weet dus niet hoe het verder moet.
UPDATE2!
Feest na feest, En elke keer komt dat poeder der weer voor, ofnouja, alleen bij Charlotte heel vaak. Bij Jack niet eens zo vaak. Toen het eindelijk rustig was werd er een Alarm uitgevoert in de buurt waar ze wonen. 'Er zijn veel inbrekers, daarvoor moet u heel voorzichtig zijn en weten of u alle alarmen hebt aangezet. Jack had daar wel een oplossing voor, hij pakte zijn oude Pistool (die het zeker nog prima deed) en deed het in zijn nachkastje. "Zo zijn we veilig." Zei hij tegen charlotte.
'IN HET NIEUWS'
Gister avond is er een man doodgeschoten en half onder het bed geschoven. Zijn vrouw heeft vertelt wat er gebeurt kan zijn. "Ik hoorde die avond toen ik aan het schoonmaken was allemaal raar geritsel buiten, ik had het alarm uitgedaan omdat ik door de kamer heen liep, en anders gingen de sensoren aan. Verder had ik nog een feestje dus ging ik het huis uit. Die zelfde avond toen ik weer thuis kwam had ik het zelfde geritsel binnen gehoord, toen liep ik naar onze slaapkamer en zag ik Jack dood op de grond liggen.
Maar nee het was geen inbreker, na onderzoek van de politie is de vrouw schuldig, schotdeeltjes op haar hand bewezen het en er was een zakdoekje gevonden, met diezelfde schotdeeltjes en de make-up van Charlotte. Charlott heeft levenslang gekregen en zit dus nu in de gevangenis.
Maritttt schreef:Leuk
Maar, misschien had je ook inplaatsvan powerposten een streep onder je verhaal kunnen zetten en je bericht van hierboven daar neer kunnen zetten
Je hebt helemaal gelijk. =x
----------------------------------------------------------------------------------------De link tot het echte verhaal van Anna (Ja het slaat op het verhaal van Anna)