Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 6 van 33

Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

Re: I want to have your baby! Update 8!

FranSor schreef:Hi there!
Elodie, ik las je reacie nog eens en nu zag ik wel die meer meer meer staan ;)

Komt eraan!

:applaus Als je maar opschiet



ow btw ik ga altijd naar Pearl :thumbup ;-)
OMG, ik ben tante geworden
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 8!

Het is een mini-update geworden. Maar hoe zal het verlopen, het afscheid van de schoonouders?

------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Ik had de afspraak bijna afgezegd. Ik vind dit zo eng. Wat moet ik tegen die mensen zeggen? Ik kan ze moeilijk vertellen dat mijn liefde voor Donald voorbij is, er is nooit sprake van liefde geweest! Maar ik heb al mijn moed verzameld om toch te gaan, het moest.

'Hoi mevrouw Humfort! Zo fijn om u weer te zien. Hoe gaat het met u en uw man?' Ik praatte veelste veel. Ik kon mezelf niet tegenhouden. Ik voelde dat mijn handen trilden, zal ze erg boos zijn?
'Dag kindje, fijn om jou weer te zien. Het doet me goed dat je hier heen bent gekomen. Zullen we anders even rustig gaan zitten, dan zet ik thee.' Mevrouw Humfort leek heel blij en rustig, en alles behalve boos. Gelukkig maar.

Afbeelding

Er was hier in die tijd niks veranderd en toch is alles anders. Hier zit ik dan, zelfde plek maar een hele andere situatie. Mevrouw Humfort kwam al snel terug met thee en een koekje, wat is ze lief voor me.
'Vertel eens wat er is gebeurd schat, wat is er mis gegaan?' Ze had haar kop en schotel in haar handen en keek me met grote ogen aan.
'Het ligt allemaal aan mij, mevrouw. Ik ben een ander tegengekomen. Iemand die ik al heel lang ken...' En toen kwam het hele verhaal eruit. Ik voelde de tranen over mijn wangen stromen, eerst van geluk en toen van verdriet. De ruzie tussen mij en Donald heb ik haar bespaard, het was nergens voor nodig.
'Och, liefje. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Het is natuurlijk vreselijk dat het mijn zoon moet overkomen maar het gebeurd. Ik hoop dat je heel gelukkig word met deze man, wat was zijn naam ook al weer?' Ik zat als een geit te glimlachen, ik was zo verliefd op Maarten.
'Zijn naam is Maarten Druilen, en ik ben zo verliefd maar het spijt me zo van uw zoon.'
'Het is al goed schat. Weet je wat? Ik zal wat sla pakken uit mijn tuin, ik heb veelste veel voor mij en mijn man.' Mevrouw Humfort trippelde weg.

Afbeelding

'Kijk eens aan. Je moet ze echt niet goed wassen, anders worden ze heel slap. Maak maar elke dag een salade voor jezelf klaar, dat is goed voor je. En heel veel succes met deze man schat, ik gun het je zo erg.' Met een tevreden gevoel ging ik ervandoor. Ik moest me ook nog gaan haasten, Maarten wilde met uit lunchen!

Volgende keer: ongewenst bezoek..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie