Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 8 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 11!

Afbeelding

De dagen erna deed ik wat de zuster had gezegd. Ik bleef in bed, las wat en vaak kwam Maarten me fruit en groente brengen, vooral sla. Ik voelde me niet beter worden ik kreeg kringen onder me ogen, voelde me futloos en had nog steeds pijn.
Maarten stond erop dat ik in bed bleef en dat er geen bezoek mocht komen, deze zouden me alleen maar uitputten. Ik wilde Maarten zeggen hoeveel ik van hem hield en hoe dankbaar ik hem was, maar ik had er gewoon niet te kracht voor.

Afbeelding

Die week kwam mevrouw Humfort langs. Maarten deed de deur open en herkende haar meteen door mijn omschrijving.
'Hallo Jongeman, ik kom voor Esther. Is ze alweer op de benen?' Mevrouw Humfort liep naar binnen en keek om zich heen.
'Nee mevrouw Humfort, ze is nog erg ziek en ze kan beter geen visite ontvangen. Kan ik iets doorgeven?' Mevrouw Humfort liep naar de voordeur en pakte haar boodschappen tas.
'Ik heb gehoord dat ze veel groente en fruit moet eten, en die heb ik meegenomen. Ik heb ze zelf gekweekt in mijn tuin. Ik moest haar ook de hartelijke groeten doen van Donald en mocht ze maar snel beter worden!' Maarten pakte de tas aas en zette hem naast hem op de grond.
'Dank u wel mevrouw, ze is inderdaad heel erg ziek.' Maarten liep ene klein stukje naar de voordeur maar mevrouw Humfort bleef staan.

Afbeelding

'Ik zie dat je veel gereisd hebt Maarten. Wat een mooie dingen heb je meegenomen. Je moet weten dat toen ik nog een mooie jonge vrouw was, dat ik toen ook veel reisde.' Mevrouw Humfort babbelde wat over het verre oosten.
'Maar zeg is, mis je het nou nooit?' Maarten had het gevoel alsof hij een klap in zijn gezicht had gekregen. 'Jawel, heel erg. Ik mis het spannende leven, maar aan de andere kant vind ik het fijn om volwassen te zijn en huisje boompje beestje op te bouwen.' Mevrouw Humfort keek op haar horloge.
'Ach moet je eens zien hoe laat het is, ik moet mijn plantjes gaan verzorgen. Als je maar weet dat het nooit te laat is om naar het buitenland te gaan, een man als jij heeft zoveel kansen en mogelijkheden. Doe de groetjes aan Esther en zorg maar dat ze lekker veel van mijn sla eet! En o, weetje wat? Ik zorg dat mijn huisarts hier langs komt, hij is de best! Hij zorgt er wel voor dat Esther snel weer op de benen is en voor zichzelf kan zorgen. ' Mevrouw Humfort liep snel weg.
Maarten bleef verbouwereerd achter en vond mevrouw Humfort een vreemde vrouw. Terwijl hij de groente en fruit in de koelkast zette dacht hij aan het buitenland..

Afbeelding

Maarten had tegen me gezegd dat er een dokter langs zou komen om te kijken hoe het met me ging. Een aantal dagen later merkte ik dat er iemand in mijn kamer was, de dokter.
'Dag dokter.' Ik voelde me nog steeds versuft en had het gevoel alsof ik in de wolken zat.
'U bent erg ziek mevrouw, laat me u een injectie geven, dan komt alles goed.'
'Ja, ik wil beter zijn.' De dokter pakte een naald uit zijn binnenzak en pakte me bij mijn pols om het in een ader te spuiten. Ik trok aan mijn arm en hij liet hem los.
'Dokter, ik herken u ergens van. Waar ken ik u van?' De dokter pakte mijn arm en spoot het groene spul erin.

Afbeelding

'Je weet maar al te goed wie ik ben.' Ik probeerde de dokter aan te kijken maar mijn ogen vielen dicht en ik begon heel langzaam te ademen. Mijn lippen voelde verlamd en ik voelde het speeksel langs mijn kin druipen. Ik probeerde te gillen maar er kwam niks uit mijn mond. Iemand moest me helpen, dit ging helemaal verkeerd.
'Eerst jij en dan dat vriendje van me, ik zei in Frankrijk toch dat je zou boeten?' Mijn hoofd viel voorover en ik had niks meer in de gaten, alles was zwart.

Afbeelding

'Dokter! Hoe gaat het met der? Wat kunnen we voor haar doen?' Maarten stond ongeduldig beneden te wachten.
'Ach meneer, ik heb haar wat medicijnen gegeven. U moet haar maar even laten rusten tot vanavond en het is beter om niet in de kamer te komen, we willen toch niet dat ze wakker word?' De dokter pakte zijn koffertje en liep weg. Maarten vroeg zich af hoe het kwam dat de baard van de dokter er zo nep uitzag. Ach, de beste man wilde wat mannelijker zijn, dacht hij.

----------------------------------------------------------------------------------------

Volgende keer: Spoed!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie