Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 3 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 5!

Afbeelding

De tijd vloog voorbij als ik met Donald was. Iedereen zag ons als een verliefd stelletje dat net bij elkaar was, maar wij wisten beter. Ik zag Donald als mijn beste vriend waar ik veel tijd mee besteedde.

Afbeelding

Ik weet dat ik steeds ouder wordt maar vaak dacht ik niet meer aan een goede man te vinden om kinderen mee te krijgen. Ik leefde in het hier en nu. En hier en nu had ik veel lol.

Afbeelding

Ik verbleef merendeel van mijn tijd bij Donald. Ik voelde mij thuis in zijn grote huis en we noemden het dan ook vaak ons huis.

Afbeelding

Donald gunde mij al mijn vrijheid, hij liet me dan ook vaak gewoon mijn ding doen. Hierdoor voelde het niet benauwend om zo vaak bij hem in de buurt te zijn. Het voelde allemaal natuurlijk, alsof we al jaren samen waren.

Afbeelding

Op een avond zaten we weer rustig in de tuin te barbecueën toen Donald ineens heel serieus werd.
'Ik wil je aan mijn ouders voorstellen.'
'Prima toch? Wanneer wil je gaan en hoe moet ik eruit zien.'
'Gewoon netjes, alsof je naar de ouders gaat van je geliefde natuurlijk.' Met volle mond knikte ik.
'En ik wil dat je hier komt wonen. Dat kleine huisje van je slaat nergens op en het kost je alleen maar veelste veel geld.'

Afbeelding

Ik voelde me wat onzeker worden en mijn mond viel open.
'Meen je dat nou?'
'Natuurlijk meen ik dat. De wereld denkt dat we al een half jaar samen zijn en mensen op onze leeftijd gaan dan samenwonen.'
'Ja nu je het zegt. Ik kom bij je wonen, maar nog steeds onder de zelfde voorwaarden.'
'Ik ga niet aan je zitten, ik val namelijk nog steeds op mannen, en zo nu en dan laten we aan de buitenwereld zien dat we verliefd zijn.'
'Ja.'
'Morgen naar mijn ouders?'
'Natuurlijk.'

Afbeelding

Die avond lag ik op bed naast Donald en ik dacht na over deze situatie. Het voelde niet vreemd. Hij beschermde mij, ik beschermde hem. Op twee hele verschillende manieren.
Maar een kind van hem krijgen zal er nooit inzitten, misschien moest ik eens over adoptie praten.

Op dat moment dacht ik even aan hoe kinderen tussen mij en Maarten eruit zouden zien.

>>>>Update 6<<<<
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 6!

Afbeelding

'Ben je er klaar voor? We blijven niet lang dat beloof ik.'
'Ik denk het wel.' Ik kneep even in Donald zijn hand. Het huis was gigantisch en zag er heel duur en vooral heel netjes uit. Zal ik wel voldoen aan de standaarden van deze ouders?

Afbeelding

'Ach, wat een plaatje Donald! Waar heb je deze vandaan gehaald? Och Betran kijk nou. Had je dit ooit verwacht? Kindje, je bent prachtig. Wat krijg ik een mooie kleinkinderen!' De moeder van Donald was een schat, ik zag al voor me hoe ze op zondag de koekjes bakt.

Afbeelding

Donald zijn vader, Betran, was een heel ander verhaal.
'Goedenavond mevrouw, fijn u te leren kennen.' Hij was een hele stille en strenge man. Vast ook een zakenman.

Afbeelding

'Liefje, kom met me mee. Ik moet je mijn groentetuintje laten zien. En pak maar een tasje, dan kan je wat sla meenemen voor mijn zoon.' Ik hoefde gelukkig niet veel te zeggen, ik ben zo bang dat ik mijn mond voorbij praat. Ik liep met de moeder van Donald mee naar buiten om haar tuin te bekijken.

Afbeelding

'Zo zoon, nu we even samen zijn wil ik je wat vragen stellen. Is dit de vrouw met wie je wil trouwen?'
'Ik denk het wel.' Donald begon wat te blozen en voelde zich erg onzeker.
'Zal zij ons een erfgename schenken?'
'Ik hoop het wel.'
'Woont ze al bij je?'
'Het is bijna officieel.'
'Oke. Fijn met je te gesproken te hebben zoon.'

Afbeelding

Nog een uur hadden we tegenover de ouders van Donald gezeten. Uiteindelijk voelde ik mij wel op mijn gemak, zijn ouders hadden niks in de gaten! Donald was een stuk onzekerder. Hij moest per slot van rekening over komen als een hetero. Arme Donald, maar het is hem gelukt!

Afbeelding

'En dan gaan we nu op vakantie! :D'
'Nog even een nachtje slapen en dan naar FRANKRIJK!'

Afbeelding

12 uur later zaten we bij een fontein in Frankrijk. Het was heerlijk weer en ik voelde me fantastisch.
'Je weet dat we hier niet alleen maar zijn om plezier te maken. Ik moet ook werken. Maar hier heb je mijn creditcard en doe alles wat je hartje wil.'
'Dat weet ik Donald, doe wat je moet doen. Ik ben gelukkig op dit moment, zo hier met jou.'
'Gelukkig maar, je bent mijn hartsvriendinnetje.'

Afbeelding

'Nou dag, schoonheid!' 'zet hem op, praat die bedrijven in je zak!'

Afbeelding

Toen Donald weg was huurde ik een scootertje en ging ik opzoek naar avontuur. Hier in de buurt schijnt een oud spookhuis te zijn. De brochure zag er geweldig uit, iedereen die zich erin waant heeft het gevoel dat hij een avonturier is. En dat is waar ik nou behoefte aan had, avontuur.

Afbeelding

Dit is zo spannend! Ik ben alleen bang dat ik hier niet meer zo snel uitkom. Ach ik heb mijn mobieltje bij me, Donald kan me altijd bereiken. Alles kraakt hier en er zijn verschillende vallen gezet. De eigenaren van dit huis hebben flink hun best gedaan.

Afbeelding

Ondertussen had Donald de brochure op het bed zien liggen en was er van uitgegaan dat Esther daar heen was gegaan. 'Och die is wel een dagje of twee zoet hiermee.' En met een gerust hart viel hij in slaap.

Afbeelding

Ik voelde me verschrikkelijk. Ik was in een val gelopen en ik voelde me vies. Net op het moment dat ik weer naar beneden wilde gaan zag ik daar Maarten staan.
'Maarten? Wat doe jij hier?! Ben jij het echt?'
'Esther! Ik hoorde iemand schreeuwen, ik stond buiten en ben gelijk naar binnen gerend. Hoe gaat het met je? Wat doe je hier?'

Afbeelding

'Je ziet er prachtig uit, Ik heb je zo gemist, hoe gaat het met je?' Maarten wilde zijn armen om mij heen slaan, maar iets in mij hield me tegen. Deze man heeft mij bijna vijf jaar op zich laten wachten, ik heb mijn woord aan Donald gegeven. Dit kan niet zomaar.

Volgende keer: Wat doet Maarten hier?
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 23/07!

Hartstikke bedankt voor het feit dat jullie mijn dagboek lezen.
Wat zouden jullie nog graag zien gebeuren in het leven van Esther?

En: In mijn eerste post kan je gemakkelijk van de ene naar de andere update navigeren :) En onder elke update zal ik een link maken zodat je gemakkelijker bij de volgende update komt. :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie