Dit verhaal gaat over een elfenfamilie ze delen een groot geheim.
Kennismaking:
Dit is Eowowen Greenleaf. Moeder en leidster van het gezin en groep.
Dit is Legolindë Evenstar. Vriendinnetje van Eowowen en Geheimhouder van hun locatie.
Dit is Unurith Shipwright. Oudste dochter en ook de geheimzinnigste. Ze heeft bijzondere krachten waarvan alleen de belangrijkste elven van mogen dromen.
Een is echt duidelijk ze leest verleden uit de zon en toekomst uit de sterren.
Dit is Gythien Princess of Doriath. Ze is een geheimzinnig kind. drager van de beschermelf der tijden. Zal zij te weten komen van haar afstamming.
Als jullie vinden dat ik te snel ga zeg het dan ik had zo een zin in een update dat ik het nu al doe Als de naam van het personage erboven staat dan word het door haar gezegd
Ps: Al de namen komen uit een lord of the rings Translator ook bepaalde zinnen
Update
Waarom gebeurt er niks?! Dan verschijnen ze talloze lichtjes stuk voor stuk uniek. Denk eraan verbind ze en schrijf ze in je hoofd en dan concentreer je je op de Woeste wateren van Moria. Denk eraan!! O NEE! DE RAAD MOET BIJ ELKAAR KOMEN VERSCHRIKKELIJK NIEUWS! als het maar niet waar is wat ik heb gezien
"Moeder moeder haal de raad bij elkaar! We hebben de elf der tijd nodig!!!!" Ookal stond ze vlak naast me en was ze mijn jongere zusje. Als er noodgevallen waren noemden we elkaar naar onze kracht
"Ik moet met haar praten!" Het genootschap der haat komt deze kant deze uit!!!"
Hier zitten we aan de tafel der Genootschappen. Zeg me wat je zag Unurith Shipwright elf der toekomst! Een rode gloed betrok de landen er word geplunder ik kan het niet laten zien het is te erg.
"Wees sterk! Wees een ware elf!"
Ik zucht. "Oke hier komt het
. Meer heb ik niet gezien het was te erg"
Ik vind zelf dat het plaatje met die dode elf een beetje overdreven is met al dat bloed maar er liggen nog meer mensen onder alleen die heeft Gythien niet gezien
Hier is ie dan de lang verwachte Update
Ik hoor zachte vleugels achter me en ik voel een gedaante licht als lucht naast me neerstrijken. Toch wacht ik met naar achter kijken. "De nachten zijn mooi als je er in vrede van kan genieten" Zegt hij met zijn stem die klinkt als het geruis van bladeren
Ik draai me om met tranen in mijn ogen. "Arwen waarom zij?"
*"Westu hál. Ferðu, Théodred, Ferðu Eowowen" antwoordde hij zo zacht dat ik het haast niet kon horen
"Waar is het?" We moeten het beschermen." Arwen boog zijn hoofd omlaag "wat wat is er" vraag ik. **"Man le trasta, Brego. Man cenich."
***"man?!"
Ik zie hem langzaam loopt hij naar de middelste berg en kijkt naar boven.
****"Kilmin malur ni zaram kalil ra narag. Kheled-zâram ... Balin tazlifi"
Dan rent hij weg en vliegt in de lucht.
Hij is weg
**** Het is een spreuk geen elfs er is dus ook geen vertaling
Updateeeee
____________________________________________________________________________ Eowowen
Vandaag moesten we een hoorzitting bij zitten het is in dit gebouw
En in deze stijlvolle zaal......
Voor een rechtsbaankzaal is ie stijlvol toch?
Dit is de verdachte ze wordt verdacht van moord. Zij is waarschijnlijk de persoon die het puin naar beneden heeft vervloekt.
Hier zitten wij. Gythien en Unurith mochten niet mee voor het geval dat er iets gevaarlijks gebeurde.
Dit zijn de rechters. ( Ja we hebben in de elfenwereld drie elvenrechters! Jeeeehaaaa)
"Vandaag komen wij bijeen voor verdenking van deze persoon." Welkom Jury in ons rechtsbankje." We geven een kort knikje als wijze van begroeting.
"Geef antwoord heb jij het puin naar benden gestort!?" Das voor mij een weet en voor jouw een vraag" Antwoord ze met haar stem ruw als schuurpapier
"I amar prestar aen, han mathon ne nen, han mathon ne chae a han noston ned 'wilith." het is een spreuk om de gene waar je hem op richt verschrikkelijk hoofdpijn te geven
En toen verdween en verscheen ze naast de belangrijkste rechter.
"Boe a hyn neled herain dan caer menig." Moge je vervloekt wezen de rest van je leven!En toen viel ze haar aan
Meteen rees de verdachte op en verdween in het niets
* Kwartier later*
Ondertussen heeft iedereen gezocht maar niemand heeft Girena (zo heet de verdachte)
gevonden ondertussen stonden de rechter en ik in de zielenkamer (Daar worden de doden tot rust gebracht)
"Liggen ze hier?"Vroeg ik (Het gaat over de dode elfen)
De rechter knikt.
Met tranen in mijn ogen kruip ik naar binnen.
Meteen kruipt Legolindë me achterna.
Zodra we binnen zijn rijst de tent op Legolinde begint meteen te mompelen:
Fæste, stille nú, fæste, stille nú. Lac is drefed, gefrægon.....
Fæste, stille nú, fæste, stille nú. Lac is drefed, gefrægon..... Geesten der tijd, liefde ,wanhoop ,kwaad en geluk laat u zien en zeg wat u doet
_____________________________________________________________________________Wat is er met de tent aan de hand zullen de geesten verschijnen?
Ik voelde een ruk aan mijn haar en ik kneep mijn ogen dicht.
Waarschijnlijk voelde Legolindë het ook want ik hoorde haar gillen.
bij haar doet het mischien meer pijn want zij heeft langer haar.
Ik voelde me oplossen wegvliegen door de lucht en weer vaste vorm aannemen.
ik opende mijn ogen en keek rond ik stond thuis.
met de snelheid van het licht zag ik Legolindë naar binnen rennen.
Ik voelde ineens een paar armen die zich om mijn middel sloten.
Ik viel achterover.
het water was ijskoud best logisch eigenlijk.
we woonde op een sneeuwlandschap.
ineens greep de kou mijn benen en werden ze verlamd.
ik glee naar beneden.
mijn luchtwegen werden afgesloten en ik stikte ik hapte naar lucht. en ineens zag ik niks meer.
Ik was dood.
Hij was er. De dood kwam me ophalen. ik keek ,er stond een grafsteen naast hem.
snel sprong ik erin niemand heeft me gezien behalve de dood en de versteende mensen bovenop de berg
binnen leed Legolinde aan stekende koppijn.
Ze wist wat het betekende. ze wist dat ik dood was. en ze begon meteen te huilen
]
Legolindë:
Waarom?! Mijn geliefde was dood.
Ik kon het niet bevatten snel rende ik weg.
Weg van mijn verdriet. Weg van mijn kinderen. Weg van Alles.
Ik stopte pas met rennen bij een sjofel restaurantje.
Ik pakte mijn laptop.
en las mijn mail.
er stond een berichtje.
Geen afzender. Geen email adres. Wel een onderwerp.
Lieve Legolinde,
Ik vraag je dit omdat ik niet anders kan communiseren.
Ga gewoon verder met leven. Zorg goed voor onze kinderen.
Wordt niet roekeloos. zoek iemand anders. Zoek een beroep. Denk niet al te veel aan mij
Ik blijf bij je S'avonds kom ik je bezoeken.
klik op het linkje dit is een goeie baan voor jou.
EWW.Spokenjagers.elf
xxx Eowowen.
De tranen gleden bijna over mijn wangen. "Zoek iemand anders." Hoe heel mijn leven draaide om haar
ik kon haar niet vergeten. dit is zo moeilijk. ik klikte op de link en melde mij aan.
Ik liep naar een grafsteen. klopte erop en meteen verscheen er een spook.
ik probeerde het rustig te krijgen overtuigde het dat hij verder moest gaan.
maar hij (ofzij) wilde niet luisteren meteen pakte ik mijn spokenbanner en joeg hem weg
Thuis stapte Gythien uit bed.
Ze kreeg vandaag een groeistuip.
waarom gebeurt dat altijd onverwacht. \*^&&%^$#@@ nu was ik niet thuis
Ieuw ze ziet er echt eng uit. het was tijd voor een make-over.
Ze heeft nu prachtige vlindervleugels.
ze is nu een mooie tienerelf.