Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

PrincessChura.
Snackventer Snackventer

Re: 10G Familie Kuijpers.

DEEL 1
----------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding Als ik aankom met een bigsmile zucht ik. "Het is geen eens een huis." Riep ik uit. "Dan wordt het tijd voor een baan." Ik kijk op mijn horloge. Nog geen 9 uur geweest dus nog geen krant. Ik wacht en wacht. Enjahoor, Daar komt eindelijk de krant.

Afbeelding Ik ren snel naar de krant en vouw hem open. Ik zie het meisje nog net langs fietsen en roep "Bedankt hé!" Ze knikt en fietst rustig verder. Ik sla de krant open. "Proefkonijn.. Nehh... Ziekenhuis... Nope... Leger... Echt niet!" Ik vouw de krant dicht. "Er staat niets in" Zeg ik met een diepe zucht. 'Dan moet je er maar heen..' Zegt mijn gedachte.

Afbeelding Ik loop snel naar het eerste schoolgebouw wat ik zie. "Ik heb een afspraak" Zeg ik tegen de receptioniste. Ze knikt. "Loopt u maar naar de kantine daar wacht iemand op u." Opeens kreeg ik het benauwd. Maar ik liep snel door ik moest een paar vragen beantwoorden en toen kreeg ik antwoord of ik er mocht werken. Het antwoord was JAAA!! Ik was zo blij! Dus ik liep naar het park om mijn inzicht te oefenen.

Afbeelding Ik ging er helemaal klaar voor zitten om mijn inzicht te oefenen. Het ging wel lastig want ik moest het in mijn eentje doen. Na een tijdje geoefend te hebben was ik al best goed. Ik zat al op niveau 1. Ik vond het niets aan worden en ik moest mensen leren kennen dus ik ging even naar de winkel. |Aangezien ik geen geld heb kon ik niets kopen.

(beetje kort sorry alleen hij scrollt auto. naar boven en dat is irri dus er komt zo snel mogelijk update van deel 1.)
Afbeelding
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Misschien als je computer het aankan
de beeldinstellingen iets hoger zetten...
maar dat hoeft niet als je computer het niet aankan...

trouwens, ik update ook niet eleke dag...
Afbeelding
PrincessChura.
Snackventer Snackventer

Jepske schreef:Misschien als je computer het aankan
de beeldinstellingen iets hoger zetten...
maar dat hoeft niet als je computer het niet aankan...

trouwens, ik update ook niet eleke dag...

Heb ik al een keer geprobeert flipte de PC helemaal dus durf het niet meer te doen. :P
Afbeelding
PrincessChura.
Snackventer Snackventer

10G Familie Kuijpers.

Deel 1
Update 1
----------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding Bij de supermarkt liep ik af op een jongen. "Hallo." Zei ik. Hij keek me raar aan maar hij kende mijn naam. "Ik ben Aiden" Zei hij zacht. "Je kent mijn naam al, maar ik stel me nog wel even voor. Ik ben Leonie Kuijpers."

Afbeelding Opeens begon hij te flirten maar hij had een vrouw! Dit vond ik persoonlijk heel erg. Dus ik rende weg. 'Ga voor hem!' Zei mijn gedachte. "Dus ik ga voor hem" FLuisterde ik.

Afbeelding Toen ik thuis was pakte ik snel wat cornflakes en werkte dat naar binnen en trok mijn pyjama aan en ging snel mijn bed in ik had het heel koud maar ik viel alsnel ik slaap.

Afbeelding Ik werd wakker het was nog vroeg, maar ik moest ook vroeg op mijn werk zijn. ik at snel mijn eten op en zag dat de auto er al stond. Toen ik in de auto stapte ging alles heel snel. En ik had het heel slecht gedaan op mijn werk alles verpest!
Afbeelding
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: 10G Familie Kuijpers. Deel 1 heeft update 1 !

Wel jammer dat je niet op weebly mag... :$ Maar je verhaal word hier vast meer bekeken... (sommigen zijn te lui om op de link te klikken ;))

Verder wel leuk, alleen je schrijfstijl mag wel iets beter, ik vind dit persoonlijk wat irritant lezen... En werk wat meer met komma's en aanhalingstekens... :)
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

^ben ik het wel mee eens, ik was eerst bij een heleboel
verhalen ook te lui om te klikken, maar nu niet meer...

en ik ben het ook eens met die komma's en zo... al ben ik daar
heel perfectionistisch in...

verder is ie leuk!

P.S. hoe oud ben je dan? of zeg je dat liever niet?
Afbeelding
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand

Weebly is gratis, dus ik zie het probleem niet. Je moet vast boven de 13 jaar zijn, anders had je je spel niet kunnen registreren. Leuk verhaal trouwens. En niemand is toch te jong een eigen site te hebben?

En prijs je trouwens gelukkig dat je niet de enige bent die van hun ouders geen weebly mag. En gelukkig zijn er nog andere gratis sites voor websites maken waar verhalen op kan plaatsen.
Mag je op geen een een verhaal plaatsen, of alleen weebly niet?

Laatst gewijzigd door charlotte op wo 07 jul 2010, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

PrincessChura, een tip voor Weebly. Vraag nog een keertje aan je ouders of het mag. Als ze 'nee' zeggen, vraag dan een goede reden (ws. omdat je te jong bent volgens hen). Je kunt ze dan vertellen dat je geen persoonlijke info erop gaat zetten en dat ze mee kunnen kijken wat je erop zet.
PrincessChura.
Snackventer Snackventer

Nina schreef:PrincessChura, een tip voor Weebly. Vraag nog een keertje aan je ouders of het mag. Als ze 'nee' zeggen, vraag dan een goede reden (ws. omdat je te jong bent volgens hen). Je kunt ze dan vertellen dat je geen persoonlijke info erop gaat zetten en dat ze mee kunnen kijken wat je erop zet.
Ik probeer wel..

EDIT: En nu krijg ik straf.. het mag niet omdat ze me te jong vinden omdat ik 10 ben.. En verder hebben ze geen reden ja, ze vinden het niet nodig..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie