Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Liefde voor Kyle deel 2

Heey allemaal. Ik heb besloten dat de klavers en domme modellen allebei stoppen. Ik wil een nieuwe start maken. daarom nu liefde voor Kyle!

Afbeelding
Hoi ik ben Marion Cassy en ik ben 20 jaar.
Afbeelding
Ik ben Nienke Hijing (ja i know it) en ik ben 19 jaar.
Afbeelding
Ik ben Carmen Ceylan en ik ben ook 19 jaar
Afbeelding
Ik ben Julia Levi en ik ben 18 jaar
Afbeelding
De naam is Anna beek en de leeftijd is 19 leeuk dat je het vraagt hoor!!!
Afbeelding
Kaitlin Hovinga en 18 jaar. Zo Goed?!
Afbeelding
Ik ben dus Kyle. Ik ben 20 jaar en ik doe dit omdat ik zo hopelijk de ware vind.

Hopelijk vinden jullie dit een leuk idee.

Laatst gewijzigd door Dreamzx op zo 12 okt 2014, 22:28, 3 keer totaal gewijzigd.

Emojis❤
Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Liefde voor Kyle deel 1

Hopa hier is deel 1

Afbeelding
Dit is de kamer waar Kyle woont. Het is ook de ontmoetingskamer.
Afbeelding
Als eerst is Marion aan de beurt. Ze vertelt dat ze is gepest en dat ze nooit een vriendje heeft gehad. Toen ze zag dat ze om een hart kon strijden melde ze zich aan. Zij was een van de zes kandidaten.
Afbeelding
Ik voelde wel een band met Marion. Ik denk dat ze wel een goede meid is.
Afbeelding
Als tweede kwam Nienke. Zij vertelde dat ze alleen maar bad boys had gehad. Ze wilde een jongen die lief een aardig was. Toen ze Kyle zag wist ze meteen dat hij de ware was :wub .
Afbeelding
Snel ging het over tot dit.
Afbeelding
Wouw Nienke heeft echt een goede kans! Het is echt een leuke en lieve meid! Ik denk dat ik ook wel gevoelens heb voor haar
Afbeelding
Als Carmen er is schreeuwt ze het uit: Ik was net lekker in het ritme van de training moet ik naar jou toe. Arrg Weetje ik haat je Kyle! Rot lekker op!!
Afbeelding
Nou het wordt zeker niets met Carmen! Waarom doet ze überhaupt mee als je van plan bent iedereen aftenkatten! :cursing

Dit was de up! Miss komt er vanavond nog een deel!
Emojis❤
Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: Liefde voor Kyle deel 1

Deel 2

Afbeelding
Dan was Julia aan de beurt. Ze vertelt heel open dat ze zwanger was en dat ze nu een tweeling van 2 heeft die bij hun vader woont. Ik vind het heel schokkend om te horen dat ze haar eigen tweeling niet mocht houden.
Afbeelding
Ik zeg tegen haar dat het zo nooit meer hoeft te gebeuren. Niet mij maar ook niet bij een ander lief vriendje.
Afbeelding
Ik vond het verhaal van Julia heel schokkend. Hoe kan iemand dat lieve meisje zoiets aan doen?
Afbeelding
Anna begon gelijk te flirten. Normaal vind ik dat nooit zo fijn als ik iemand voor het eerst zie, maar deze keer was het wel fijn.
Afbeelding
Anna is een gezellige meid en ik heb al een echte klik met haar.
Afbeelding
Er moet gelijk al iemand naar huis. Diegene had het waarschijnlijk wel verwacht. Sorry Carmen.
Afbeelding
Geef niet. Ik was wel erg gemeen. Dan ga ik nu naar huis.

Degene die mee op date gaan zie je in de volgende up!!


Afbeelding
Emojis❤

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie