Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

28 berichten • Pagina 1 van 2

Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Maeve's 100 kirrende kinders | Baby 7 en 8 | 10 januari 2015

Hallo allemaal!
Welkom bij mijn zoveelste poging tot het krijgen van 100 kinderen. Ik heb dit nu al meerdere keren geprobeerd, maar ben steeds opnieuw begonnen (waarom weet niemand), maar nu zal ik het wel volhouden! (H)

En zoals bij iedere challenge heb ik natuurlijk een aantal regeltjes waar ik me aan moet houden:

- De stichter mag het huis niet verlaten, behalve voor het ontmoeten van mannen en het vervullen van kansen (ze heeft dus ook geen baan en verdient haar geld met schilderen en dergelijke)
- Ik mag de kinderen zelf laten opgroeien als:
/ Peuters kunnen lopen, praten en zindelijk zijn
/ Kinderen of Tieners een 10 hebben op school
Als dit me niet lukt moet ik wachten tot ze echt jarig zijn.
- Tieners mogen een part-timebaantje hebben om te helpen
- Jongvolwassenen mogen gelijk het huis verlaten, maar ze mogen ook blijven om te helpen. In dat geval mogen ze geen fulltime baan krijgen.
- Ik mag wel een schoonmaakster huren, maar zodra ze iets met de peuters wilt gaan doen (luier vervangen, voeren etc.) moet ik ze uit haar smerige tengeltjes trekken.
- Ik mag geen appels of watermeloenen gebruiken.
- Ik mag niet de eigenschappen van de kinderen kiezen.
- De stichter mag niet trouwen.
- Ik mag niet cheaten, behalve resetsim en hideheadlineeffects
- Vruchtbaarheidsbehandeling is slim en mag.
- Ik mag maar een keer een kind met een man krijgen (tenzij het een twee-/drieling is.)
- Ik mag geen babysitter huren.

Dus joepiedepoepie, het feest gaat beginnen! :laugh

Laatst gewijzigd door Korikta op za 10 jan 2015, 19:25, 4 keer totaal gewijzigd.

Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Maeve's 100 krijsende krengen | Baby 1 | 25 september 20

De lijst der lijsten

Baby 1
Nala ♀
Afbeelding
Vader: Gerald Picard

Baby 2
Pim ♂
Afbeelding
Vader: Thomas LaFontaine

Baby 3
Job ♂
Vader: Cycl0n3 Sw0rd

Baby 4
Fenna ♀
Vader: Cycl0n3 Sw0rd

Baby 5
Sem ♂
Vader: Buster Clavell

Baby 6
Angelique ♀
Vader: Buster Clavell

Baby 7
Saar ♀
Vader: Fons Rivera

Baby 8
Nora ♀
Vader: Fons Rivera

Laatst gewijzigd door Korikta op za 10 jan 2015, 19:26, 5 keer totaal gewijzigd.

Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Maeve's 100 krijsende krengen | Baby 1 | 25 september 20

Ons avontuur begint met Maeve Mesjogge, een jongvolwassen vrouw met de ambitie om 100 kinderen te krijgen... ‘Moeder van honderd kinderen’ is misschien niet het antwoord wat iedere vrouw eruit blèrt als hen de vraag ‘Wat wil je later worden?’ gesteld wordt, maar Maeve doet dat wel. Waarom? Omdat Maeve van mening is dat haar genen zo superieur zijn dat die wel verspreidt moeten worden, en dan nog zo snel en veel mogelijk ook!
Met haar eigenschappen Artistiek, Fliterig, Geweldige Zoener, Op Familie Gericht en Hopeloze Romanticus zit het vast wel snor en valt iedere man zo in haar armen.

Afbeelding

Maeve neemt intrek in Roaring Heights en nadat ze even haar niet zo fraaie huisje heeft bekeken stormt ze naar het plein, ze moet mannen ontmoeten! Al snel stuift ze op Gerald Picard af. Ze staat even met hem te kletsen en komt er al snel achter dat hij Grafschriftschrijver is ("iel"), maar ze kan bij deze challenge niet veel eisen aan haar mannen gaan stellen. En oh, hij is vrijgezel! Toppie!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar Gerald was niet voor een gat te vangen, hij wees haar zelfs twee keer af voor een kus! Twee keer! Durfde hij wel! Al snel kwam ze achter het probleem: hij was einzelgänger! Gelukkig kon ook Gerald haar charmes niet weerstaan en had ze hem zo in de pocket.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gerald ging dus met haar mee naar huis, waar ze even met hem flirten e.d. Totdat ze hem uiteindelijk mee naar boven sleurde en zo het bed in duikte, waar ze zwanger weer uit kwam.

Afbeelding
Afbeelding

Tot grote ergenis van Maeve bleef Gerald die nacht zomaar slapen ('Alsof ik hem heb uitgenodigd!') en de volgende ochtend maakte ze de arme man dan ook goed duidelijk dat dit dus even niet de bedoeling was. Beteutert vertrok de arme einzelgänger die zichzelf eindelijk eens open heeft gesteld voorgoed. Getraumatiseerd en gebroken. Maar zag Maeve eruit alsof haar dat iets kon schelen? Ehm, nee; ze was zwanger!

Afbeelding
Afbeelding

Zwanger zijn was zwaar. Zwaarder dan ze dacht. Niet alleen liep ze rond met een toeter van een buik, ook ging alles in huis kapot en liep ze dus de hele dag te zwoegen. En dat terwijl ze nog geen idee had wat ze aan het doen was ook, ze liep een beetje random met een schroevedraaier tegen de kraan te slaan, maar uiteindelijk bleek het te werken. Daar verbaasde Maeve natuurlijk niks, want zij kan alles.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uiteindelijk was het moment dan daar: de geboorte! Er werd een prachtig (uiteraard prachtig, ze is van Maeve) meisje geboren, genaamd: Nala.

Afbeelding
Afbeelding
Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Maeve's 100 krijsende krengen | Baby 1 | 25 september 20

Bedankt beide! :laugh

Afbeelding

Eerlijk is eerlijk, het ging allemaal niet van een leien dakje. Het huis was klein, zeer klein. En Maeve was arm, zeer arm. Gelukkig kwam ze al snel op het idee om de bomen die al in haar tuintje stonden allemaal te verkopen en zo weer wat geld binnen te sprokkelen. Zo kon ze haar huisje ietsje uitbreiden en had ze plek voor een kinderkamer, want jawel: er is een tweede kindje op komst!

Afbeelding
Afbeelding


Want na dat Gerard was afgedropen liep Maeve Thomas LaFontaine tegen het lijf, de kerel had een dochter uit een oud huwelijk en stond nu al tijden droog, dus echt moeilijk was het niet om hem het bed in te krijgen ("En al helemaal niet met mijn charmes natuurlijk" - Maeve) .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Nala was ondertussen opgegroeid tot peuter en daarna ook nog eens tot kind. En mijn god, ze was een verschrikking! Dat vond Maeve ook; dit kon onmogelijk haar kind zijn. De zusters van het ziekenhuis hebben uren op haar in staan praten dat het toch wel echt haar baby'tje was (ze stonden er immers allemaal met hun neus boven op). Dus nam Maeve het meiske mee naar huis, propte het in een wieg en ging mokkend in de hoek van de kamer zitten met haar armen over elkaar geslagen. Maar ach, alles went en uiteindelijk hield ze toch wel van Nala, al zal ze het niet zo snel toegeven. Ze probeerde haar in ieder geval zo goed mogelijk op te voeden ("Omdat dat moet van de challenge!" snuift Maeve).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


In ieder geval was Maeve opnieuw zwanger, en na negen maandjes was het eindelijk tijd voor de bevalling!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Een jongetje: Pim
Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Maeve's 100 krijsende krengen | Baby 2 | 26 september 20

Bedankt beide!
Leuk dat je 't volgt, Eenhoorn. :swing

Afbeelding

Maeve was helemaal klaar met dat vreselijke Roaring Heights. Echt geen leuke buurt. Dus pakten ze haar spulletjes in, haar kindjes op, trok ze haar schoentjes aan en speerde ze er vandoor: naar Sunset Valley. Daar kocht ze een klein huisje en haar eerste plan was natuurlijk: mannen ontmoeten!

Ze bracht een bezoekje aan het park waar, tot haar grote plezier, lekker veel mannen te vinden waren!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Uiteindelijk ging ze voor de onwijs aantrekkelijke Cycl0n Sword! Een computernerdje, maar een beetje uitdaging ging Maeve niet uit de weg.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ondertussen werd er natuurlijk ook voor de kidz gezorgd, ze had er nu twee en dat vond ze stiekem al een hoop werk, en er moesten er nog 98 komen! Daarnaast had Maeve ook nogal geld zorgen, en was een lullige 2 simdollar op haar rekening geen uitzondering. Gelukkig werd het voor zowel Nala als Pim al snel tijd om op te groeien en kon Nala, als tiener, haar een beetje helpen in huis.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En al snel kwam ook het goede nieuws naar buiten: Maeve was weer zwanger! Van Cyclon Sword! Maeve spendeerde haar zwangerschap vooral met het opvoeden van Pim, zodat ze zich niet zo druk om hem hoefde te maken zodra kind 3 was geboren.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En jawel, net nadat Pim zijn fuifie vierde kreeg Maeve weeën, ze speerde naar het ziekenhuis en kwam naar buiten met niet 1, maar 2 kindjes!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Baby 3: Job
Baby 4: Fenna
Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Maeve's 100 krijsende krengen | Baby 3 en 4 | 3 oktober

Ook jij nog bedankt, Lisa!
______________________

Afbeelding

Met de geboorte van de tweeling werd het druk in huize Mesjogge. Ze moesten leren praten, lopen en op het potje gezet worden, maar hadden af en toe ook honger en moesten gewassen worden. Met een baby kon Maeve dat nog wel aan, maar als er twee allebei tegelijk begonnen te huilen werd het druk!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaar dat ze veel had aan de steun van Nala, die haar soms hielp met de kinderen. Maar ook Nala had het druk. Zij ging ’s ochtends naar school, had ’s middags een baantje, maakte haar huiswerk toen ze aankwam en was toen zo uitgeput dat ze nog een stuk overgebleven taartpunt naar binnen propte (mijn sims leven tegenwoordig op taart) en in bed dook.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig kwam er door de hulp van Nala en Pim wat meer geld binnen, en had Maeve een handig mannetje gestrikt die ervoor zorgde dat ze nooit meer rekeningen hoefde te betalen waardoor het geld gelukkig niet meer zo snel verdween en ze beetje bij beetje haar huisje kon opknappen.
Zo had ze nu een apart kamertje voor de wat oudere kinderen, zodat die niet meer in het gekrijs van de baby’s of peuters lagen en begon ze haar eigen moestuintje. Die had ze in Roaring Heights ook en dat mistte ze.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig werd het uiteindelijk ook tijd voor Fenna en Job om op te groeien, en voor Maeve ook om weer eens op mannenjacht te gaan. Helaas liep Fenna’s verjaardagstaart helemaal in de soep! Het ding vloog in de fik en nam Maeve’s hele keukentje mee.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nadat Maeve dat brandje had geblust (Maeve kent geen angst!) groeide Fenna gelukkig alsnog goed op, en Job ook.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu alle kinderen zelfstandig waren had Maeve weer wat rust, maar niet voor lang! Ze belde die ouwe Buster Clavell op voor een praatje pot, en meneer kwam al snel langs. Hij had een wat zeurderig verhaal over hoe hij en zijn vrouw al bijna onder de grond lagen, maar zijn 26-jarige zoon nog steeds thuis woonde en dat hij geen zin meer had in al die zorgen.
Maeve vertelde hem over haar challenge en zei dat hij zo nog een kind kon krijgen, waar hij helemaal nooit naar om hoefde te kijken! Buster vond het allemaal wel prima.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Al snel kwam daar dan ook het heugelijke nieuws: Maeve was weer zwanger! Drie dagen later stond ze op springen en speerde naar het ziekenhuis voor de bevalling.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Baby 5: Sem
Baby 6: Angelique

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie