Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

28 berichten • Pagina 2 van 2

Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Maeve's 100 kirrende kinders | Baby 5 en 6 | 12 oktober

Afbeelding

Snel na de geboorte van de tweeling was het tijd voor verjaardagen: Nala werd jongvolwassene en Pim tiener. Dat betekende dat het allereerst kind
het Mesjogge nest zou verlaten. Best een bijzonder moment (gelukkig ziet ze er nog steeds uit als een monster dus dat maakt het wat minder emotioneel).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maeve besloot om even te wachten met de volgende kinderen, minimaal totdat tweeling 2.0 was opgegroeid tot kind. Tussendoor probeerde ze echter
wel mannen te ontmoeten, zoals Fons Rivera. Hij had alleen niet zo veel tijd voor haar, steeds als ze hem wilde bellen was hij aan het werk. Of ze waren
net samen en hij moest alweer weg (terwijl de iglo nog maar half af was!) Ontzettend irritant.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus besloot Maeve dat Fons nog wel even op zich liet wachten, en focuste zich meer op het opvoeden van haar kinderen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Er was alleen een klein probleempje. Buster Clavell, de vader van Sem en Angelique, had niet helemaal door dat het maar een eenmalige actie was
en kwam Maeve regelmatig opzoeken. Maeve was toevallig net bezig een andere man om haar vingers te winden, en het ging volledig mis.
(Ook omdat ik al zo lang niet gespeeld meer had dat ik me god geen idee had wie nou al vader was en wie niet en met wie ik nou verder moest
en wie niet, en wat mijn plan ook al weer was. (Dat was dus om even met zo veel mogelijk mannen alvast om te gaan zodat ik later snel kindjes
kon maken maar dat was ik even vergeten dus ik bleef het maar uitmaken met de verkeerde en verder gaan met de goede om er vervolgens achter
te komen dat die al vader was))

Ohja, en die man met die baard (hoe-heet-ie-ook-alweer) wilde maar niet met haar mee naar huis, dus ik dacht: ik bouw gewoon een iglo, dan kunnen
ze het daar doen. Maar dat kan blijkbaar niet op een openbare kavel. Het leven gaat voor Maeve niet over rozen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In ieder geval, het werd allemaal geen succes. Totdat, op een heilige dag, meneer Rivera opeens tijd had. En huppekeetje, een dag later liep ze met
een dikke buik rond.

Afbeelding
Afbeelding

Pimmeke was ook weer jarig, kind twee die het huis heeft verlaten!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pim eruit, twee nieuwe baby's erin!

Afbeelding

Baby 7: Saar
Baby 8: Nora



p.s.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie