Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Videnda
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 01 aug 2014, 20:30

Familie Bermon || 5G challege

Heei, ik heb besloten om een 5G te starten. Ik begin hem iets aangepast want zo kreeg ik de verhaallijn beter aan het eind.

Dit is Alice Bermon, een jongvolwassen sim die woont in Monte Vista. Haar eigenschappen zijn: Geboren kok, vriendelijk, onweerstaanbaar, artistiek en hopeloze romanticus.
Afbeelding

Ze woont in een klein schattig huisje samen met haar zoontje Matt Bermon. Alice had vroeger veel Onenightstands en hieruit is Matt voortgekomen.
Afbeelding

Alice besluit om Matt bij een oude vriendin van haar te brengen in aurora skies zodat zij naar de universiteit kan om een graad te halen. Misschien heeft ze dan kans op goed werk.
Afbeelding

Koffer pakken en gaan met die banaan!
Afbeelding

Have fun on the sims uni (;
Bedankt x
Videnda
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 01 aug 2014, 20:30

Re: Familie Bermon || 5G challege

Alice is aangekomen op de uni en koos een bed uit. Ze kreeg een rondleidig door het huis om vervolgens weer buiten te eindigen.
Afbeelding

Omdat ik niemand kende, besloot ik om nog even snel at vriendschappen te sluiten met wat huisgenoten.
Afbeelding

Op een gegeven moment werd iedereen opgedragen om naar het hoofdgebouw te komen om het lesrooster te halen en wat met de mascotte te kletsen.
Afbeelding
Afbeelding

Het werd alsnel avond en zat mijn eerste dag als studente er alweer bijna op. Snel besloot ik nog wat te studeren ookal hoefde ik pas om 12.00 naar mijn eerste les.
Afbeelding

Ze studeert kunstwetenschappen, 24 punten & hopelijk halen we een graad.
Danku x.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Familie Bermon || 5G challege

Leuk, hopelijk haalt ze haar graad in kunstwetenschappen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Videnda
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 01 aug 2014, 20:30

Re: Familie Bermon || 5G challege

De volgende ochtend maakte ik me in alle rust klaar voor mijn eerste les. Ik besluit om mijn vriendin te bellen om te vragen hoe het met Matt gaat. Ze vermelde dat alles prima was en hij het enorm naar zijn zin had.
Afbeelding

Blij om dit te horen, liep ik naar de keuken en kwam mijn flirt tegen. We hadden al een tijdje geflirt tijdens het kennismaking gesprek maar meer was er niet van gekomen. Het stonk enorm in de keuken dus keek ik even wat chagrijnig.
Afbeelding

Ik besloot om het hef in eigen hand te nemen n hem te zoenen. Hij kuste mee en binnen een paar tellen hadden we verkering.
Afbeelding

Dit moeten we natuurlijk delen.
Afbeelding
Videnda
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 01 aug 2014, 20:30

Re: Familie Bermon || 5G challege

Bedankt voor alle leuke reactie's :drool

Omdat ik nog wat tijd overhad, besloot ik om te gaan ontbijten in het restaurantje iets verderop.
Niet veel later zat ik aan mijn kaasbroodje en lavendelthee.
Afbeelding
Afbeelding

Het laatste uurtje vrije tijd besloot ik nog wat te gaan studeren.
Afbeelding

Snel rende ik naar mijn eerste les.
Afbeelding
Videnda
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 01 aug 2014, 20:30

Re: Familie Bermon || 5G challege

Afbeelding
Pff, wat was ik blij dat school erop zat. Ik probeerde hard te werken maar echt zin erin had ik ook weer niet.

Afbeelding
Toen de les was afgelopen besloot ik om nog even wat te doen aan straatkunst voor de school.

Afbeelding
Helaas vond meneer de agent dat geen goed plan en werd ik opgepakt. :twisted

Afbeelding
Daarna werd ik afgezet bij het studentenhuis met een boete van 1.000 simoleons.

Afbeelding
Het was al bijna tijd om te gaan slapen dus besloot ik om nog even wat te chatten met mensen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie