1.1 Sky's Kunsten
Ik persoon = sky
Zondag middag, Twinbrook

Ik zing zachtjes mijn lievelingsliedje terwijl ik op het balkon aan het schilderen ben.
Zo kom ik even tot rust.
In het huis hoor ik mijn vader tegen zijn baas roepen dat hij meer geld wil en mijn moeder laat weer eens haar make-up vallen.
In mijn zusjes kamer is het rustig, die is vast aan het lezen.
Als ik geen zin meer heb in het schilderen bedenk ik dat ik best wel naar de bibliootheek kan gaan om daar te chatten. Want als ik dat thuis doe komen mijn ouders er achter en die hebben een pest hekel aan Chatsite's.

Ik kleed me even om, zodat ik niet op straat word gezien met mijn lichte kleding aan,
want buiten het huis ben ik een soort van gothic.
Maar binnen kan ik gewoon mezelf zijn, zelf snap ik eigenlijk niet waarom ik een soort van gothic ben, Wel weet ik dat als ik me buiten het huis vertoon met lichte kleding aan bij mijn vrienden dan zal ik keihard uitgelachen worden. Dus doe ik het toch maar. Ik loop mijn kamer uit en pak de autosleutels uit mijn vaders jas zak en ik rij weg.

Als ik de auto heb geparkeerd loop ik het trappetje op naar de deur van de bibliootheek.
Omdat de Bibiliootheek nog niet helemaal af is staat er maar een computer gelukkig is die vrij. Ik start de computer op en ik log aan op de chat site. Geen van mijn vrienden zijn online, dus zoek ik iemand anders om mee te chatten. In eens gaat het lampje knipperen bij mijn icoontje. Ik klik er op zodat ik kan zien wie er iets tegen mij zegt.

Zo ging ons gesprek:
JefIsCool: Hoi,
SkyHaatJe: Hoi
JefIsCool: Kom jij ook uit Twinbrook
SkyHaatJe: Ja hoezo?
JefIsCool: Kunnen we een keur afspreken
SkyHaatJe: Hoho ik ken je niet eens
JefIsCool: wat wil je over me weten?
SkyHaatJe: Alles
JefIsCool: Ik het Jeffrey, ik ben 17, ik kom uit Twinbrook, ik val op blonde meisjes, ik ben 173 cm lang ik weeg 70 kg ik heb zwart haar ik woon in het moeras en ben niet rijk. en nu jij.
SkyHaatje: Ik ben Sky, ik ben 14 jaar ik kom ook uit Twinbrook ik val op jongens

ik ben 167 lang ik weeg 62 kg ik woon in de dure wijk en ik ben rijk.
JefIsCool: Wow.
Na nog een tijdje gechat te hebben zeggen we gedag.

Als ik de bibliootheek uit loop blijf ik een tijdje besluitloos staan. Zou ik terug naar huis gaan? Geen optie, Gaan zwemmen? Geen bikini bij me, Iets gaan eten bij de snackbar? Geen zin in friet, iets gaan eten bij de bistro? Dat gaan we doen! Ik loop naar de auto en ik rij naar de bistro toe.

Als ik bij de bistro ga eten eet ik altijd het zelfde als hoofdgerecht iets duurs en als nagerecht taart.
Dan loop ik de bistro weer uit. Waar zal ik nu heen gaan? Ik loop richting de parkeerplaats als ik daar ineens een bekende zie staan ik ken hem van een foto het het is JEFFREY! Ik loop naar hem toe en begroet hem.

We blijven een tijdje stil tegen over elkaar staan. Ik kan alleen nog maar denken aan zijn haar en lach en ogen en zijn gezicht, wat is hij mooi!

Hij begon te praten, zijn stem was zo mooi en diep! Hij vertelde dat zijn moeder op sterven lag en dat zijn vader was vertrokken naar de Chineese Simstaten was vertrokken en dat als zijn moeder dood was hij dus nergens meer kon wonen. En dat hij een baantje aan het zoeken was.
Daarna namen we afscheid. Ik had nog geen zin om naar huis te gaan dus ging ik even naar het strandje.

Omdat het al rond middennacht was was er niemand meer. Ik keek een beetje rond, en zette mijn gedachte weer een beetje op een rijtje. Jeffrey, schilderen, gothic, ouders.
Ineens hoorde ik iemand roepen 'Halt jij hoort al thuis te zijn.' Er liep een man mijn richting op POLITIE!
-------------------------------
Wat zal er met Sky gebeuren?
En hoe gaat het aflopen met Jeffrey als zijn moeder dood gaat?