Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Adoror
Mest analist Mest analist

Re: Rijker dan de rest

- Okay nu wel -

Succes :D Maak er wat origineels van, wat redelijk moeilijk is geloof ik, aangezien er al een heleboel verhalen zijn met rijke families in de hoofdrol :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Rijker dan de rest

1.1 Sky's Kunsten
Ik persoon = sky
Zondag middag, Twinbrook

Afbeelding
Ik zing zachtjes mijn lievelingsliedje terwijl ik op het balkon aan het schilderen ben.
Zo kom ik even tot rust.
In het huis hoor ik mijn vader tegen zijn baas roepen dat hij meer geld wil en mijn moeder laat weer eens haar make-up vallen.
In mijn zusjes kamer is het rustig, die is vast aan het lezen.
Als ik geen zin meer heb in het schilderen bedenk ik dat ik best wel naar de bibliootheek kan gaan om daar te chatten. Want als ik dat thuis doe komen mijn ouders er achter en die hebben een pest hekel aan Chatsite's.
Afbeelding
Ik kleed me even om, zodat ik niet op straat word gezien met mijn lichte kleding aan,
want buiten het huis ben ik een soort van gothic.
Maar binnen kan ik gewoon mezelf zijn, zelf snap ik eigenlijk niet waarom ik een soort van gothic ben, Wel weet ik dat als ik me buiten het huis vertoon met lichte kleding aan bij mijn vrienden dan zal ik keihard uitgelachen worden. Dus doe ik het toch maar. Ik loop mijn kamer uit en pak de autosleutels uit mijn vaders jas zak en ik rij weg.
Afbeelding
Als ik de auto heb geparkeerd loop ik het trappetje op naar de deur van de bibliootheek.
Omdat de Bibiliootheek nog niet helemaal af is staat er maar een computer gelukkig is die vrij. Ik start de computer op en ik log aan op de chat site. Geen van mijn vrienden zijn online, dus zoek ik iemand anders om mee te chatten. In eens gaat het lampje knipperen bij mijn icoontje. Ik klik er op zodat ik kan zien wie er iets tegen mij zegt.
Afbeelding
Zo ging ons gesprek:
JefIsCool: Hoi,
SkyHaatJe: Hoi
JefIsCool: Kom jij ook uit Twinbrook
SkyHaatJe: Ja hoezo?
JefIsCool: Kunnen we een keur afspreken
SkyHaatJe: Hoho ik ken je niet eens
JefIsCool: wat wil je over me weten?
SkyHaatJe: Alles
JefIsCool: Ik het Jeffrey, ik ben 17, ik kom uit Twinbrook, ik val op blonde meisjes, ik ben 173 cm lang ik weeg 70 kg ik heb zwart haar ik woon in het moeras en ben niet rijk. en nu jij.
SkyHaatje: Ik ben Sky, ik ben 14 jaar ik kom ook uit Twinbrook ik val op jongens ;) ik ben 167 lang ik weeg 62 kg ik woon in de dure wijk en ik ben rijk.
JefIsCool: Wow.
Na nog een tijdje gechat te hebben zeggen we gedag.
Afbeelding
Als ik de bibliootheek uit loop blijf ik een tijdje besluitloos staan. Zou ik terug naar huis gaan? Geen optie, Gaan zwemmen? Geen bikini bij me, Iets gaan eten bij de snackbar? Geen zin in friet, iets gaan eten bij de bistro? Dat gaan we doen! Ik loop naar de auto en ik rij naar de bistro toe.
Afbeelding
Als ik bij de bistro ga eten eet ik altijd het zelfde als hoofdgerecht iets duurs en als nagerecht taart.
Dan loop ik de bistro weer uit. Waar zal ik nu heen gaan? Ik loop richting de parkeerplaats als ik daar ineens een bekende zie staan ik ken hem van een foto het het is JEFFREY! Ik loop naar hem toe en begroet hem.
Afbeelding
We blijven een tijdje stil tegen over elkaar staan. Ik kan alleen nog maar denken aan zijn haar en lach en ogen en zijn gezicht, wat is hij mooi!
Afbeelding
Hij begon te praten, zijn stem was zo mooi en diep! Hij vertelde dat zijn moeder op sterven lag en dat zijn vader was vertrokken naar de Chineese Simstaten was vertrokken en dat als zijn moeder dood was hij dus nergens meer kon wonen. En dat hij een baantje aan het zoeken was.
Daarna namen we afscheid. Ik had nog geen zin om naar huis te gaan dus ging ik even naar het strandje.
Afbeelding
Omdat het al rond middennacht was was er niemand meer. Ik keek een beetje rond, en zette mijn gedachte weer een beetje op een rijtje. Jeffrey, schilderen, gothic, ouders.
Ineens hoorde ik iemand roepen 'Halt jij hoort al thuis te zijn.' Er liep een man mijn richting op POLITIE!
-------------------------------
Wat zal er met Sky gebeuren?
En hoe gaat het aflopen met Jeffrey als zijn moeder dood gaat?
Afbeelding
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Rijker dan de rest- deel 1.1 Sky's Kunsten

Update:
1.2 Mia's Dag
Ik persoon = Mia
Zondag Middag, Riverview

Afbeelding
Ja dit ben ik Mia, ik ben een peuter zoals je ziet.
Iedereen onderschat peuters zoals ik, volgens jullie kunnen we niet: Praten, lopen, dingen begrijpen, met messen omgaan , zelf na denken (rekenen, engels etc.)
Nou dat kunnen we dus allemaal WEL alleen laten we dat niet merken.

Afbeelding
Middag betekent spelen met speelgoed voor ons. Voor mijn tweelingbroer en mij dan.
'Kunnen ze niets beters verzinnen dan een konijn?' vraagt Bobby.
'Waarschijnlijk niet,' antwoord ik terwijl ik de plastic raket in de lucht gooi.
'Het is wel een schatje' zegt bobby.
'Haha' antwoord ik.
'Sst daar komt Carla het is natuurlijk weer tijd om met onze handen te eten' zegt Bobby.
'Hihi' antwoord ik.

Afbeelding
Als we in de kinderstoel zitten krijgen we een vies soort pap.
En niet eens een lepel! Gewoon met de hand.
Bah peuter zijn is stom.

Afbeelding
Als Carla weg is trek ik een vies gezicht naar de pap.
En vol lol gooit Bobby zijn pap op de grond.

Afbeelding
Als Carla de kamer weer in komt kijkt ze boos naar ons. Ze ruimt onze troep op (want daar is ze ook voor ingehuurd want wat moet een dienstmeisje anders doen?)
En daarna haalt ze ons uit de stoelen en brengt ze mij naar de hal en bobby gaat ze leren "Praten" maar omdat ik dus geen zin heb om met een raket of konijn te spelen kruip ik naar de tv toe.

Afbeelding
Ik kijk een tijdej naar mensen die boeketjes maken maar dat verveeld dus ik kroop richting de achterdeur.

Afbeelding
En ik ging buiten zitten maar er was geen leuk uitzicht, inmiddels begon ik me zorgen te maken om Bobby waar was hij nou? Ik keek een beetje om me heen toen ik zag dat mijn vader de weg overstak richting meneer wilsons huis. Dat was wel leuk om naar te kijken. Na een half uur kreeg ik het koud buiten. Toen ik naar binnen wou gaan kwam mijn vader net terug met een kruiwagen ons erf op over die kruiwagen zat een doek. Er stak een klein puntje van een schilderij onder die doek vandaan. Met die kruiwagen ging hij naar de garage daarna ging ik naar binnen.

Afbeelding
Toen ik net de huiskamer uit kwam was carla net bezig om Bobby op te pakken. Ze droeg hem te trap op en 10 minuten later werd ik ook in een wiegje gedumpt.
'Slaap lekker schatjes' zei Carla en ze liep naar haar eigen kamer toe.

Afbeelding
Met een zucht liet ik me achterover vallen en ik vertelde aan Bobby wat ik had gezien toen ik buiten zat. Bobby wist ook niet wat vader deed dus ze besloten morgen op onderzoek uit te gaan. Toen vertelde Bobby over Carla's pogingen om hem te laten praten. Daarna hoorde ze voetstappen op de trap. Het was hun vader. Langzaam liepen de voetstappen naar zijn kamer toe.
Bobby liet zich uit zijn wiegje vallen. En deed de deur op een kier. 'waarom tot morgen wachten als we nu al kunnen kijken wat er in de garage is' zei hij.

--------------------------------------------
Gaat mia mee met haar broertje?
En wat staat er in de garage te wachten?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie