Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

100 Baby Challenge Jones gestopt, zie mededeling!

Update 1: Verbouwen & mannen ontmoeten.

Tijdens de verbouwing ga ik aan het woord zijn, omdat het me wel leuk leek om te laten zien hoe ik het huis verbouwd heb. Ik heb hideheadlineefects on expres niet aangezet omdat het me leuker leek als je de gedachtenwolkjes ziet en de kleur van de plumbob zodat jullie weten in wat voor een humeur de toekomstige kinderen en sims zijn.

Dit is het huisje dat ik in Twinbrook voor mijn sim gekocht heb. Ze had nog iets van een 9000 simsdollars over toen ze dit kocht.
Afbeelding
De achterkant van het huisje.
Afbeelding
Als eerste had ik alle planten en bomen verwijderd waardoor er zo'n 1000 simdollars bijkwamen.
Afbeelding
Daarna heb ik al het water naar boven gehaald. Nu zitten er dus rare bulten in de grond.
Afbeelding
De grond weer gelijkmaken zodat de bulten weg zijn.
Afbeelding
Het gras zat nu dus vol bruine plekken en dus besloot ik om het gras te kleuren. Ik weet dat het gras er nu raar uitziet ten opzichte van de omgeving, maar ik vind het gras van de omgeving lelijk en ik kon dat niet vinden.
Afbeelding
Toen heb ik het hele huis een make-over gegeven. Muren geschilderd, vloer gelegd, nieuwe deuren en ramen...
Afbeelding
En langs de binnenkant heb ik nieuwe muren geplaatst en de boel ook geverfd en vloer gelegd.
Afbeelding
En als laatste heb ik natuurlijk het huis ingericht. Dit is de woonkamer met open keuken.
Afbeelding
Nog een foto van de woonkamer, daar in de hoek staat een wasmand.
Afbeelding
Dit is de slaapkamer waar alleen een bed staat. Meer heb je niet nodig!
Afbeelding
De badkemer met een douche, toilet, wasbak en spiegel. (sorry voor uitgerokken foto)
Afbeelding
En als laatste het terras. Ik hoop dat ik het huis kan uitbreiden voor het winter wordt...
Afbeelding

Vanaf dit punt is mijn sim Sarah Jones aan het woord.
Afbeelding
Hay! Ik ben Sarah Jones en ik woon sinds vandaag in Twinbrook. Ik woon hier met een reden. Het begon allemaal 2 jaar geleden, ik had een vriendje we waren al erg lang samen toen ik ontdekte dat hij me bedroog. Ik heb hem gedumpt en gezworen aan mezelf dat ik nooit meer van een man zou houden. Ik zou alleen van kinderen kunnen houden. Daarom wil ik 100 kinderen. Ik weet dat ik vrij onmogelijk is voor mij, daarom moet mijn jongste dochter ook veel kinderen hebben. Maar ik heb geen diploma en geen geld, dus moet ik schilderen om geld te verdienen.
Afbeelding
Na een uurtje ben ik het schilderen al beu. Ik bel een taxi (ik heb mensen horen zeggen dat ze gratis zijn) en loop het trapje af.
Afbeelding
Da taxi komt al snel aan. "Naar het park" zeg ik. Ze brengt me er met een glimlach naartoe. Ik hoop dat er mannen zijn in het park. Dan kan ik al meteen beginnen een man te verleiden zodat hij me zwanger kan maken. Het zou mooi zijn om dat op mijn eerste dag al waar te maken.
Afbeelding
Wanneer ik in het park aankom zie ik dat er 4 mannen zijn. Dat is interessant. Hopelijk is er een toekomstige vader van mijn kind bij.
Afbeelding
Hm, naar wie zou ik eerst toegaan? Ik besluit naar de jongen te gaan die aan het picknicken is.
Afbeelding
Ik ga naast hem neerzitten. Van zodra ik zit, staat de jongen op en loopt weg. Wel dat is niet erg aardig.
Afbeelding
Dan loop ik maar naar de schakende jongen toe en ga me voorstellen. "Hoi! Ik ben Sarah Jones, ik woon sinds vandaag in Twinbrook," zeg ik. "Welkom! Ik ben Wei Kaene," zegt de man met de vreemde naam. "Aangenaam," zeg ik.
Afbeelding
"Dus, heb jij een vriendin?" vraag ik aan hem. Ik ben niet zo een voorstander van bedriegen... "Ik? Oh nee nee, ik woon hier nog geen jaar," antwoordt Wei. Dit is interessant.
Afbeelding
Opeens loop Wei ook weg. Wel, de sims hier in Twinbrook zijn niet erg vriendelijk hoor. Ik besluit om weer naar de picknick-jongen te gaan. Gelukkig loopt hij deze keer niet weg. "Hallo, ik ben Sarah Jones en ik woon sinds vandaag in Twinbrook," stel ik me voor. "Welkom, Justin Kayes is de naam," zegt hij.
Afbeelding
"Zo een knappe man als jij heeft zeker een vriendin?", vraag ik. Hij kijkt me verbaasd aan en antwoordt: "Nee, ik woon gewoon met wat vrienden samen." Het wordt met de minuut interessanter. Er zijn best veel mannelijke sims in Twinbrook..
Afbeelding
Eerst praten Justin en ik gewoon wat over koetjes en kalfjes. Maar wanneer ik hem wat beter ken, doen we een beetje gek tegen elkaar. Ach ja, gek doen doet geen zeer.
Afbeelding
Daarna vertel ik hem het verhaal over mijn ex-vriendje en zijn bedrog. Hij verschiet er van hoe gemeen mijn ex-vriendje wel niet was. Ik vertel hem maar niet over mijn gemene plannen...
Afbeelding
"Mag ik je vragen wat je sterrenbeeld is?" vraag ik aan Justin. Hij lacht en zegt: "Ik ben een ram"
Afbeelding
Toen liep Justin weer al weg van mij. Waarom is hij zo gemeen? Gelukkig zie ik nog een andere man. Ik stel me vriendelijk voor aan de man, hij schudt mijn hand en loopt daarna weg. Stink ik of zo? Snelle okselcheck. Ik ben niet aan het zweten, waarom lopen ze dan heel de tijd weg?
Afbeelding
Gelukkig is Justin nog in het park aanwezig, dus loop ik weer naar hem toe. Ik begin met hem te flirten. "Als jij een boek was, zou ik je helemaal verslinden," zeg ik.
Afbeelding
"Hier zijn wat rozen voor zo'n knappe gast als jij," zeg ik terwijl ik Justin roze rozen geef. Hij kijk me verbaasd aan. "Dank je wel!" zegt hij.
Afbeelding
"Ik ben zo blij dat ik je vandaag heb leren kennen!" zeg ik en ik omhels Justin. Hij heeft het best wel warm.
Afbeelding
Justin neemt mijn gezicht vast, kijkt recht in mijn ogen en zegt: "Wat heb jij mooie ogen! Ze zijn zo groen als... Als... De bladeren van de bomen!" Aww, wat lief!
Afbeelding
Ik neem zijn hand vast en er gaat een tinteling door Justin heen. Ik buig me naar voren om iets in zijn oor te fluisteren. "Jij bent ook erg mooi," fluister ik.
Afbeelding
Hij tilt me op. Er ontsnapt een geluid uit mijn mond. Justin lacht met mij en hij knuffelt me tewrijl hij me draagt.
Afbeelding
Ik kijk Justin liefdevol in de ogen. Ja, hij kan zeker vader worden van mijn kind. Hopelijk is hij mega-vruchtbaar, dan krijg ik misschien een twee- of drieling.
Afbeelding
Ik buig me naar voren om hem te kussen, maar hij duwt me weer weg. "Ik denk dat we elkaar daar nog niet lang genoeg voor kennen," zegt hij. Ik kijk hem teleurgesteld aan.
Afbeelding
Ik besluit om toch nog verder te flirten met hem. We flirten en knuffelen nog een tijdje met elkaar. Dan geef ik hem een rugmassage.
Afbeelding
Ik waag nog eens een poging om Justin te zoenen. En deze keer wilt hij wel met me zoenen! Jeej!
Afbeelding
Terwijl we elkaar liefdevol aankijken, hoor ik dat er op de achtergrond een protest aan de gang. Waar zou dat voor zijn?
Afbeelding
"Zeg, Justin, het begint al laat te worden en ik begin trek te krijgen... Heb je geen zin om met me mee naar mijn huis te gaan?"
Afbeelding

Dit was het eerste hoofdstuk. Hopelijk vinden jullie het leuk! Aangezien dit een 100BC is, zou ik wel wat namen willen weten. Dus als jij een leuke naam weet van een tv-serie, je familie of je eigen dan mag je die altijd in de reacties achterlaten. Bedankt voor het lezen! :D

Laatst gewijzigd door Margothieke op ma 25 aug 2014, 15:52, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 100 Baby Challenge Jones H1 (15-07-2014)

Erg leuk :D

Persoonlijk vind ik Claire - Stacy - Demi mooie meiden namen
David - James - Jake vind ik leuke mannelijke namen :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 100 Baby Challenge Jones H1 (15-07-2014)

Leuk dat je hebt laten zien hoe je het huis gemaakt hebt!
Alleen het gras valt nu wel erg veel op xD

Het bedenken van namen vind ik ook altijd lastig. Zoek meestal gewoon namen op via het internet.
Zelf vind ik Cody wel een erg mooie naam voor een jongen :wub
Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: 100 Baby Challenge Jones H2 (28/07/2014)

Update!
Gelukkig zegt Justin ja en een tijdje later zitten we in een geweldige gratis taxi van Twinbrook. Dat was helemaal anders in Riverview, daar moest je 10 simdollars betalen voor elke meter die je reed.
Afbeelding
Van zodra we bij mijn huisje zijn, gaan we naar binnen. Het is al donker buiten. "Als je wil, mag je hier gerust blijven slapen?", Fluister ik in Justin zijn oor. "Lekker gezelig! Ik blijf zeker slapen," antwoordt hij.
Afbeelding
Ik moet al van in het park nodig naar het toilet. Nu kan ik dus eindelijk gaan. Ik zit voor het eerst op mijn eigen toilet, in mijn eigen huisje. Als dat geen mooie herinnering is! Ik sta op en spoel het toilet door.
Afbeelding
Ik loop terug naar de woonkamer/keuken en daar zit Justin wat naar de televisie te kijken. Ik heb ook erge trek. Ik besluit om te gaan koken, een snelle herfstsalade. Dan moet ik niets op het vuur koken en kan er dus ook niet aanbranden of in brand vliegen.
Afbeelding
"Het eten is klaar!" zeg ik. Justin en ik eten samen een bord salade. Ik zit buiten op mijn bank te eten. Er is nog meer dan genoeg plaats voor Justin, maar hij eet toch rechtstaand met zijn rug naar me toe. Stink ik echt niet?
]Afbeelding
Maar na het eten maakt Justin dat helemaal goed door de borden af te ruimen en in de afwasmachine te zetten. Terwijl zet ik de restjes van de herfstsalade in de koelkast. Er is nog een hoop salade over dus daar kunnen we morgen ook nog van eten.
Afbeelding
Daarna gaan we verder romantisch doen. Knuffelen, flirten en zoenen. Ik hoop dat ik hem vandaag nog in bed krijg, dan ben ik misschien al wel zwanger op mijn eerste dag hier! En als ik me morgen niet misselijk voel, dan proberen we het gewoon opnieuw.
Afbeelding
Wanneer ik hem wat wilder probeer te zoenen, haakt hij af. “Daar ben ik nog niet klaar voor,” zegt hij. Ik kijk hem teleurgesteld aan. Ach, ik probeer het dadelijk gewoon nog eens. Toen ik hem de eerste keer wou kussen, wou hij ook niet en de tweede keer wel dus...
Afbeelding
Ik omhels Justin en fluister in zijn oor: “Het spijt me, ik dacht dat jij het ook wou,” Zo staan we een tijdje elkaar te omhelzen en te knuffelen. Ik probeer me te bedenken wanneer ik mijn slag moet slaan, want ik begin moe te worden.
Afbeelding
Nadat we een half uur gekuffeld en gezoend hebben, besluit ik mijn slag te slaan. Ik druk een dringendere zoen op zijn lippen en deze keer duwt hij me niet weg. Zo kussen we een tijde heel erg wild...
Afbeelding
Voor we naar mijn slaapkamer gaan en mijn bed induiken. Ik denk niet dat deze foto meer uitleg nodig heeft. ;)
Afbeelding
Na 'de daad' vallen we beide al snel in slaap. Ik droom de hele nacht van teddy beren, zou dat een voorteken zijn. Ik ben me er ook vaag van bewust dat Justin zachtjes snurkt. Hopelijk snurkt ons kindje niet.
Afbeelding
Ik word rond 9 uur wakker. Justin slaapt nog en snurkt er op los. Tussen het gesnurk door zit hij ook nog te brabbelen over bureau's, wat een rare vent. Ik voel me ook helemaal niet misselijk. Ik zal nog een paar uur wachten en als ik me dan nog niet misselijk voel, moeten Justin en ik het opnieuw proberen.
Afbeelding
Ik stap rustig naar de badkamer. Daar doe ik het licht aan en draai de douche al open zodat het water warm wordt. Maar voor ik onder de douche ga staan, ga ik eerst nog even naar het toilet. Ik moet een paar keer doorspoelen, maar uiteindelijk is alles doorgespoelt. Daarna ga ik onder het, nog steeds koude, water van de douche staan.
Afbeelding
Wanneer ik uit de badkamer kom, ligt Justin niet meer te slapen. Ik wandel naar de woonkamer, maar daar is hij ook niet. Hij zal toch niet weggegaan zijn zonde iets te zeggen hé! Maar wanneer ik een bord salade uit de koelkast neem en naar buiten loop, zie ik dat Justin rustig zit te eten aan mijn tafel. Ik wil naast hem gaan zitten wanneer ik zie dat zijn bord al leeg is.
Afbeelding
Dan ga ik maar alleen eten. De herfstsalade smaakt nogal... Slecht. De salade is koud en vies. Ik probeer de salade zo snel mogelijk naar binnen te werken, maar dat is moeilijk want het is echt niet te eten.
Afbeelding
Eindelijk is mijn bord leeg. Ik loop naar binnen met bord in mijn hand en zet het in mijn super goedkope afwasmachine. Daarna ga ik naar Justin toe, die al staand een boek leest, en begin hem te zoenen. Aangezien ik me nog niet misselijk gevoeld heb, moeten we het nog maar eens proberen.
Afbeelding
Na 'de daad' praten Justin en ik nog wat over koetjes en kalfjes. Hij praat wat over zijn exen, en dat zijn er een stuk of 8, en ik klaag wat over mijn ex. Zo wordt het al snel na de middag.
Afbeelding
Ik besluit om uit het bed te stappen en mijn kleren aan te doen. Ik loop voorbij mijn wasmand en besef dat die al bijna volzit. Dus ga ik de was maar doen. Ik heb gene idee hoe een wasmachine werkt, dus druk ik gewoon een paar knopjes in, in de hoop dat mijn kleren gewassen worden.
Afbeelding
Er staat te lezen dat het wassen 2 uur duurt, dus ga ik nog wat schilderen. Mijn schilderij begint echt wel te vorderen. Plotseling schrik ik me dood aan een piepend geluid. Ik laat mijn kwast bijna op de grond vallen. Gelukkig kan ik die nog op tijd vastgrijpen. Volgens mij kwam dat piepen geluid van de wasmachine, hij zal toch niet kapot zijn?
Afbeelding
Ik open voorzichtig de wasmachine en probeer de was eruit de halen. Dit gaat een hoop moeilijker dan ik dacht. Voor ik het besef heb ik de was vast en ben ik doorweekt. Hoe is dat nu mogelijk? Ik steek de was in mijn droogmachine.
Afbeelding
Op de droogmachine staat te lezen dat het ook meer dan een uur duurt. Ik ga dus weer schilderen. Na anderhalf uurtje hoor ik weer een gepiep. Waarschijnlijk de droogmachine. Ik haal de schone was uit de droogmachine. Daarna ga ik weer gewoon schilderen. Want ja, ik moet geld verdienen.
Afbeelding
Tegen 7 uur is mijn schilderij af. Mooi hé! Niet dus... Ik verkoop het schilderij en krijg daar 11 simdollars voor. Ach ja, het is beter dan niets...
Afbeelding
Ik begin honger te krijgen. Ik ga naar de woonkamer/keuken en neem het bord herfstsalade uit de koelkast. Justin zet meteen de televisie uit en neemt een bord. Ik neem ook een bord en loop ermee naar buiten. Justin zit aan mijn tafel te eten. Ik doe gemeen, net zoals Justin, en ga met mijn rug naar hem toe staan. Terwijl we eten, begint het te hagelen...
Afbeelding
Justin laat zijn bord gewoon staan en loopt weer naar binnen om televisie te gaan kijken. Ik ruim beide borden op en zet ze in de afwasmachine. Daarna zet ik het bord met herfstsalade weer in de koelkast.
Afbeelding
Ik draai me om en zie nog net de deur naar mijn slaapkamer toegaan. Misschien is Justin naar het toilet. Ik ga voor de televisie zitten en zet een kook programma op. Ik moet eens een nieuw recept leren, want die herfstsalade begint echt niet meer lekker te smaken.
Afbeelding
Maar plotseling voel ik me kotsmiselijk. Ik sta op en ren zo snel ik kan naar het toilet. Zou ik zwanger zijn? Ik ga de zwangerschappen gewoon drie/vier simsdagen lang maken, anders moet ik voor vier simsdagen 9 maanden verhaal gaan verzinnen en daar heb ik geen zin in ;)
Afbeelding
Ik ben doodmoe, dus ga ik maar slapen. Rond een uur of vier 's nachts hoor ik de voordeur toeslaan, volgens mij is dat Justin die vertrekt... Ach ja, ik draai me om en val meteen weer in slaap.
Afbeelding
Terwijl ik slaap droom ik over baby's en babyspulletjes. Zou dat een teken zijn? Ik word rond een uur of negen wakker en sta op. Het valt me op dat ik de hele nacht niet misselijk ben geweest. Zou ik dan toch niet zwanger zijn?
Afbeelding
Ik sta op en wankel een beetje op mijn benen. Ik ga onder het veel te koude water van de douche staan. Wanneer ik naar het toilet wil gaan, merk ik dat die kapot. Justin is echt niet vriendelijk, hij sloopt mijn toilet en sluipt dan midden in de nacht weg.
Afbeelding
Justin sloopt blijkbaar niet alleen toiletten, hij maakt ook nog eens wasbakken vuil om daarna weg te sluipen. Wat een gemenerd! Ik maak de wasbak schoon, wat ene vies klusje. Kon Justin dat nou echt niet zelf doen?
Afbeelding
Ik besluit om dan maar meteen het toilet te repareren, aangezien ik mijn geld liever wil spenderen aan het uitbreiden van mijn huis. Dit is echt een lastig klusje. Wanneer ik klaar ben heb ik rugpijn. Of zou dat door mijn eventuele zwangerschap komen?
Afbeelding
Ik besluit het huis ineens een complete schoonmaakbeurt te geven. Gelukkig is alleen mijn bed onopgemaakt en voor mijn huis liggen ook twee kranten, ik lees de krant bijna nooit. Misschien moet ik hem maar eens opzeggen.
Afbeelding
Daarna begin weer honger te krijgen. Er staat nog ene beetje salade in de koelkast. Ik eet die maar op, ook al is die niet meer te eten. Ik heb echt geen zin om nog iets anders toe koken. Ik ga eenzaam op mijn terrasje de salade opeten.
Afbeelding
Daarna ga ik aan mijn nieuw schilderij werken. Maar dat word ik eigenlijk al snel beu. Ik ga naar mijn koelkast en neem wat vruchten. Uit die vruchten haal ik de pitjes. Die ga ik in mijn tuin planten. Dan heb ik altijd verse groenten en fruit. En kan ik een deel van de vruchten die ik plant verkopen, wat mij weer geld oplevert.
Afbeelding
Tijdens het planten krijg ik hevige buikpijn. Ik bel snel een taxi en ga naar de dokter. De dokter heeft me te melden dat ik zwanger ben. Jippie, nu kan ik Justin eindelijk dumpen! Ik ga naar huis, trek zwangerschapskleding aan en daarna ga ik weer verder met pitjes planten in mijn tuin.
Afbeelding

Dit was het weer voor deze upload. Ik hoor nog altijd graag jullie namensuggesties! Bedankt voor het lezen. :)
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: 100 Baby Challenge Jones H2 (28/07/2014)

^Bedankt! :D

(Niet zo'n lange) Update!
Ik heb in het totaal 8 plantjes geplant. Wanneer ik alles geplant heb en alle plantjes water heb gegeven, bouw ik rond de plantjes een wit hekje.
Afbeelding
Ik zag deze ochtend de postbode en hij stopte een pakketje brieven in mijn brievenbus. Ik ga dus eens in mijn brievenbus kijken wat de postbode gebracht heeft. Zoals ik al had verwacht, zijn het rekeningen... Gelukkig maar 83 simdollars.
Afbeelding
Ik schrijf de rekeningen over. Daarna ga ik voor mijn televisie zitten maar ik weet niet wat ik kan kijken. Ik besluit maar wat kindertelevisie te kijken. Als voorbereiding op later, wanneer het hier volzit met kinderen.
Afbeelding
Maar, geloof me, dat verveeld heel erg snel... Heel de tijd loze humor... Ik zet de televisie maar snel uit en bel naar Justin om te vragen of hij zin heeft om naar mij toe te komen. Gelukkig komt hij er aan. Dan kan ik hem dumpen. Die toiletslopende gast irriteerd mij.
Afbeelding
Nog geen 10 minuten later is Justin er al. Wanneer hij aanbelt kom ik naar buiten en doe de deur achter me toe. Ik zeg: "Misschien is het beter als we er een punt achter zetten. Ik denk niet dat het voor ons gaat werken op vlak van liefde. We kunnen beter vrienden worden. Maar dan moet je wel beloven dat je mijn toilet niet meer sloopt en dat je de wasbak schoonmaakt als hij vuil is." Dit vat Justin blijkbaar minder goed op dan ik had verwacht. Hij schreeuwt wat naar me en loopt boos weg. Ach ja, hij is nooit erg vriendelijk geweest.
Afbeelding
Ik besluit naar de bibliotheek te gaan om 1) nieuwe mannen te ontmoeten en 2) een zwangerschapsboek te lezen. Want dat kan ik wel gebruiken. Ik weet niets over bevallen of kinderen opvoeden...
Afbeelding
In de bibliotheek kom ik meteen een (iet wat oudere) man tegen. Zijn naam is Robert Castor. Het lijkt alsof we 'de klik' hebben. Maar ik kom te weten dat Robert getrouwd is en 2 kinderen heeft...
Afbeelding
Na een beetje geklets met Robert besluit ik een zwangerschapsboek te lezen. Het eerste boek dat ik tegen kom is 'De Baby Komt Eraan: Wees Voorbereid En Alert'. Ik neem het boek en begin te lezen. Niet veel later komt Robert naast me zitten met een dik boek en hij begint te lezen.
Afbeelding
Het is al bijna 8 uur wanneer mijn boek uit is. De bibliotheek is ondertussen uitgestorven. Ik bel een (geweldige gratis) taxi. Een paar minuten later zit ik al in de taxi op weg naar mijn nederige stulpje.
Afbeelding
Thuis wil ik net een bord oude herfstsalade eten wanneer ik merk dat die bedorven is. EIgenlijk verbaast me dat niets. Ik open een blik worstjes en warm ze op in de microgolfoven om hotdogs te maken.
Afbeelding
Voor de rest van mijn zwangerschap doe ik eigenlijk niet echt veel. Ik eet hotdogs. Véél hotdogs. Het is een lichtelijke verslaving geworden om eerlijk te zijn...
Afbeelding
Voor de rest slaap ik ook veel. Heel veel... Misschien te veel... En tijdens dat veel te veel slapen droom ik over ik kleine kindertjes en knuffelberen, flesjes warme melk en fruitpapjes...
Afbeelding
De laatste dag van mijn zwangerschap gebeurt er best veel. Om te beginnen koop ik 's ochtends een wiegje. Ja, maar eentje terwijl ik op een meerling hoop, maar ik had maar plaats voor 1 wiegje...
Afbeelding
Nadat het wiegje aangekomen en in elkaar gezet is, bel ik naar Wei. Wei Kaene, de man die ik in het park heb ontmoet op mijn eerste dag hier. Hij zegt dat hij op zijn werk zit, maar dat hij over 3 uur gedaan heeft en dan zal hij komen. Wei sprak de waarheid en 3 uur en een kwartier later ging mijn deurbel. Na een beetje gepraat begin in te flirten met Wei en niet veel erna flirt Wei ook met mij.
Afbeelding
Het wordt al donker en dus gaan Wei en ik naar binnen. We eten samen (veel te verslavende) hotdogs. Na het eten ruimt Wei op als een echte man. Daarna flirten we nog wat en plotseling staan we te zoenen in mijn woonkamertje.
Afbeelding
Wei blijft ook slapen. Er gebeurt niets weer dan naast elkaar liggen en slapen. Dat bespaar ik totdat mijn baby geboren is. Wat volgens mij niet meer lang duurt want mijn buik is echt enorm.
Afbeelding
En ja hoor, ik had gelijk. Dta zwangerschapsboek heeft echt geholpen. Rond een uur of twaalf de volgende middag beginnen mijn weeën. Ik probeer mijn ademhaling onder controle te houden, zoals in het boek werd verteld.
Afbeelding
Ik ben helemaal alleen thuis want Wei moest al vroeg vertrekken om naar zijn werk te gaan. Ik bel een taxi en zeg dat ze dringend naar hier moeten komen. Ik probeer mijn situatie zo kalm mogelijk uit te leggen en al snel sta ik voor het ziekenhuis.
Afbeelding
Een paar pijnlijke uren later loop ik het ziekenhuis uit met een klein jongetje in mijn armen. Ik heb hem Stefan genoemd. *Naar het personage uit The Vampire Diaries*

Bedankt voor het lezen. Namensuggesties zijn nog altijd welkom! :)
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: 100 Baby Challenge Jones H3 (30/07/2014)

Dank jullie wel! :knuffel
@Koen: In de regels staat je maar 1x zwanger mag worden van een man... Anders zou het een stuk gemakkelijker zijn! xD http://modthesims.info/t/465479

Nieuw hoofdstuk komt maandag of dinsdag! :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 100 Baby Challenge Jones H3 (30/07/2014)

In hoofdstuk 2, dat van net zolang proberen totdat het wel werkt. Haha, moest er wel om lachen (van dat stukje als ik 'm wilder begin te zoenen)
Erg leuk :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: 100 Baby Challenge Jones H3 (30/07/2014)

^Haha dank je! :)

Ik had dus gisteren al meer dan de helft van het hoofdstuk geschreven (en de foto's erbij geplaatst) in Word. Maar nu wil het bestand niet meer openen en ga ik alles dus opnieuw moeten schrijven... H4 komt dus ten laatste morgen!
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: 100 Baby Challenge Jones H3 (30/07/2014)

^Bedankt! :knuffel

Zoals ik had beloofd: het nieuwe hoofdstuk!
Na de bevalling ga ik, met Stefan in mijn armen, in een taxi zitten. De taxi brengt ons naar huis. Eens we thuis zijn knuffel ik Stefan en geef hem een flesje. Na zijn boertje leg ik hem in zijn wiegje zodat hij een beetje kan slapen.
Afbeelding

Daarna neem ik mijn mobiel uit mijn zak en zoek tussen mijn contacten het nummer van Wei. Aangezien ik niet veel contacten heb (Justin, Wei en Robert), heb ik zijn nummer meteen gevonden. Ik bel hem en vraag of hij zin heeft om naar hier te komen. "Ik kom er meteen aan!", is zijn antwoord.

Afbeelding

Een tiental minuutjes later is Wei er. Hij belt aan en ik nodig hem uit om naar binnen te komen. Binnen beginnen we meteen te kussen, knuffelen en flirten.

Afbeelding

Ik denk dat je wel kan waartoe dat leidt? Op naar de volgende baby! ;) *Ik heb trouwens net vruchtbaarheidsbehandeling gekocht voor Sarah*

Afbeelding

Na ons avontuurtje ga ik weer aan mijn schilderij werken. Want meer baby's betekent dat ik ook meer geld nodig heb... Mijn huis moet ook nog eens dringend uitgebreid worden. Ik was aan het denken om misschien een job te nemen. Maar toen realiseerde ik me dat ik dan een babysitter zou moeten inhuren, wat dus weer een deel van mijn loon is dan.

Afbeelding

Wanneer het donker wordt, begin ik trek te krijgen. Ik stop met schilderen, neem een koude hotdog uit de koelkast en stop die in de microgolfoven. Na een minuut of wat gaat de piep die aangeeft dat mijn hotdog klaar is. Ik heb echt een veel te grote vooraad aan hotdogs.

Afbeelding

Wanneer ik gedaan heb met eten, ga ik mijn bord in de afwasmachine zetten. Ik merk plots dat Stefan aan het huilen is. “Wat is er ventje?”, vraag ik. Ik weet heus wel dat hij niet zal antwoorden maar ja. Ik geef hem een flesje en knuffel met hem. Stefan begint te gapen dus leg ik hem weer in zijn wiegje.

Afbeelding

Ik besluit om maar een douche te gaan nemen. Ik draai de kraan van de douche open en trek mijn kleren uit in de hoop dat het water ondertussen warm is. Maar dat is niet zo. Het water van mijn douche is nooit warm. Nog iets wat aan vernieuwing toe is, maar waar ik het geld niet voor heb...

Afbeelding

Na de douche ga ik alweer slapen. Ik ben nog doodmoe van de bevalling. Ik droom over baby's. Zou dat zijn omdat ik pas een kind heb gekregen of omdat ik weer zwanger ben? Zou ik weer zwanger zijn?

Afbeelding

Midden in de nacht word ik plotseling wakker. Ik voel me heel erg misselijk. Ben ik zwanger of ligt het aan de hotdogs? Ik hoop op het eerste natuurlijk! Ik ren naar het toilet om mijn maaginhoud uit te kotsen.

Afbeelding

Na het overgeven wil ik weer gaan slapen want ik ben nog altijd doodmoe maar ik hoor geween van uit de woonkamer komen. Ik ga naar Stefan er hangt een verschrikkelijke geur in de woonkamer. Eerst kan ik het geen plaats geven maar da bedenk ik me dat Stefan natuurlijk nog te jong is om naar het toilet te lopen als hij naar het toilet moet? Ik verschoon zijn luier en knuffel hem. Daarna leg ik Stefan weer in zijn wiegje.

Afbeelding

Nadat ik Stefan verzorgd heb, ga ik weer slapen. Wanneer ik in mijn bed ga liggen merk ik opeens dat Wei ook in mijn bed ligt. Ik had hem toch niet uitgenodigd om te blijven slapen? Ach ja, maakt niet zo veel uit.

Afbeelding
Rond een uur of zes word ik weer plotseling wakker. Ik ren naar het toilet want ik moet weer overgeven. Ik heb niets gegeten sinds de laatste keer dat ik heb overgegeven dus ben ik er vrij zeker van dat ik zwanger ben...

Afbeelding

Na het overgeven ben ik nog steeds moe, maar heb ik geen zin meer om te gaan slapen. Dus ga ik maar naar de woonkamer. Wei is ondertussen ook wakker geworden. We gaan samen omtbijten. Je mag 3 keer raden wat. Hotdogs natuurlijk!

Afbeelding

Na het 'ontbijt' vertrekt Wei naar zijn werk. Ik besluit om weer te gaan schilderen. Want nu ik bijna zeker ben dat ik weer zwanger ben, moet ik Margot maar eens gaan bellen voor een verbouwing. Mijn huisje is te klein om nog een wiegje in te zetten.

Afbeelding

Na een paar uurtjes schilderen ga ik mijn tuintje verzorgen. Alle plantjes water geven. Volgens mij ga ik morgen al appelen en sla kunnen plukken. Ik houd er dan een paar bij en de rest verkoop. Dat betekent meer geld voor mij!

Afbeelding

Tijdens dat ik mijn plantjes water geef, voel ik weer een misselijke bui opkomen. Nu is het toilet een stukje verder dan vanuit mijn slaapkamer. Gelukkig haal ik het nog net optijd. Daar gaan mijn hotdogs.

Afbeelding

Na het overgeven ga ik nog wat aandacht besteden aan Stefan. Ik geef hem een flesje melk, knuffel en speel met hem. Als laatste verschoon ik zijn luier ook nog eens. Daarna leg ik hem weer in zijn wiegje en hij valt bijna meteen in slaap. Stefan is zo schattig! Ik kan niet wachten tot hij een peutertje is.

Afbeelding

Ik besluit te gaan douchen want van tuinieren word je best wel vuil. Na de douche besluit om maar meteen zwangerschapskleren aan te trekken. Ik weet nu zeker dat ik zwanger ben van Wei.

Afbeelding

Ik open de koelkast om een hotdog te nemen. Maar mijn hotdogs zijn op! Ik ga opzoek naar een potje worstjes, zodat ik hotdogs kan maken. Maar de worstjes zijn ook op... Dan neem ik maar wat kaas en pasta en maak ik macaroni met kaas.

Afbeelding

Nadat ik de macaroni met kaas, die best wel lekker smaakt, heb opgegeten ruim ik mijn bord af en zet de restjes in de koelkast. Na nog een beetje schilderen en met Stefan spelen, besluit ik om maar te gaan slapen. Want tijdens een zwangershap moet je veel rusten.

Afbeelding

Rond een uur of 5 in de ochtend word ik wakker door heel erg luid gekrijs. Wat kan dat nu toch zijn? Slaapdronken loop ik naar de woonkamer. Daar merk ik dat Stefan de longen uit zijn lijf kijst. "Rustig," fluister ik. Ik neem hem op en merk dat zijn pamper een beetje vol is... Ik ververs zijn pamper, geef hem een flesje en knuffel hem zodat hij wat rustiger wordt. Ik leg hem weer in zijn wiegje en hij valt bijna meteen in slaap.

Afbeelding

Ik ga nog even slapen maar rond 9 uur word ik wakker met een hongerig gevoel in mijn maag. Mijn baby en ik hebben honger. Ik neem wat macaroni, warm die op in de microgolfoven en ga buiten eten. Vaag merk ik dat Stefan weeral aan het wenen.

Afbeelding

Ik ga naar binnen daar verzorg ik Stefan en ik ruim het hele huis eens op. Want Margot komt om stipt 12 uur mijn huis verbouwen. Ik ga weer naar buiten om te schilderen.

Afbeelding

Gelukkig is mijn schilderij een paar minuutjes voor 12 af. Het levert mij wel maar 33 simdollars op... Ik ga het hek rond mijn moestuintje ook maar laten verkopen want ik heb nu maar 383 simdollars...

Afbeelding

Om stipt 12 uur begint Margot aan de verbouwing. Als eerste breekt ze het hek af en verkoopt het. Hierdoor is mijn kapitaal nu 842 simdollars. Ze bouwt een kamer bij, behangt die en legt er vloer. Daarna wordt het wiegje van Stefan daar geplaatst en een nieuw wiegje voor de baby die nog moet komen. Margot heeft me te melden dat ik niet genoeg geld heb voor: een potje te kopen, een taart te kopen (voor Stefan zijn verjaardag) en het wiegje. Dus verkoop ik mijn televisie en spiegel maar.

Afbeelding

Na de verbouwing heb ik nog 270 simdollars over. Ik zou in principe nog een nieuwe televisie kunnen kopen maar ik kijk er toch nooit naar dus maakt het niet uit. Ik kan het geld beter sparen voor als ik het huis nog eens moet uitbreiden. Ik ga na de verbouwing in mijn tuintje een paar appels, sla, frambozen en tomaten plukken. Ik hou een paar stuks van elk bij en de rest verkoop ik.

Afbeelding

Wanneer ik alles geoogst en verkocht heb is het tijd voor Stefan zijn verjaardag. Vandaag wordt hij een peutertje! Ik zet een kaarsje op de taart en blaas het uit voor Stefan, want hij kan dat nog niet natuurlijk.

Afbeelding

Hij groeit op tot een flink peutertje met te haar- en oogkleur van zijn vader. Ik besluit hem maar ineens eens op zijn potje te zetten. Hoe sneller hij zindelijk is hoe beter.

Afbeelding

Ik ga Stefan in zijn wiegje leggen want het begint al laat te worden. Ik sleep mijn schildersezel naar binnen. Op de plaats waar vroeger Stefans wiegje stond. Daarna begin ik een nieuw schilderij te maken. Ik moet weer wat geld verdienen!

Afbeelding

Na een paar uur schilderen hoor ik gehuil uit Stefan zijn kamer komen. Ik ga naar zijn kamer en til hem op. Ik ga naar de woonkamer zet hem weer neer, warm een flesje voor Stefan en ik geef dat een hem.

Afbeelding

Nadat ik Stefan in zijn wiegje gelegd heb, besluit ik zelf te gaan slapen. Ik ben moe en ik heb het gevoel dat de baby elk moment kan komen. Ik droom dan ook over kleine baby'tjes.

Afbeelding

De volgende dag ga ik, nadat ik opgestaan ben, me gedouched heb en kleren heb aangedaan, bij Stefan kijken. Hij ligt nog vrolijk te slapen. Ik ga weer in mijn tuintje kijken. Ik kan opnieuw appels, frambozen, sla en tomaten plukken.

Afbeelding

Ik houd een paar frambozen en tomaten bij, de rest verkoop ik. Daarna geef ik alle planten water. Ik wil net beginnen het onkruid te wieden wanneer mijn weeën beginnen...

Afbeelding

Dit was het dan weer voor deze update! Ik hoor jullie reacties graag! :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 100 Baby Challenge Jones H4 (06/08/2014)

Leuk weer! Ik vind het persoonlijk ook leuk van dat je dingen verteld over de verbouwing enzo :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: 100 Baby Challenge Jones H4 (06/08/2014)

Dank jullie wel! :knuffel
@Koen: Ik kon er niets aan doen! Ik dacht: laat ik haar maar even laten uitslapen en opeens was Stefan zijn plumbob (denk dat je het zo schrijft?) rood...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie