Ik dacht laat ik ook maar een dagboek beginnen. Het verhaal gaat over Barbra Johnson. Het is ieen 10G achtig verhaal in sims2 stijl. Het verhaal is wel met de sims drie, maar ze begint met een huisje in plaats van een lege kavel. Verder, is het niet echt een 10G volgens de regels, waardoor het eigenlijk een gewoon dagboek is. Dit omdat ik zonder testingCheat spelen bijna niet te doen is.
Dit is de link:
Nee, het is een 10g in sims 2 stijl, maar het verhaal is in de sims 3. Staat ook duidelijk in de eerste post. De screens zijn dus van de Sims3 en hun uitbreidingen. De sims2 stijt zin hem er in dat ze begint met een huisje, in plaats van alleen een lege kavel.
Ias meisschien een idee, inderdaad, maar daar moet ik dan natuurlijk wel genoieg inspiratie voor heben natuurlijk. ^_^
Ik ben weer terug van vakantie, dus er zal wel weer meer updates komen. Voorlopig screens genoeg.
Er is een nieuwe update. Het tweede hoofdstuk is afgerond. en er is een begin van hoofdstuk 3. Voorlopig moet ik met Barbra spelen, want ik ben nu door mijn voorraad van (gelukte) screens heen.
Na fanatiek spelen heb ik weer genoeg screens. Hoofdstuk 3 is nu afgerond en het begin van hoofdstuk 4 is online. Verder heb ik nu aangegeven dat het een update is.