Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Verhaal op weebly of topic zelf?

Peiling eindigde op vr 13 aug 2010, 15:39

Op weebly laten en daar verder gaan
3
60%
verder gaan in het topic en begin naar topic
0
Geen stemmen
op weebly laten, maar in topic verder
0
Geen stemmen
maakt niet uit
2
40%
Totaal aantal stemmen: 5

28 berichten • Pagina 1 van 2

charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand

Het verhaal van Barbra Johnson. update: 23-7-2010

Ik dacht laat ik ook maar een dagboek beginnen. Het verhaal gaat over Barbra Johnson. Het is ieen 10G achtig verhaal in sims2 stijl. Het verhaal is wel met de sims drie, maar ze begint met een huisje in plaats van een lege kavel. Verder, is het niet echt een 10G volgens de regels, waardoor het eigenlijk een gewoon dagboek is. Dit omdat ik zonder testingCheat spelen bijna niet te doen is.
Afbeelding
Dit is de link:

Het verhaal van Barbra Johnson.

Ik ben er al aan begonnen, maar waarschijnlijk komt er alleen morgen nog een update. Anders na drie weken, omdat ik op vakantie ga.

Laatst gewijzigd door charlotte op vr 23 jul 2010, 14:40, 6 keer totaal gewijzigd.

charlotte

Re: Het verhaal van Barbra Johnson. 10G sims2 stijl

Nee, het is een 10g in sims 2 stijl, maar het verhaal is in de sims 3. Staat ook duidelijk in de eerste post. De screens zijn dus van de Sims3 en hun uitbreidingen. De sims2 stijt zin hem er in dat ze begint met een huisje, in plaats van alleen een lege kavel.
charlotte

Re: Het verhaal van Barbra Johnson. 10G sims2 stijl

Ias meisschien een idee, inderdaad, maar daar moet ik dan natuurlijk wel genoieg inspiratie voor heben natuurlijk. ^_^
Ik ben weer terug van vakantie, dus er zal wel weer meer updates komen. Voorlopig screens genoeg.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie