Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

44 berichten • Pagina 1 van 3

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Vraagje voor jullie :)

Halloo iedereen :)

Zoals jullie weten ben ik veel in het dagboeken forum actief, en houd ik heel erg van het lezen van de dagboeken. Ik wil graag iets voor jullie betekenen met dagboeken, en misschien hebben jullie een idee*? Dankjewel alvast :)

xxxx

* Ik wil niet zelf een dagboek maken, dus niet zo'n idee :)

Ideeën;

* Awards maken

Laatst gewijzigd door Essel op wo 09 jun 2010, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Adoror
Mest analist Mest analist

Re: Vraagje voor jullie :)

Volgens mij zijn er een heleboel lezers die niets posten. Ik zou wel eens willen weten wat hun lezen en wat ze er van vinden :) Maar dat kunnen natuurlijk ook geen leden zijn...
Misschien een idee om een topic te maken en daar elke week/om de zoveel tijd een post te maken met daarin wat informatie over een dagboek, met een foto eruit, om dat dagboek wat in het middelpunt te plaatsen?
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Essel

Ja, dat is wel een leuk idee ja :) Misschien kunnen jullie me er ook een beetje mee helpen, en dan stemmen met wie het dagboek van de week word.

Afbuiter; dan zit joun idee er ook in verwerkt... Want dan krijgt het winnende dagboek een award :) Maar eigenlijk moet het wel een gesloten topic zijn, zodat ik elke keer de beginpost kan veranderen :$ Met het dagboek van de week... :)

Ik hoop dat ik het allemaal kan regelen :) Jullie horen het... En meer ideeën zijn natuurlijk altijd welkom...
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@ Essel: Dan vraag je een sticky en dan onder de post van een moderator kan jij alles bijhouden , of jij maakt een topic en laat die stickyen , zoals ik deed met FvdW op het sims 3 forum
Essel

Hmm, misschien wel ja. Maar ik had een beetje het idee om er een sitcky van te maken, maar dat jullie er niet in mee kunnen praten zodat ik elke keer de beginpost kan veranderen... Snappievoe??:)
Essel

Dat zou misschien ook welkunnen, maar ik vind een sticky leuker, en dan misschien een extra topic erbij :S ik zoek het allemaal even uit.. Meer ideeën?
Anna

Een topic met allemaal ideeën voor verhalen. En dan kun je er eentje 'reserveren' en dan mag niemand anders dat verhaal kiezen.

Ben ik nu een nog gerespecteerder lid? :D
Afbeelding
meestersim
Groentehakker Groentehakker

Een uhm..Uhm.. Verhaal van de maand...
Want dan heb je meer keuze :D

En uhm... Doorlooverhaal!
Iedereen maakt een foto et 1 zinnetje,en laat het op de gekste manier aflopen :D
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Idd :)

Als je een dagboek van de week gaat houden, wat overigens wel erg leuk is, voor lezers én voor de makers, zou ik 1 topic maken wat dan misschien een sticky wordt. Daarin maak je voor elke week een post aan met wie die week het dagboek van de week heeft. En per week maak je dan een topic aan, waarin reacties kunnen worden gezet over dát verhaal.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie