Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Sim spies!

mooi mooi
je hoeft een stuk verhaal niet aftemaken hoor je kan ook op een spannend stuk zeggen vna meschien van daag gaat het verdewr terwel je het al af heb en dan ga je door met het deel daarna
maar wel luek
x_X
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Sim spies!

Je krijgt zo wel ERG veel delen, maak ze misschien wat langer?
Ohja, 2 dingetjes: Ik zie geen wolkjes ofzo meer! Bravo! =)
En.. hoe kunnen ze weten dat ze gadgets krijgen? En waarom zit hij zo snel in de cel? Ze weten niet eens of hij schuldig is, dus dat is wel een beetje onduidelijk.. Verder wel leuk.
Ik ben een jongen =)
xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Re: Sim spies!

Meestal krijgen spionen altijd gadgets, En Sam heeft haar Charmes gebruikt. (dehoutgreep.) En ze zoeken Tim scan al jaren. (Niet de meiden maar wooph zelf.) Wooph bestaat zelf al heel lang.
Nu weet je wat meer. :)
Owja, en ik maak seizoen 1 2 3 enz.
Afbeelding
Real? No Anime!
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Sim spies!

xgekkelisa. schreef:Meestal krijgen spionen altijd gadgets, En Sam heeft haar Charmes gebruikt. (dehoutgreep.) En ze zoeken Tim scan al jaren. (Niet de meiden maar wooph zelf.) Wooph bestaat zelf al heel lang.
Nu weet je wat meer. :)
Owja, en ik maak seizoen 1 2 3 enz.
Zeg dat er volgende keer dan bij dat hij bijvoorbeeld zegt: ''We zijn al jaren naar hem op zoek, en het is jullie taak om hem te arresteren.'' Is maar een voorbeeld hoor.
Is het je eerste dagboek?
Ik ben een jongen =)
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Sim spies!

xgekkelisa. schreef:Jup, de eerste die echt een beetje gelukt is.
Ah, dan snap ik deze foutjes heel goed. Je doet het goed hoor!
Ik ben een jongen =)
xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Re: Sim spies!

Vervolg.
Afbeelding "Sam, alex! We moeten naar school!" Zegt clover in paniek. "Meisjes, jullie gaan nu op eem privé school ik breng jullie wel, aangezien ik jullie meester ben." Clover kijkt verbaasd. "Dit is echt raar." Ze trekken allemaal hun schoolkleren aan en lopen naar school, uiteindelijk zijn ze in het lokaal, ze maken snel een verslag en leveren in. "Dit gaat gemakkelijker!" Riep Clover.

Afbeelding "Sam wat is er?" Zei Jerry. "Je wou met me praten? maar waarover?" Jerry keek angstig naar Sam. "Nou weet u, ik wil graag een gezin, maar ik wil generatie na generatie, en dat lukt niet als ik voor u werk." Jerry keek weer angstig. "Maar stop je er dan mee?" Sam knikt "ik denk het maar kijk, nu draait het verhaal om ons, maar als het verhaal nou eens om mij draait?" Jerry knikt. "Ik snap het over jou en je gezin." "Ja Jerry, dat gaat veel handiger! Sim spies, dat bestaat niet meer."

Wordt vervolgd..
Afbeelding
Real? No Anime!
xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Re: Sim spies!

Afbeelding "Is het goed?" Vraagt Sam. "Natuurlijk." Ze neemt nog afscheid van Alex en Clover en dan vertrekt ze.

Update: Sam is gestopt, we volgen haar nu, zij wil nu een leventje beginnen en gaat nu in dit dagboek schrijven, ze zoekt een familie en haar leventje blijft goed, maar dat weten we natuurlijk niet. Dus zijn we het daar mee eens?
Afbeelding
Real? No Anime!
xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Re: Sim spies!

Het ging allemaal een beetje mis. :x en ik moest er onderuit. Dus nu wordt Sam dus in haar eentje, maar ik denk dat Sim Spies nog wel gaat bestaan, alleen dan moet mijn vriendin even een nieuw poppetje maken, alleen die moet nog een naam.
Afbeelding
Real? No Anime!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Sim spies!

Wow :O. Kom ik na een lange dag school, is er ineens een heel leuk nieuw verhaal! Ik ben benieuwd hoe je verder gaat :D.
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Sim spies!

Leuk bedacht! ik zie em nu
pas, niet goedk jiet zo vaak
meer op (comp doet et niet goed
heb mazzel dat ik dit kan plaatsen XD

maar één tip:
het isd spionnen in plaats van spionen...

maar verdwr is het leuk!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Sim spies!

Erg origineel! Ga zo door! ;)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie