Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 1 van 3

xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Sim spies!

Deel 1: 9/6/2010. Pag. 1
Deel 2: 9/6/2010. Pag. 1

Inleiding
AfbeeldingWij zijn Sim Spies! Met het zwarte haar is Alex, Rode haar Sam. En blond natuurlijk Clover! We hebben grote geheimen, die delen we met jullie. maar dat komt later!

AfbeeldingDit is onze villa in beverly hills. We zijn studenten en we kregen dit huisje van Maly you. (zo heet onze universiteit.) En ja, we leren heel hard. (nee niet echt, alleen sam.)

Deel 1
AfbeeldingZe liepen door het huis. Opeens vielen ze door een luik. "Valluiken? Sinds wanneer zijn die hier?" Zei Sam. Alex en Clover haalde hun schouders op. Ze kwamen op een bank terecht. Er zat een oude meneer achter een Computer. "Hallo Dames." Alex en Clover keken elkaar raar aan. "Misschien klinkt dit gek, maar jullie worden spionen." Clover keek verbaasd. "Wij Spionen? Ik kan nog geen eens een blik openen!" "Clover heeft gelijk, we zijn geen spionen." Antwoorde Sam erachteraan. "Ik ben Jerry, en weetje, je moet misschien nog heel wat oefenen, maar we kunnen het van jullie maken."

Afbeelding "Eerst de pakjes dames." Zei Jerry. "Alex jou lievelings kleur is geel hé?" Alex knikte. Toen kwam er een apparaat en die verandere alex van kleren. "Moet je zien, wat lelijk!" Zei clover meteen. Jerry schudde zijn hoofd.


Afbeelding Toen waren Sam en Clover aan de beurt. "Nee, dit kan niet waar zijn." Zuchtte Clover. "Dat is het wel."Antwoorde Jerry fel. "Deze pakjes doen jullie aan als jullie boeven vangen. Maar nu eerst oefenen en dat is dus trainen in sport kleding dames." Alex knikte enthousiast.

Afbeelding "Trainen, Trainen en nog eens.." Clover kon haar zin niet afmaken omdat ze viel. "Auw.." "Clover gaat het?" Zei Alex bezorgd. "Tuurlijk, ik ben niet van glas!." Alex rolde met haar ogen en richtte haar hoofd weer op het lopen. Sam die nog steeds rustig aan deed keek helemaal niet om naar de andere meiden, ze ging gewoon onverstoorbaar verder.


AfbeeldingNa de training waren ze niet zo moe. "Wat is onze missie?" Jerry keek verbaasd. "Missie?"Hij moest lachen. "Nu een missie? Mooi niet."

Laatst gewijzigd door xgekkelisa. op wo 09 jun 2010, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Real? No Anime!
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Sim spies!

wat grappig heel leuk idee ga ik zeker volgen XD ook al ben ik een jongen XD maar god wel luek idee hoor mooi gedaan
nog een tip : in de kleed ding als je je sims kan laten omklede moet je unlockoutfits on doen dan krijg je speciaale uotfits ook van geheime agente
x_X
xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Re: Sim spies!

Vooraf: Er zijn nieuwe pakjes dus, geef daar effe je mening over.

Deel 2:

Afbeelding"Meiden! Kom eens!" Riep Sam. Alex en clover kwamen meteen. "Nieuwe pakjes!" Zei Sam. Clover keek Sam ongeloofwaardig aan. "Nu al?" Zeiden Alex en Clover tegelijk. Sam haalde haar schouders op. "Ja, Jerry gaf ze." "Kom op, ik moet ze zien, we trekken ze aan?"

Afbeelding "O, WAUW!" Riep Clover toen ze de pakjes aan hadden. "High Five!" Riep Alex, er kwam een grote klap van de High Five. Ze gierde het uit van het lachen. Opeens vielen ze weer eens door zo'n luik.


Afbeelding Toen ze op de bank zaten was Jerry druk aan het typen. "Dag dames, ik heb groot nieuws.. Jullie gaan in China oosterse vechtkunst oefenen. genaamd 'Sim fu.' De auto komt jullie zometeen ophalen meiden." Clover haalde haar schouders op, Alex knikte en Sam keek voor haar uit.

Afbeelding Clover rende vooruit naar de academie. Daarna volgde Alex en Sam. "Dit is goed voor je conditie." zei Clover hijgend. "Dat klopt helemaal clover, maar het is hier wel mooi!" Zei Sam toen ze naar Alex keek. "Sam, we hebben volgensmij allemaal gelijk." Alex keek haar aan.

AfbeeldingIn het begin bakte ze er niets van, maar later kwam het wel wat beter. "Maar als we dan vechten, dan moeten we oosterse kleren aan." Zei Clover zuchtend. "en kunnen we dit niet aan doen." Clover had een punt. Sam dacht dat ze daarover Jerry maar moest bellen.



Afbeelding Clover deed zo haar best. Ze was als eerste bij de vier. "Ik slaag zeker!." Schept ze over zichzelf op. Sam en Alex kijken Pissig naar CLover. "Schep niet zo op!" Riepen ze. En ze wouden gewoon echt hun best doen. "We slagen allemaal clover."
Afbeelding
Real? No Anime!
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Sim spies!

Wow, dit is heel origineel, en het verbaast me dat het ook best goed is uitgevoerd! =O
Ik ga dit zeker volgen!
Alleen wat tips..
Zet je sim details nog ietsje hoger als dat kan, en let erop dat je geen plumbob/gedachten wolkjes ziet! Dat vind ik zo'n afknapper..
Maar echt al heel goed begin! :applaus
Ik ben een jongen =)
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Sim spies!

xgekkelisa. schreef:Als ik details hoger zet flipt mijn spel. :l
oh, dan kan je PC dat niet aan. Let dan maar wel op de wolkjes en plumbob ;-)
Ik ben een jongen =)
xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Re: Sim spies!

plumbob wolkjes kan je niet weg halen denk ik, alleen je moet dan denk ik zo foto's maken dat je dat niet kan zien.
Afbeelding
Real? No Anime!
xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Re: Sim spies!

Update! Sorry ik speel graag verder. :P

Deel 3:
IMG]http://i46.tinypic.com/w2hqn8.jpg[/IMG]"Eindelijk weer thuis." Mompelt Clover. "Cloof, je hebt helemaal gelijk." Antwoordt Alex. Opeens vallen ze weer eens door zo'n luik. "Ik zag het al aankomen!"

Afbeelding Ze komen weer op de bank te zitten. "Jer, zeg maar niets, wie is geslaagt?" Jerry kijkt verbaasd. "Jullie allemaal natuurlijk! Alleen nu een ander probleem." Clover zucht. "Jer wat nou weer?" "Jullie eerste echte missie." Clover, Alex en Sam kijken elkaar aan. "Dus we zijn echte spionen?" Jerry knikt. "Tim Scan is in beverly hills." Clover rolt haar ogen. "En dat is?" "Ehm, Clover dat is denk ik een boef die wij moeten vangen." Antwoord Sam. "Nou, Jer, geef ons dan Gadgets!" "Hier zijn jullie Gadgets: De Doormurenkijken 300, De multiarmband en de ontploffende oorbellen. Ze gaan pas aan als je op een knopje drukt." Alle drie knikken ze en ze worden weggezogen door een pijp. "Dat vind ik altijd al leuk." Zegt Jerry met een brede grijns.

Afbeelding"Sam, in de vuilnis van Tim scan zoeken?" Zegt Clover. "Ja, misschien is hier een aanwijzing." Clover kijkt met een afkeurende blik. Het is 5:00 en Sam belt aan. "Hallo, ik ben Sam u bent gearesteerd." Ze legt hem in de houtgreep en doet zijn boeien om. Ze lopen met zijn alle naar Woohp.

Afbeelding Als ze bij Woohp zijn gooien ze hem in de cel. Sam zet snel het slot erop. "Niemand kan erin of eruit" Zei Sam.



Dit was een beetje kort, maar hier komt nog een vervolg op. :)
Afbeelding
Real? No Anime!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie