Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

27 berichten • Pagina 1 van 2

xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Het leven van Rosa Van Dýk.

Deel 1: Blz. 1
Deel 2. Blz 2.


Afbeelding Dit is Rosa Van Dýk. Ze is 24 jaar, en bouwt haar leventje op in Sunset Valley. Wat staat haar allemaal te wachten? Dat hoor je nu in het Verhaal: Het Leven van Rosa Van Dýk.

Afbeelding Hier staat ze dan, helemaal alleen. Een nieuwe start in dit huisje. Het is echt prullig, ik denk dat ik eerst maar aan mijn carriére ga denken.

Afbeelding Dit is mijn huisje, van binnen is het klein, er zijn geen apparte kamers, dus het moet een villa worden, dat gaat denk ik alleen lukken als je de lotto wint.

Afbeelding "Hmm, Ordehaving, daar verdien je wel veel mee, alleen je moet inzicht kunnen, en daar ben ik nou helemaal niet goed in." Zeg ik terwijl ik zucht. "Aha! Journalistiek! Ik vind paparazzi geweldig en schrijven vind ik super!" Ik knik. "Dat neem ik, en ik ben aangenomen." Ik vouw de krant weer dicht en kijk rond in mijn huisje.

Afbeelding Voor mijn werk moet ik schrijven, een taxi regelen is niet goed voor de natuur, dus ik loop wel, het is best ver. Op naar de bieb!

Afbeelding Ik ben aangekomen bij de bieb, ik kruip meteen achter de pc. Ik schrijf een roman de titel is een beetje raar: Elvis was een eendagsvlieg. "Maarja, het gaat om het idee."

AfbeeldingIk zie iemand staan. Een stemmetje in mijn hoofd zegt: "Begroet hem." Ik loop op de meneer af. "Hallo, ik ben Rosa Van Dýk." De man kijkt me aan. "Hallo Rosa, ik ben Thornton wolff." Ik knik. "Maar ik moet weer gaan." "Doei Rosa." Zegt Thornton aardig tegen me.

Afbeelding Ik dacht: "Ik ben erg moe dus.. ik regel nu wel een taxi." Ik kom buiten. "Halt! Halt taxi! Halt!" De chauffeur remt. Ik stap in. "Meneer, ik ben mijn huisnummer vergeten, is het erg als ik uw aanwijzingen geef? Uhm, het kleinste huisje wat er hier in Sunset Valley is." Ik lach, de chauffeur lacht mee. "Hier is het." Zegt een zware stem. Ik geef de Chauffeur 5 simdollars fooi. "Alstublieft." Ik glimlach lief. De taxi rijdt weg en ik loop naar binnen.

AfbeeldingIk ben erg moe. Opeens begint mijn maag te knorren. "Ow, ik denk dat ik maar even macaroni met kaas bereid." Als ik het op heb ben ik erg moe, maar ik ben ook erg vies dus eerst een douche. Na de douche ga ik snel in bed liggen. en val ik snel in slaap..

Laatst gewijzigd door xgekkelisa. op ma 07 jun 2010, 19:18, 5 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Real? No Anime!
xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Re: Het leven van Rosa Van Dýk.

Ik ga nu update doen. :P
Afbeelding In slaap gevallen droomt ze over een super huis. Ze werd vanacht een paar keer wakker. Maar dat boeit haar niet, ze slaapt gewoon rustig door.

AfbeeldingDe volgende ochtend wordt ze wakker, ze staat op. "Ik denk dat ik eerst wat eet." Ze ging naar de koelkast en maakte snel wat eten ze at het snel op en ging douchen. Toen ze onder de douche vandaan kwam wist ze nog niet wat ze moest doen. Dat ging ze dus nog even bedenken. Ze wist het, ze moest werken dat was ze helemaal vergeten.

Afbeelding Ze stond al klaar om te vertrekken, alleen zag ze er niet uit. Nouja, als je er lelijk uit moet zien voor geld doe je het wel. Ze was bijna klaar met werken. Toen dacht ze na over wat ze toen nog moest doen.. "Ik ga zo nog maar even typen." Zei ze tegen haar Colega's

Afbeelding Toen ze in de bieb aankwam ging ze meteen achter de pc. Ze had haar boek afgemaakt en daar verdiende ze ook wat aan. Ze begon alvast aan haar Drama en was weer klaar om te vertrekken.

IMG]http://i47.tinypic.com/28mif4k.jpg[/IMG] Ze ging nog even naar het park en ontmoette de vrouw van Thornton. "Hallo, Ik ben Rosa, ik ken uw man." "ow, wat leuk." Zei ze op een blije manier. Ik ging naar huis, mijn huis was verbouwd van het geld wat ik had verdient.

AfbeeldingHet huis is dus verbouwd, en ze had ook nog 3.000 simdollars van de slotto gewonnen. haar eerste antwoordt was: "Ow my.." Ze was zo blij, nu had ze een huis met apparte kamers!


Afbeelding Nu had ze een computer. Ze kon chatten, schrijven, ze kon trouwens verder met haar dramaboek! Daardoor kreeg ze geld en werd haar leven leuker! Ze dacht na over haar toekomst. Opeens kreeg ze een verkeerd beeld, ze wou er toen niet meer aan denken..
Afbeelding
Real? No Anime!
Hixxo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
306
Lid geworden op:
za 03 apr 2010, 18:01

Re: Het leven van Rosa Van Dýk.

Leuk hoor!

Maar probeer niet zo veel achter elkaar te posten, dat is namelijk verboden. Je bericht verbeteren of veranderen doe via het knopje Weizigen. Naast Citeren.
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Het leven van Rosa Van Dýk.

Jaa, dat is best wel irritant :$ Maar het ziet er goed uit.. Maar het mooie is juist aan de sims 3 dat de graphics zo mooi zijn, en dat zie je hierbij niet zo goed, is dit in je game ook zo??

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie