Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke schrijfstijl moet ik nemen?

Door de ogen van het hoofdpersoon. Voorbeeld: Ik ging simmen.
8
89%
Met een soort verteller. Voorbeeld: Mastvlag ging simmen.
1
11%
Totaal aantal stemmen: 9

7 berichten • Pagina 1 van 1

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

10G: De fam. Misheb

Hier ga ik een 10G proberen. Ik weet het, ik heb al een paar dagboeken in de steek gelaten, maar dat kwam door weinig tijd en een beetje gebrek aan motivatie. Bij deze 10G zal ik dus hard proberen deze niet in de steek te laten!
Als iemand nog tips heeft: Deze zijn van harte welkom!
Nu heb ik 2 schrijfstijlen gecombineerd, maar stem op de poll welke jij beter vind lezen!
Hoofdstukken
1: Moet ik hier wonen?

Hoofdstuk 1: Moet ik hier wonen?

Afbeelding
“Ehh, staat dit ding aan? Test, test, ah, hij werkt. Mooi. Nou ja, Ik ben Misja. Misja Misheb. Miljardair. Ten minste, dat was ik. De dokters vonden mij na een stressperiode arbeidsongeschikt geworden voor iets van 9 jaar ofzo. Ik kon 8 jaar lang prima de rekeningen betalen, maar toen liepen ze te hoog op. Na 9 jaar werd het laatste beetje geld van mij afgenomen, en moest ik mijn huis uit. Niemand wou mij ergens onderdak bieden, dus ik werd gedwongen naar de kleine vuilstort in het moeras te gaan.”
‘Moet ik hier wonen?’ Mompelde Misja toen ze hier aankwam. Ze was natuurlijk alleen maar luxe gewend. Ze heeft al geprobeerd werk te zoeken voordat ik hier aankwam, maar zonder succes. Nu ze blut is wil niemand haar aannemen. Dan zou ze wat moeten verdienen met een hobby. Maar hoe? Ze heeft geen geld voor iets.

Afbeelding
Daarom besluit ze in de afvalbergen maar wat schroot te zoeken. Deze kan ze verkopen zodat ze ten minste een beetje geld heeft. ‘Heel veel schroot zal best wel wat waard zijn’ Denkt Misja opeens. Na enkele uren zoeken heeft ze echter nog niet veel succes.

Afbeelding
Misja kreeg wat trek en gelukkig had ze gister nog in de krant gelezen dat er vandaag en barbecuefestijn zou zijn. Ze gaat er maar naar toe lopen, wat best vermoeiend is voor iemand die altijd met een limousine heeft gereisd.
(oeps, ben even hideheadlineeffects vergeten)

Afbeelding
En ja hoor, iedereen kent het wel. Altijd erger dan te laat komen is…
Te vroeg komen!
Gelukkig zijn anderen al onderweg.
Afbeelding
Misja zit inmiddels nu te kwijlen nu ze al dit lekkere eten ziet. Ze heeft al een flinke tijd niet gegeten dus dit is van harte welkom! “Zelfs al laat de mevrouw die het gaat bakken het verbranden, IK EET ER EEN BORD VAN LEEG!” Zei Misja in zichzelf.

Afbeelding
De mevrouw was aan het bakken… Oeh die geuren deden Misja bijna flauwvallen van de honger. Gelukkig is dit maar niet gebeurd
Hierna ruikt ze een gure rookgeur. En ja hoor…

Afbeelding
Het was verbrand! Het ruikt vies maar Misja is ervan overtuigd dat het nog wel lekker smaakt.

Afbeelding
Dit is dus niet zo.. Ze eet het toch maar leeg omdat ze zo’n honger heeft, maar ook alleen daarvoor.
Afbeelding
‘Ik besluit om nog maar even een praatje te maken voordat ik weer terug ging. Ik wil het wel zo lang mogelijk uitstellen voordat ik naar die schroothoop terugga.

Afbeelding
´Uiteindelijk moest ik toch maar gaan. Ik ging nu wel heel erg stinken zo zonder douche en ik werd ook wel erg moe.
Afbeelding
Toen Misja eindelijk aan kwam zag ze iets wat nog goed intact was: ´hé! Een tent! Wie gooit dat nou weg… Nouja, ze heeft een plek om te slapen… ´Mijn geluk is terug!` denkt Misja nu ze dit ziet.

Afbeelding
Misja zette de tent meteen op en ziet dan dat er een krant op de grond ligt. ´Sinds wanneer worden er kranten bezorgd op de vuilstort…´ Denkt Misja. Maarja, ze heeft wat te lezen.

Afbeelding
Jammer genoeg worden sims ook moe, dus Misja gaat haar tentje in en probeert wat te slapen, na alles wat haar nu is overkomen..
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie