Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

10G Lindsen *kleine update!*

Weer een 10G erbij, leuk :sweatdrop Nouja, deze uitdaging doe ik nogsteeds het vaakste, maar dan zonder dagboek. Maar ik ga het proberen! :laugh Hoop dat ie wel leuk is, en ik ga proberen 'm niet zo standaard te maken. ;d
Klikk.

Laatst gewijzigd door Dotted op ma 24 mei 2010, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: 10G Lindsen

Leuk! Ook leuk dat je het anders wilt doen dan de andere 10G's.. maar wat ik zelf merk is dat veel mensen hetzelfde beginnen, en dan stoppen met vertellen, terwijl het juist dan heel anders wordt van elkaar! Maar ben nog steeds benieuwd ;).
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: 10G Lindsen

Ik wil het iig niet zo standaard houden dat alles leuk en aardig blijft enzo. (: Dat word op gegeven moment echt saai. ;p Maar ik ben gewoon bezig met updaten, dus als je je verveelt kan je af en toe wel even kijken ofzo. xd
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: 10G Lindsen

Is goed :D.
BIj mijn 10G, waar ik geen dagboek bij heb, ging het ook niet altijd even soepel :O. Op een gegeven moment was hij dik geworden :O.

Nee ik snap wat je bedoeld :D.
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: 10G Lindsen

Pfoe, wou opslaan [1e keer opslaan] klapt ie er net uit! Kon ik overnieuw. Gelukkig had ik nog niet veel gedaan. Alleen verdiende ik nu minder met een boek, dus prijzen maar even snel veranderd. Nu nog even snel verder en het klopt weer. :D
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: 10G Lindsen

Hixxo schreef:He! Eindelijk iemand die geld uitgeeft aan een computer XD
Ben zelf zoooo verslaafd [12/13 uur op een dag] dan is de keuze snel gemaakt hoor :thumbsup

EDIT 20:11 uur; Ik ga nu beginnen met update, moest onder de douche & meeting plannen :D
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: 10G Lindsen *kleine update!*

Internetdinges, en die nodigt haar uit. Je weet maar nooit toch? ;p Ik kan ook zo neppe foto's geven van mezelf, en iemand laten geloven dat ik 16 jaar ben, donkerbruin haar, enz. Terwijl ik bijna 12 ben met goudkleurig haar! ;d Snapje? Niet iedereen geeft echte informatie over zichzelf.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie