Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

50 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

De vuurtoren familie

Hier ben ik dan met een nieuw dagboek!

----------------------------------

Inleiding
Hier komt een nieuw verhaal over een nieuwe familie in een vuurtoren. De eerste persoon die in de vuurtoren gaat wonen is Nicky Fire ( hoe toepasselijk :P). Ze heeft de vuurtoren gekregen van een dode oudoom. Hij was erg rijk. Hij had meerdere huizen, die naar de rest van de familie gegaan. De vuurtoren bleef over voor Nicky, die hij amper kende. Eerst was ze enthousiast over de vuurtoren, maar het blijkt toch een grote verantwoordelijkheid. Kan ze dit wel aan?

----------------------------------

Ik had nog een ander dagboek, maar daar ga ik niet mee door. Het was heel veel werk, en ik had geen zin om mijn hele verhaal dat ik in mijn hoofd had uit te gaan typen, hiermee heb ik wat meer vrijheid.

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

XxMelanie

Laatst gewijzigd door Melanie op di 27 apr 2010, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: De vuurtoren familie

Dit is de eerste update! Lees, vind leuk en geniet ;)!
------------------

1. Een nieuw begin en een vuurtoren

Dit is Nicky Fire. Ze heeft een grote som geld gekregen en een vuurtoren van haar dode oudoom. Een nieuw begin is zwaar, zeker als je ouders het niet eens waren met je beslissing. Nicky zuchtte toen ze de romantische vuurtoren zag.
Afbeelding
Afbeelding
“Al snel besloot ik te gaan solliciteren bij het laboratorium van Sunset Valley. Een grote liefde voor wetenschap was er al erg lang, en ondanks het vele geld wilde ik toch te gaan werken.
Afbeelding
Op de terugweg kocht ik nog wat boeken over handigheid, want daar was ik erg geïnteresseerd in. Het hielp helaas niet veel, de moeilijke verhalen zijn abracadabra voor mij!
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb buiten een zaadje gevonden, en ik plantte het meteen in de tuin. De tuin is eigenlijk een beetje een zootje, er staat wat dood gras en weinig bloemen. Het past eigenlijk wel een beetje bij het ouderwetse karakter van de vuurtoren.
Afbeelding
Uit verveling ging ik maar de krant lezen, over een uit de hand gelopen landje veroveren, en wat sportwedstrijden. Daarna zat ik verveeld achter de computer.
Afbeelding
Afbeelding
’s Avonds ging ik naar bed, de wind woei erg hard rond het huis, en het was erg koud. Ik heb het nog nooit zo koud gehad! Weer hoorde ik de boze woorden van mijn ouders. Dat dit een heel dom idee was, en helemaal niet slim, en dat ik beter kon verdienen. Die woorden wilde ik niet geloven, zèlfs niet nu ik heb gezien hoe de vuurtoren er uit ziet. Hij zag eruit alsof hij elk moment kon inzakken, maar als ik alles op een rijtje heb wil ik de boel opknappen!"
Afbeelding
---------------------
Ik hoop dat jullie het leuk genoeg vinden om te volgen ;)!
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: De vuurtoren familie

Haha Jeremey, dat wilde ik ook net zeggen! Idd Melanie, tussen de plaatjes een enter en tussen de tekst en plaatjes ook een enter.

Verder is het echt heel leuk!
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: De vuurtoren familie

nee ik bedoelde eerder dit:

[tekst]
[plaatje]
[enter]
[tekst]
[plaatje]

of

[plaatje]
[tekst]
[enter]
[plaatje]
[tekst]

of

[tekst]
[plaatje]
[plaatje]
[enter]
[tekst]
[plaatje]


dit ofzo zoals jij deed volgens mij

maar ik doelde meer daarop ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De vuurtoren familie

Leuk!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: De vuurtoren familie

Hier is dan eindelijk die update! Ik moet echt weer eens gaan spelen, al mijn screens zijn op!
--------------------------

2. Een doodnormale dag

Afbeelding
“Als ontbijt at ik wat cornflakes, ik had niet bepaald zin in iets anders :D.
Afbeelding
’s Ochtends maakte ik een wandeling rond de vuurtoren.
Afbeelding
Daarna ging ik nog even naar mijn plantje.
Afbeelding
Ik maakte me klaar voor mijn werk en stapte in de carpool, op naar de eerste werkdag!
Afbeelding

Afbeelding
Na al mijn werk vond ik dat het tijd was voor wat ontspanning. Ik gooide mijn hengel uit en begon te vissen. Ik wachtte lange tijd, maar de vissen wilde niet bijten. Misschien moet ik de volgende keer maar geen pindakaas als aas gebruiken…
Afbeelding
In de buurt van de vuurtoren woonde een aardige familie genaamd Frio, waar ik was uitgenodigd. Connor was erg aardig en vertelde me veel over Sunset Valley. Ik vond het zelf allemaal erg interessant.
Afbeelding
Daarna vroeg ik hem met wie hij hier allemaal woonde.. en ik kwam er achter dat hij nog vrijgezel was. Ik vond het niet meer dan normaal, maar hij keek bijna wanhopig naar mij. Zou hij… jakkes!
Afbeelding
Het was al laat toen ik eindelijk thuis kwam. Ik besloot een sapje te nemen en meteen m’n bed in te gaan. En dat heb ik toen ook gedaan.
Afbeelding

Afbeelding

------------------------

Beetje kort, maar zoals ik al zei: ik moet weer eens gaan spelen!

XxMel
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie