Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

50 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: De vuurtoren familie

^Nou hier is ie dan :D.

Hier weer een nieuwe update van mijn verhaal! Het duurde een tijdje, want eerst had ik alle foto’s er in een keer op gezet, en toen ging de upload mis, dus nu is het eindelijk gelukt, door alles in stapjes te doen :).

----------------------------

3. Vast in een sleur

“Toen ik wakker werd nam ik alweer wat cornflakes. Ik begin een beetje in een sleur te raken, en of ik daar blij mee ben is nog maar de vraag.
Afbeelding
Na het harde werk van vandaag rende ik naar huis. Ik moest een boek lezen over mutaties. Ik vond het vrij ranzig, want ik ben proefkonijn, en ik wilde liever niet eindigen als een van de voorbeelden uit dit boek.
Afbeelding
Ik ging op een bankje tegen de vuurtoren zitten, en probeerde me te concentreren op walgelijke plaatjes van misvormde mensen. Het was moeilijk om de aandacht te houden met zo’n prachtig uitzicht.
Afbeelding
Daarna ging ik naar m’n plantjes. Ik ben gepromoveerd, onder voorwaarden dat ik nu echt eens wat vaardigheden met tuinieren krijg. Dus besloot ik weer wat water te geven aan mijn slaplantje te geven.
Afbeelding
Mijn moeder zegt altijd dat ik heel erg grillig ben. Meestal ontstaat er dan een felle discussie, maar vandaag moet ik haar toch gelijk geven, ik heb mijn look weer veranderd!
Afbeelding
Na wat tv gekeken te hebben, dook ik mijn nest in.
Afbeelding
Die ochtend besloot ik ijs te eten als ontbijt. Het is een wonder dat ik nog zo dun ben, want ik snack enorm veel.
Afbeelding
Chagrijnig door de tocht elke ochtend liep ik ver naar buiten. Dat moest wel, want binnen was er geen prullenbak. Ik had kleffe vingers nadat ik het ijs had weggegooid, en geïrriteerd gaf ik een trap tegen de groene bak. En die lag natuurlijk meteen op de grond, zo dat ik alles weer moest opruimen.
Afbeelding
Kort daarna stond mijn arrogante carpoolchauffeur hard te toeteren. Die was zeker te vroeg wakker geworden, wat een chagrijn!
Afbeelding
’s Avonds ging ik opnieuw naar mijn plantje. Ik praatte een beetje tegen hem en plantte nog wat nieuwe er naast. Zo zou ik zeker beter worden met mijn tuin, op het moment had ik maar een klein beetje ervaring, en in het lab verwachtte ze toch iets meer.
Afbeelding
Ik nam daarna een ontspannend bad en voelde de spanningen van vandaag wegebben. Heerlijk relaxed zat ik in bad te dromen. Ik dacht aan mijn ex-vriend, en aan mijn ouders. Misschien moest ik Connor een keertje uitnodigen, hij leek wel aardig, ondanks dat hij wanhopig op zoek was naar een vrouw. Ik had nog weinig vrienden gemaakt sinds mijn aankomst…
Afbeelding
Als avondeten nam ik cornflakes. Ik was veel te slaperig om ook maar iets anders te bereiden, en dit was lekker makkelijk. Als was het toch een beetje raar, ontbijtgranen als diner.
Afbeelding
Moe pakte ik een boek, want ik had geen zin om te slapen, het was een heel erg romantisch verhaal, maar halverwege viel ik in slaap, en werd ik wakker door de eerste zonnestralen.
Afbeelding
Die ochtend ging de kraan kapot. Verwoed draaide ik eraan tot het ophield. Het was me ook niet gegund. Ik moest naar m’n werk dus ik kon de troep niet opruimen. Maar ik was behoorlijk nat, en die verdraaide tocht was er nog steeds.
Afbeelding
Daarna pakte ik m’n eigen auto, zonder chagrijnige man, en reed ik zo langs hem naar m’n werk. Ik nieste. Ik begon steeds meer aan mijn beslissing te twijfelen..
Afbeelding

----------------------

Dat was de update. Een andere keer meer (dûh).

XxMel
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: De vuurtoren familie

Ik weet het eerslijk gezegd niet :$. Iig niet in dit weekend, want ik moet veel hw maken, en telkens als ik met dat spel speel doet hij raar.. dus ik moet nog even kijken..
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: De vuurtoren familie

Ik stop nu officieel... helaas. Telkens als ik mijn familie wil samenvoegen met elkaar, gaat het mis en sluit m'n spel af. Hierdoor kan ik niet ermee doorgaan, want anders wordt mijn verhaal te saai.
Ik was van plan om een mysterieus elfje op het strand te laten verschijnen, die zij dan in huis kon nemen, maar zover komt het dus niet.

Helaas.. maar I'll be back!

:D
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: De vuurtoren familie

Sorry dat ik 't zeg, maar ik vind het een beetje onzin. J ehebt al zo veel dagboeken gehad, en maakt ze nooit af. Maak ze dan gewoon niet. Ik ga ze niet meer lezen in elk geval. Dan volg ik 't voor niets.
Ik ben een jongen =)
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: De vuurtoren familie

Nouja sorry hoor, ik kan er ook weinig aan doen dat ik twee keer computerproblemen krijg. Jij hebt ook nog een onafgemaakt dagboek met maar twee updates, dus ik vind je nogal onredelijk.
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie