Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

One Year , hoofdstuk 2: Niet alleen!

Stel je voor: 8 jonge, voor elkaar onbekende, mensen krijgen allemaal een e-mail/ telefoontje/ smsje(in elk geval een bericht) waarin staat dat ze precies om 16:00 voor hun deur moeten gaan staan, er is telkens niemand...Maar dan wordt er plots met een stok neergeslagen en worden ontvoerd...Naar een plek waar ze precies één jaar moeten blijven.

Isla Paradiso, 12:02
Afbeelding
"*Snel naar huis proberen gaan, het is kapot...*"
Afbeelding
"*Dat lukt dus niet meer...*zucht**"
Afbeelding
Diedadodada diedadodada
"*Laat me eerst naar huis gaan domme gsm...*"
Afbeelding
"*Ik zal dan maar oppakken...*Hallo, met wie spreek ik?"
"Sta om 16:00 voor je deur!"
"Eh...Oké."
Twinbrook, 12:47
Afbeelding
"*Was ik dan toch maar naar de universiteit gegaan...Nu zit ik in een krot nutteloze dingen in elkaar te knutselen...*"
Afbeelding
"*Eigenlijk het enige te doen dat ik een beetje kan...*Aww!!"
Afbeelding
En tot overmaat van ramp schoot hij ook nog eens in brand, hij rende naar de douche om zich snel te blussen.
Afbeelding
En vlak daarna belt er iemand...
"Met wie spreek ik?"
"Sta om precies 16:00 voor je deur, meer zeg ik niet!"
"Ehh..."
Lunar Lakes, 13:11
Afbeelding
"*Ziezo, en nu het op het scherm zetten wat ik heb gezien...*"
Afbeelding
"*Hmm...Het wilt weer niet werken*"
Afbeelding
"*Het zal dan voor een andere keer zijn!*" Boboba boboba"*Snel oppakken, hopelijk is het niet weer die stalkende alien...*"
Afbeelding
"Hallo, met wie spreek ik?"
"Sta om 16:00 voor je deur!"
"Cl8s9? Ben jij het?"
"..."
Bridgeport, 13:54
Afbeelding
Dododododododo
"Ugh..."
Afbeelding
"*Wie waagt het zich me op dit onmenselijke uur wakker te bellen?*"
Afbeelding
"*Ohw, het is al bijna 14:00...Da's waar ook, ik ben gisterenavond tot erg laat blijven plakken bij die barman...*"
Afbeelding
"Schat ben jij het?"
"Eh, nee! Sta om precies 16:00 voor je deur!"
Afbeelding
"*Wat is er met die aan de hand...*"
Afbeelding
Starlight Shores, 14:34
"Yeahh!!! Het lukt!..."
Afbeelding
"...Niet..."
Afbeelding
"Ik ga stoppen, dat ding haat me..."Floflaflieflo floflaflieflo
Afbeelding
"Hi, is het voor een meet&greet te regelen?"
"Nee, sta om 16:00 voor je deur..."
Sunset Valley, 15:37
Afbeelding
"*En ik kom weer thuis in dit domme huis...*"
Afbeelding
"*Met een vuur dat niet aan wil...*"
Afbeelding
"*Even mijn e-mails checken...Hé, wat is dat?*"
Sta om 16:00 voor je deur
"Ik vertrouw het niet,maar oké..."
Monte vista, 15:47
Afbeelding
"*Lalalala...Straks komt Jessica eten...*"
Afbeelding
"*Snel proeven of dat het wel eetbaar is...*"
Trinnnng trinnnnggg
Afbeelding
"*Hmm, niemand...*"
Appaloosa Plains, 15:57
Afbeelding
"Waf!!!Waf!!!"
Afbeelding
"Jaja, we gaan zometeen gaan wandelen..."
Afbeelding
"Kom Sugar!"
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En bij hen allemaal is het hetzelfde verhaaltje: ze komen buiten, zien niemand, worden neergeslagen, en ontvoerd...

Voor de duidelijkheid: ik stop NIET met 10G Doyleh!

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 31 mar 2014, 17:52, 3 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: One Year : proloog

Hier is hoofdstuk 1:

Setra, 17:43
Afbeelding
Niet letten op de hoeveelheid palmbomen, daar krijgen jullie straks een logische verklaring voor.
Afbeelding
En dit wil ik jullie eventjes tonen: heb ik ontdekt tijdens het bouwen, mooi uitzicht, toch?
Afbeelding
De eerste die wakker werd was Alex, de jongen uit Twinbrook.
"*Ik heb hoofdpijn...*"
Afbeelding
"*Ik weet het weer...Ik ben neergeslagen. En dat bewusteloos is denk ik veranderd in slapen...*Huwahowawa(rekt uit-geluid-)"
Afbeelding
En ongeveer op hetzelfde moment wordt Alexa, de jonge alienonderzoekster uit Lunar Lakes, ook wakker.
"*Mooie kamer...*"
Afbeelding
...En hetzelfde met Kyle, de surfer uit Isla Paradiso...
Afbeelding
...En Jay Taylor, de zanger uit Starlight Shores.
"*Vreemd...*"
Afbeelding
"*...Dit lijkt wel een fuifzaal ofzoiets.*"
Afbeelding
...En Dylan, de vriendinnetjesloze kok uit Monte Vista.
"*Wat is dit?! Ik doe de deur open wordt neergeslagen en wordt wakker in de gang van een veel te groot huis?Waarschijnlijk een grap van Jessica...*"
Afbeelding
En zo wordt iedereen wakker, dus ook Jenny, de zuurpruim uit Sunset Valley...
Afbeelding
"*Het is hier best mooi...Een beetje.*"
Afbeelding
...Eigenlijk wordt iedereen wakker, dus ook het sletterige dom blondje uit Bridgeport die vreemd genoeg al meteen rommel heeft gemaakt.
Afbeelding
En Orriëlla, het meisje uit Appaloosa plains. Die enkel in haar hoofd zit met de zin: Waar is Sugar?(haar hond)
Afbeelding
Plots was er een raar geluid te horen. zzz zzz "*Wat is dat geluid?*"
Afbeelding
Aandacht alsjeblieft"*Vanwaar komt dat?*"
Afbeelding
Sorry voor het ongemak"Hu?"
Afbeelding
Wij doen een onderzoek, en jullie zijn het onderdeel van een experiment."Whaa!!!Vanwaar komt dat?"
Afbeelding
We onderzoeken... Het leven. En de reacties die sommige mensen op sommige dingen hebben.
"*Jullie? Dan zijn hier nog andere mensen?*"
Afbeelding
"Wat?! Wordt ik gebruikt voor een onderzoek? Ik ben al veel gebruikt, maar nog niet voor een onderzoek...Joehoe! Waar komen jullie stemmen vandaan!?"
Afbeelding
Jullie zijn 8 jonge mensen met ene totaal verschillende ahtergrond. En jullie zullen ons bij dat onderzoek helpen."*Kan me niks schelen... Ik wil weten waar Sugar is...*"
Afbeelding
...Daarom zitten jullie in dit huis, waar jullie vrij kunnen rondlopen."*Het is toch geen grap van Jessica...*"
Afbeelding
"Sorry stem, maar dan kunnen we toch naar buiten gaan?"
Afbeelding
"*Vrij rondlopen? Dat zal ik dan doen zeker...*"
Je kan niet naar buiten, integendeel...
Afbeelding
Er is maar één deur die naar buiten leidt, en die zit op slot. Moest een van jullie ze open krijgen, vanaf dat moment verschijnt er een onzichtbare muur, en als je daar tegenloopt, wordt je ook nog eens geëlektrocuteerd, dus ik zou het niet proberen.
Afbeelding
Aan de zijkant en derest van de voorkant is er een dichte bos van palmbomen. En aan de achterkant, daar is een veld, denk je, maar als je daar één voet opzet, wordt je dodelijk geëlektrocuteerd, en dat alles verdwijnt pas over precies één jaar.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: One Year : hoofdstuk 1: wakker geworden, maar waar?

Hier is hoofdstuk 2; had gisteren véél te veel screens gemaakt dus ik heb het wat moeten opsplitsen, maar daardoor moest ik wel geen nieuw deel meer maken ;)

Afbeelding
Ze hebben het nu gehoord: ze zitten opgesloten. Voor een heel (sims-)jaar...Iedereen trekt er zich niks van aan, ze weten natuurlijk niet wat dat onderzoek precies inhoud. Zo gaat Dylan, één van hen, direct naar de keuken en verdiept zich in het maken van koffie en de decoratie bekijken.
Afbeelding
Ondertussen is in de kamer ernaast Orriëlla volop aan het zoeken naar haar hond Sugar. "Sugar? Sugaaar!?!?!"
Afbeelding
Sugar!!! Sugar!!!!"*Wat is dat? Of wel heb ik vreselijk veel zin in suiker, dat om een of andere reden in het engels is, ofwel...*"
Afbeelding
"...Is er iemand die Sugar roept!" "Hallo, heb je mijn hond soms gezien? Ze heet Sugar!"
Afbeelding
"Is het soms een poedel? In dat geval staat ze voor me!"
Afbeelding
"Grappig...Nee, het is geen poedel. Maar wil je me tenminste helpen zoeken na dat je me poedel hebt genoemd? Ik kan er niks aan doen dat mijn haar weigert plat te liggen!"
Afbeelding
Ondertussen heeft Sandy één van de 3 badkamers gevonden(en ik kan er nog bijbouwen) en besluit ze haar te douchen.
Afbeelding
*douchegeluid*(kan er niet echt een vast geluid op plakken)"*Hu? Hoor ik nu een douche? Zal vast inbeelding zijn...*" Tja, Jay is net wat te egoïstisch om te beseffen dat hij zo'n 'klein huisje' moet delen met 7 andere mensen.
Afbeelding
"*Hmm...Zo zit mijn haar wel goed.*"
Afbeelding
"Wacht, staat er nu iemand achter me?"
Afbeelding
"Ga weg! Eruit! Nog nooit gehoord van kloppen?"
Afbeelding
"En jij nog nooit van beleefd zijn? Besef je wel wie ik ben?"
Afbeelding
"Jay Taylor! Sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry(hoeveel sorry's moeten er nog bij?"
Afbeelding
"Laat maar...Je ziet er trouwens erg mooi uit!"
Afbeelding
"*Jay Taylor...Jay Taylor staat voor me...* Ehh,... Wat zei je?"
Afbeelding
"*Mijn gsm heeft nergens bereik! Hopelijk is er ergens een laptop of computer te vinden! Grrrr*"
Afbeelding
"*En dan nog lelijke idioten die nutteloze dingen in elkaar knutselen...*"(niet letten op de bladeren...Kent iemand een mod om die te verwijderen ofzo?)
Afbeelding
"Ook ontvoerd?*Aww, waarom die ik dit nog?*"
Afbeelding
"Ik sprak tegen je!"
"Laat me met rust..."Mompelde ze.
Afbeelding
Ondertussen komt Dylan ook aangelopen.
"Hé, heb jij ook zo'n 10 minuten geleden iemand Sugar horen roepen?"
"Laat me met rust!"
Afbeelding
"Oké, duidelijk...Kom je mee tv kijken?"
Afbeelding
"Als je me internet kan bezorgen! Ik moet nog een mailtje sturen naar mijn baas dat ik ontslag neem, dat wel moet aangezien ik een jaar vast zit in dit domme, lelijke huis!"
Afbeelding
"Internet niet, maar wel een leven"
"Hoe dat in deze gevangenis?"
"Door niet te klagen!" En hij keek rustig verder naar het weer.
Afbeelding
Alex is ondertussen een slaapkamer binnengegaan waar hij die nacht waarschijnlijk gaat slapen, en trekt een pyjama aan die pertoeval in de kast ligt.
Afbeelding
"*Wacht eens...*"
Afbeelding
"Knap dat je zo snel door hebt dat je hier niet alleen bent, ik val nochtans op met mijn feloranje haar!"
Afbeelding
"Naar wat kijk je?"
Afbeelding
"Het nieuws, misschien zien we over enkele dagen wel wat opsporingsberichten!"
"Tja...Heb jij de anderen al ontmoet? Behalve mij, natuurlijk! Ik ben al een vreselijk humeurig mens tegengekomen""Ik iemand in de keuken die koffie zat te maken, en ik heb iemand Sugar zien roepen op de gang! Die daarna dan alweer sprak met een jongen die denk ik uit Isla Paradiso komt, ben je daar al geweest?"
"Nee, ik woon in het noorden van Simsania, Twinbrook omprecies te zijn!""Ik doe in Lunar Lakes onderzoek naar Aliens, hoe noem je?""Alex!""Grappig, ik Alexa..." En zo ging het gesprek verder en verder...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie