Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
corpsebride93
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
di 24 sep 2013, 18:05

Borderline

Afbeelding

Afbeelding
Hoi ik ben Natasha ik ben 21 en woon in Noorddijk.

Afbeelding
Dit is mijn vriend Kyle en hij is er 24 we zijn al twee jaar samen en al een goed jaar wonen we samen. Je denkt nu vast, nou dat ging snel bij jullie! Maar dit is door omstandigheden die ik je later wel eens vertel want ik heb echt veel te vertellen.

Over hoe 'borderline' vast gesteld werd bij me en hoe het is er mee te leven. Hoe het is voor mijn vriendje er mee te leven. Ik zie iedere week twee maal een psycholoog en één maal in de maand een psychiater die me constant opvolgen. Ik voel me soms als het ware een wetenschappelijk onderwerp van een onderzoek. Als je wil weten hoe het is een borderliner te zijn volg dan men verhaal!
Gebruikersavatar
corpsebride93
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
di 24 sep 2013, 18:05

Re: Borderline

Borderline is een psychische ziekte.
Gaat vooral om stemmingswisselingen en impulsieviteit. automanipulatie slecht zefbeeld enzovoort. Moet je maar eens googelen!
Gebruikersavatar
corpsebride93
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
di 24 sep 2013, 18:05

Re: Borderline

Afbeelding
Voor de zoveelste keer zat ik bij de therapeut. Voor de tweede maal deze week want het weekend komt er aan.
"Ik heb het nog steeds moeilijk om een job te vinden maar Kyle blijft maar door gaan dat ik een job nodig heb. Maar mijn hoofd staat er gewoon niet naar. Ik snap ook niet waarom we hebben beide veel geld geërfd van onze grootouders en onze ouder hebben alle twee mooie succesvolle bedrijven."
Vertelde ik de therapeut.

Afbeelding
"Maar wat me vooral stoort is het feit dat hij zo graag kinderen wil. Ik ben 21 en ik zou graag nog even van mijn leven kunnen genieten. Mijn jeugd nog een staart geven. Maar hij zou graag een kindje tegen zijn vijfentwintigste."

Afbeelding
"Gisteren probeerde ik dit op een rustige manier aan hem uit te leggen maar hij werd kwaad. Hij zei me dat ik volwassen moet worden maar wat heeft een kind met volwassenheid te maken? Ik ben er gewoon nog niet klaar voor. Helemaal niet. Ik heb nog veel te veel dingen te verwerken die in mijn jeugd gebeurd zijn. Al die gruwelijke dingen die ik gezien heb. Dat moet gewoon nog mijn hoofd uit voor ik aan zo'n dingen begin. Dat is toch verantwoordelijk van me of niet soms?" Ging ik verder.
De therapeut knikte even bedenkelijk.
"Waarom denk je dat hij kwaad word?" vroeg hij.
"Geen idee, misschien is het wel het leeftijdsverschil? Vroeger hadden we daar ook problemen mee en misschien sleept dat nog steeds aan, ik weet het niet. Maar hij kan soms zo agressief zijn dokter Janssens. Ik begrijp hem soms echt niet. Soms is hij zo lief en het andere moment is hij een tiran. Zoals vorige week..."
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Borderline

Ik heb een familielid die borderline heeft. Dus ik ben benieuwd hoe je het gaat omschrijven :)
Mooie eerste hoofdstuk
Gebruikersavatar
corpsebride93
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
di 24 sep 2013, 18:05

Re: Borderline

Lisaav schreef:Ik heb een familielid die borderline heeft. Dus ik ben benieuwd hoe je het gaat omschrijven :)
Mooie eerste hoofdstuk
Borderline is bij iedereen anders. Maar ik zal mijn best doen om het zo goed mogelijk te doen! Als je opmerkingen hebt mag je ze me zeker geven! :)
Gebruikersavatar
Cynthiaa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
ma 10 mar 2014, 16:16

Re: Borderline

Ik ben erg benieuwd hoe je dit uit gaat leggen, Bij mij is 2 jaar geleden op mijn 18e vast gesteld dat ik borderline heb. en mijn moeder zit nu net 2 weken bij de ggz ( opgenomen) door de combinatie van borderline en depressie. Ben benieuwd hoe je het verwoord!
In a fight with myself, I need to win this!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie