Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Sarah ~ ~ H4 ~ 9/2/2014

Ik heb op je poll gestemd maar zie nog steeds de optie 'stemmen' staan, kan dat kloppen? Leuk dagboek iig =) Ben benieuwd.
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Sarah ~ ~ Voorproefje H5 ~ 12/2/2014

Hoofdstuk 5 Deel 1

Zwetend en rillend werd ik wakker. Nog nooit had ik zo raar gedroomd. Ik kon wel huilen, wat wilde ze van mij? Ik sloeg de dekens van mij af en stapte uit bed. De klok gaf aan dat het vijf uur in de morgen was. Ik zuchtte en liep naar de badkamer. Ik heb een bad nodig.

Terwijl ik aan het badderen was dacht ik angstig terug aan de droom. Er was iets waar ik de hele tijd aan moest denken. Namelijk die man. Die man met die witte haren en dat vriendelijke gezicht. Ik moest uitzoeken wat deze droom betekende. Ik stapte uit bad en toen ik helemaal droog was trok ik mijn pyjama weer aan. Ik liep naar mijn computer en startte hem op.


Afbeelding

Ik heb uren achter de computer gezeten en het was in middels al na tienen. Maar ik kon niets vinden over dromen. Ik zuchtte en rekte mij uit. Opeens zag ik het briefje liggen waar ik gisteren een adres op had gekrabbeld. Ik trok wat kleding uit mij kast en liep de deur uit. Ik wist ongeveer waar het gebouw lag dus ging ik daar maar even verder naar zoeken. Want een baan had ik dringend nodig wilde ik mijn rekening kunnen betalen.

Afbeelding

Het was ongeveer een kwartiertje fietsen en ik had het al snel gevonden. Ik liep het grote gebouw binnen en wachtte aan de balie. Toen ik aan de beurt was vertelde ik over de vacature voor krantenmeisje dat ik op internet gevonden had. De vrouw knikte en vertelde mij dat ik hier mijn cv kon in leveren. Hier had ik al op gerekend dus gaf ik de papieren aan de vrouw. Ze gaf mij een nummer die ik kon bellen als ik vragen had. Binnen vijf minuten stond ik weer buiten. En nu maar duimen dacht ik!

Afbeelding

Ik pakte mijn fiets uit de staling en ik betrapte mijzelf er op dat ik erg om mij heen aan het kijken was. Ik zuchtte en besloot om een omweg te nemen naar huis.

Ik was al even onderweg toen ik hard op mijn rem trapte. Ik gooide mijn fiets in de struiken en rende naar de kant van de weg richting een groot gebouw. Voor de ramen van het gebouw zag ik allemaal schaduwen. Ik wilde gillen maar er kwam niets uit mijn keel. Ik rende de andere kant weer op en botste tegen iemand aan.


Afbeelding

Ik struikelde tegen hem aan en viel op de grond. 'Sorry!' snikte ik. 'Ik, ik.. Zag u dat ook!?' Ik wees met een trillende vinger naar het gebouw. Maar toen ik er weer naar keek waren de schaduwen weg. 'Wat moet ik zien mevrouw?' Ik schudde mijn hoofd en mompelde iets van schimmen en schaduwen. 'Laat mij u overeind helpen.' Vroeg een aardige stem. Ik keek naar de hand die mij werd aangereikt en pakte hem aan. Ik werd omhoog getrokken en toen ik stond voelde ik een schok door mijn hand gaan toen ik de hand van de man aanraakte. Ik keek omhoog in de ogen van de vreemde maar toch erg bekende man......



Bedankt voor de leuke reactiess! :knuffel Echt super. Hier is deel één van hoofdstuk 5. Wat vinden jullie er van?


# Lees snel verder bij deel 2

Laatst gewijzigd door Lisaav op zo 16 feb 2014, 18:56, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Sarah ~ ~ H5 deel 1 ~ 13/2/2014

Hoofdstuk 5 Deel 2

Ik dacht even dat ik geen lucht meer kreeg. Geschrokken keek ik naar de man. 'Maar ik ken u!' schreeuwde ik bijna. 'Ik heb u eerder gezien.. Ik ik.. dit kan niet.' Ik durfde de man niet nog een keer aan te kijken, stel dat.. dat. Maar ik moest wel, ik moest het zeker weten. Maar voordat ik hem opnieuw kon aan kijken voelde ik een hand op mijn schouder. 'Misschien moet u even gaan zitten mevrouw.' Klonk de vriendelijke stem. Voorzichtig keek ik in zijn ogen en toen wist ik het zeker. Dit was de man uit mijn droom!

Afbeelding

Eerst die schimmen op het dak en nu die man, het kan niet gekker worden. Misschien moet ik echt even gaan zitten. Ik sloot even mijn ogen en ademde een paar keer goed in en uit. Misschien als ik nu mijn ogen open doe is die man weer weg net als de schimmen die elke keer weer verdwijnen dacht ik. 'Mevrouw?' Ik schrok van zijn bezorgde stem. 'Je bent er nog steeds.' Verluisterde ik. Ik keek naar zijn gezicht en ik zag dat hij naar mij glimlachte. 'Misschien moeten we even wat drinken voor je halen?' Vroeg hij. Ik haalde door de war mijn schouders op. 'Dat is misschien wel een goed idee.' Glimlachte ik flauw terug.

Afbeelding

'Waarom vertel je niet wat er gebeurde?' Nog steeds schok ik van zijn stem. Ik keek naar zijn handen die ontspannen om het stuur geslagen waren. Ik wist dat hij naar mij keek maar ik durfde niet naar zijn gezicht te kijken. 'Waarom noem je mij geen mevrouw meer?' Was het enige wat ik durfde te antwoorden. Hij lachte, het was een hele mooie egale lach. 'Je leek mij toch niet zo oud toen ik je gezicht zag net.' Opeens werd hij weer serieus. 'Wel keek je erg bang. Het leek wel alsof je een geest had gezien daarnet.' Ik werd bleek. Zou dat het zijn? Geesten? Ik haalde mijn schouders op.

'We zijn er, hier kunnen we vast wel wat drinken voor je halen.' We hadden ongeveer 10 minuten in de auto gezeten maar het leken wel uren. Even had ik gedacht dat hij mij misschien nooit meer zou laten uit stappen maar eindelijk waren we er.


Afbeelding

We kwamen aan bij een park. Het was best koud buiten maar toch stelde ik voor om buiten op een bankje te gaan zitten. Ik zat er al even toen hij terug kwam met een glas drinken. 'Dank je wel.' Ik sloeg het in één keer achterover. 'Jeetje jij had dorst!' Antwoordde hij toen ik het glas terug gaf. 'Het was ook een vermoeiende dag vandaag.' Antwoorden ik afwezig. Ik voelde zijn blik branden van nieuwsgierigheid. 'Ik was naar een reclamebureau geweest vandaag, ze zochten namelijk een krantenmeisje.' Was het enige wat er uit mijn mond kwam. 'O, je woont hier nog niet zo lang dus?' Ik schudden mijn hoofd en keek naar mijn handen. 'Nog geen maand..'

Afbeelding

En zo had ik de hele middag verteld over mijn leven hier. Hij wist bijna alles, bijna.. Ik had hem niet verteld over de schimmen, of geesten zo als ik ze nu maar noemde, wat zou het anders moeten zijn? Ik keek op mijn horloge en ik zag dat we hier al heel wat uren zaten. 'Volgende keer maar mijn verhaal?' Glimlachte hij naar mij. Ik keek hem aan en gaf hem een kleine glimlachje terug. We stonden op en liepen samen weer naar zijn auto.

Ik hoopte dat het leven hier nu normaal zou worden, eindelijk kende ik iemand! Maar ik betwijfelde het erg, meteen voelde ik de rillingen weer over mijn rug als bevestiging..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bedankt voor de leuke reacties!! :swing Echt super leuk!. Dit is het einde van Hoofdstuk vijf. Maar nog lang niet het einde van dit verhaal...



# Klik hier als je nieuwsgierig bent naar hoofdstuk 6 :D

Laatst gewijzigd door Lisaav op wo 19 feb 2014, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Sarah ~ ~ H5 deel 2 ~ 16/2/2014

Wat een ontzettend spannend verhaal! Leuk gedaan. Ik ga het proberen te volgen :woot .
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Sarah ~ ~ H5 deel 2 ~ 16/2/2014

Hoofdstuk 6

Na lange tijd was ik weer een beetje vrolijk. Ik had al een tijd geen rare 'geesten' meer gezien. Maar ik was ze helaas nog niet vergeten. Al dagen kreeg ik die ene rare droom..

Afbeelding

Ik was dan in een soort bibliotheek. Er is helemaal niemand behalve ik en de schilderijen. Maar opeens is er een geest. Hij is afgetekend op de muur en beweegt. Het lijkt wel alsof hij steeds dichter bij komt. Ik krijg geen lucht meer en ik wil alleen maar rennen maar ik kan mij niet bewegen. En net op het moment als ik een stem hoor word ik wakker..
Ik schudden mijn verwarde hoofd en roerde nog een keer in mijn pan op het fornuis.


Afbeelding

'Niet aan denken Sarah.. Het is maar een droom.' Ik zuchtte. Ik zei deze woorden al dagen tegen mijzelf maar ik wist diep van binnen dat het meer dan alleen dromen zijn. Ik sloot even mijn ogen en telde tot tien. Ik mocht er vandaag niet aan denken. Vanavond zou Apollo langs komen. Ook wel bekend als de man met de witte haren.

Afbeelding

Ik wilde eigenlijk niet hier in dit huis afspreken maar Apollo wilde het graag. Dus had ik maar toe gegeven en was ik begonnen om het huis zo goed als mogelijk schoon te maken. Het was al een hele verandering maar ik vond het nog steeds erg vies en griezelig. Er liep een rilling over mijn rug, die ik zo goed als mogelijk probeerde te negeren.

Afbeelding

Ik zat al een half uur op hem te wachten toen ik een raar gevoel in mijn maag kreeg. Er was iets aan de hand en ik moest wat doen! Het was een naar gevoel. Alsof er iemand opeens een hand op je schouder legt, maar je weet dat er niemand in de buurt is. Ik pakte mijn jas en holde naar de lift.

Ik wist niet waar ik naar toe aan het fietsen was. Maar opeens was ik weer bij het gebouw. Ik hield mijn adem in en wilde het liefst door fietsen maar ik wist dat ik hier naar binnen moest gaan. Ik liep naar de hoofd ingang en duwde de deur open.


Afbeelding

Ik kwam in een hal terecht en meteen zag ik Apollo staan. Ik liep meteen op hem af maar meteen voelde ik weer die lading tussen ons. Ik voelde dat ik bloosde. Ik wilde hem net aanspreken toen ik een vrouw zag staan. Ik kreeg een naar gevoel en ik durfde haar niet aan te kijken. Ik leunde naar Apollo toe. 'Ik dacht dat je langs zou komen?' Vroeg ik aan hem, opeens voelde dat de vrouw op ons af kwam lopen. 'Ik vertrouw haar niet Apollo!' Verluisterde ik zo zacht mogelijk. Apollo keek mij bedenkelijk aan en legde een hand op mijn schouder. 'Hoe bedoel je?' Maar ik kon hem niet antwoorden. Achter Apollo zag ik namelijk een 'geest'. Maar dat was niet waarom mijn hart bijna was stil gaan staan. Op de muur stond ook een tekst. Een naam, namelijk Kate..

Afbeelding



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hihi hoofdstuk 6 :swing Ik heb de smaak helemaal te pakken :woot

Echt super die reactiess! Wat denken jullie dat de naam Kate zal betekenen?




# Lees snel hoofdstuk 7

Laatst gewijzigd door Lisaav op ma 24 feb 2014, 12:27, 4 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie