Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Sarah ~ ~ Hoofdstuk 6~ 19/2/2014

Hoofdstuk 7

'Loop anders even mee naar boven?' Hoorde ik opeens een stem zeggen. Ik draaide mij om en keek naar de vrouw. Opeens zag een beetje een gelijkenis, of zou het door het haar komen? 'Ik heb je nog nooit eerder gezien, waarom moet ik mee lopen?' Ik wilde mij weer omdraaien naar Apollo toe maar er was opeens niemand meer behalve ik en de vrouw. Ik voelde hoe de angst mijn lichaam overnam. 'Is Apollo ook boven?' vroeg ik bibberend aan de vrouw. Ze knikte en liep de lift in. Ik haalde diep adem en liep achter haar aan.

Afbeelding

Ze vroeg aan mij of ik wilde gaan zitten en ze wees naar de bank. Ik knikte en liet mij voorzichtig zakken. 'Waar is Apollo dan?' vroeg ik argwanend. Ze keek mij schreef aan en grinnikte. 'Je vertrouwd mij niet hè?' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ken je niet.' verluisterde ik. Ze ging voor mij staan en gaf mij een gemene glimlach. 'Ik heet Kate en Apollo is hier niet Sarah.' Ik schrok en dacht weer aan de naam op de muur. Snel stond ik op. 'Hoe ken je mijn naam?' ze haalde haar schouders op en volgende elke beweging die ik maakte. Opeens begon ik te rennen, weg van haar.

Afbeelding

Ik dacht dat ik haar kwijt was, maar opeens stond ze voor mij. 'Ik had je niet naar boven gehaald om je er daarna meteen weer uit te schoppen!' Ze pakte mijn arm vast. Ik probeerde mij los te trekken maar ze was sterker dan ik. 'MAAR IK KEN JE HELEMAAL NIET!' schreeuwde ik. Ze duwde mij ruw heen en weer. 'WAT WIL JE VAN MIJ!' schreeuwde ik nog harder.

Afbeelding

'Wij kennen je opa Sarah! En we zijn nog niet klaar met hem, we willen hem vinden maar jij moet ons daar bij helpen.' Ze lachte hard en trok mij mee naar een kamer. De tranen glibberde over mijn wangen. Wat heeft mijn opa hier nou weer mee te maken...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hier een kleine update. Ik hoop dat jullie het spannend vinden :D

Bedankt voor de reactiess en tof dat er steeds meer mensen mijn dagboek willen volgen :swing
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Sarah ~ ~ Hoofdstuk 7~ 24/2/2014

Bedankt voor de reactiess!
Ik heb het alleen heel erg druk met school, stage en werk dus vandaar dat er al een tijdje geen update is geweest.
Ik hoop dat ik morgen of anders vrijdag kan update!

bedankt voor het wachten :)

:knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie