Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Murphy
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
za 11 jan 2014, 12:09

unconditionally - My life.

Hoi, dit dagboek wordt een verhaal over mijzelf. Dit is waargebeurd en bevat petsen, depressie, pesten, snijden en zelfhaat. Géén happy ending story.

Ik ben Robin, studente aan de middelbare en opleiding op vmbo. Ik ben een tweedejaars en ben niet een van de populaire meiden. Ik val vooral in de categorie Nerdy of Buitenbeentje. De ergste van allemaal zijn de barbies Emily en Roxanne. Ze mogen mij niet zonder enige reden.. ik moet er maar mee leven.
Afbeelding

Shit, de bel is al gegaan en we staan nog bij onze kluisjes. Vlug kijk ik op mijn rooster dat in mijn kluis hangt en grijp mijn boeken voor Engels, Natuurkunde en Duits. Niet de meest interessante vakken maar toch blijft de Duitse taal indrukwekkend voor mij.

Afbeelding
Afbeelding

De lessen verlopen vrij rustig en in de pauze ga ik nog snel even naar het toilet waar ik Emily aantref. Alleen haar chagrijnige gezicht doet me al schrikken. Ze pakt me bij mijn arm en geeft me een harde duw achteruit. "raar kind" sis ik en meteen voel ik haar vlakke hand in mijn gezicht. Boos blijf ik haar aankijken en haal een hand over mijn pijnlijke wang. "Kijk naar jezelf lelijke nerd" kaatst ze boos terug en gaat verder met slaan en schoppen. Tranen lopen over mijn gezicht en ik probeer mezelf te verdedigen maar ik beland alsnel op de harde grond. Ik haat haar..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat jullie het wat vinden ;)

Laatst gewijzigd door Murphy op di 14 jan 2014, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Murphy
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
za 11 jan 2014, 12:09

Re: unconditionally - My life.

Ik ga écht doorzetten maar door gezeik met me oudrs, ben ik tot zondag mijn sims 3 kwijt.
Ik heb wel nog een voorraadje screen dus kan gelukkig verder :)