Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 1 van 2

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Hier start ik dus mijn dagboek. Het is geen stel maar twee reizigers. Laatst keek ik naar mijn uitbreidingspakketten en ik vond dat ik wereld avonturen al heel lang niet meer gespeeld had. Het leek me daarom wel leuk om in plaats van een gezin te stichten gewoon op avontuur te gaan :) Ik ben van plan een aantal uur te spelen want dat vind ik al lang x) Ik zie wel wat ik ondertussen allemaal tegenkom.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Vroeger keek ik vaak uit mijn slaapkamerraam. We hadden een grote boom in onze voortuin waar ik een prachtig uitzicht op had. In de herfst keek ik naar elk blaadje apart dat van de boom viel. In de winter keek ik en zag ik dat zelfs in barre tijden bomen zo ongelooflijk sterk zijn en overleven. En in de lente zag ik ze dan weer bloeien en vol met hun blaadjes zat de boom te glanzen in de zon. En in de zomer? Meestal zat ik eronder een boek te lezen over verre reizen, ja dat wilde ik graag later worden, avonturier. Dan ging ik naar verre oorden, naar schatten zoeken. Dan moest ik zandstormen, verdrinkingen, mummies en dieven overleven. En dat deed me weer denken aan diezelfde boom. Ooit wil ik net zo sterk zijn. Dat zelfs als het niet erger kan het me toch lukt om de lente te halen.

-Emmy

When will my life begin? -Tangled
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Writers note: Ik ben iemand die vooral verhalen schrijft tijdens het simsen. Het zou dus prima kunnen dat ik maar 2/3 dagen speel in ene uur terwijl andere er 5 doen. Toch ga ik dit schrijven niet opgeven want dat vind ik echt heel leuk. Dit is het eerste verhaal dat ik hier post en ik maak het tegelijk dus ik hoop dat jullie het leuk vinden :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

China. Het eerste land waar we naar toe gingen is China. Wacht, laat ik me even voorstellen. Ik ben Emmy Oakfield. Ik houd van fotograferen en op avontuur gaan. Ik heb geen studie gedaan mijn ouders hadden te weinig geld. Een paar jaar geleden zijn mijn ouders overleden. En ik had nog steeds niks met mijn leven gedaan. Ik wilde altijd al wat van de wereld zien en ik ben blij dat het lot mij de krant gaf en mij er in liet lezen. Er stond een advertentie van een man genaamd Flynn. Hij zocht een partner voor mee op zijn reizen. In mij voelde ik dat dit eindelijk mijn moment zou zijn. Ik sprak met hem af en zo kreeg ik deze 'baan'. Gelukkig mocht ik mijn fototoestel meenemen anders was ik niet gegaan!

Afbeelding

In China aankomen was geweldig. De grote Chinese muur, het Terra Cottaleger, het was ene totaal andere wereld. 'Oh ik heb hier zo'n zin in.' zei ik toen we bij ons hotel kwamen. Flynn zei niets. Ik wilde het hotel even rustig bekijken maar Flynn riep me: 'Geen tijd voor di onzin Emmy, we moeten naar Li Yuan. Hij heeft een opdracht voor ons. 'Ik kan toch wel ven rustig kijken? Hij kan best wel even 5 minuutjes wachten.' 'NEE!' Ik schrok. 'Zeg doe even normaal ik wil alleen maar wat foto's maken. Ik mocht van jouw mijn fototoestel meenemen.' 'Niet nu dat doe je maar later. En hij rende weg.

Afbeelding

'Hé wacht nou' riep ik hem achterna. Maar hij negeerde me en rende door. Ik besloot maar achter hem aan te rennen. Alleen in China voor de eerste reis leek me geen goed idee. Bovendien had hij de vliegtickets. Snel nam ik een binnendoor weg. En zo gingen we naar ene Li Yuan, die een opdracht voor ons had. En ik had nog niks van China gezien!

Afbeelding

We besloten bij de voordeur te wachten. Er deed niemand open dus besloot ik achterom te gaan. 'Emmy wacht even, dat is onbeleefd.' 'Dan nog zij doen niet open, dat is pas onbeleefd.' Ik negeerde wat hij voor de rest zei en liep naar een klein jongetje dat in de achtertuin stond, waarschijnlijk de zoon van Li Yuan. Ik vertelde hem over van alles. Maar hij keek me raar aan. 'Dacht je dat hij je verstond Emmy?' grinnikte Flynn. Ik negeerde hem en beet op m'n lip. Rustig bleef ik op de trap zitten en wachten tot Flynn dit had afgehandeld.

Afbeelding

Hij boog en de man deed hetzelfde. Ik keek hem raar aan. 'Dat do je in China Emmy het is een groet' Ik knikte. 'laten we gaan.' 'Waarheen?''Zul je wel zien.' 'Ik ga niet meer zomaar ergens heen.' 'Jij bent wel een lastige assistent.' Hij zuchtte. 'We moeten richting het centrum.' 'Oh wat leuk kunnen we shoppen. Ze hebben hier zulke leuke kleding en..' 'Nee, onze eerste missie is in de hallen van het verloren leger. En dit keer graag geen getreuzel.' Ik zuchtte en liep achter hem aan. Waar was ik aan begonnen?

Laatst gewijzigd door Lestis op vr 03 jan 2014, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Dankjewel ^.^ Ik weet dat het veel tekst is x) Ik denk ook dat daarom veel mensen misschien afhaken en het niet willen lezen. toch ben ik blij als ik 2/3 lezers heb want ik merk dat een marathon best lastig is x)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

We leenden twee fietsen van Li Yuan en gingen naar het centrum. Ik racete vooruit in de hoop dat ik dan gauw nog wat foto's kon maken. 'Hé wacht nou.' riep Flynn. Ik riep terug: 'Geen getreuzel beetje doorfietsen jij.'en ik stak m'n tong uit.

Afbeelding

Flynn vond een tegel waar je blijkbaar op moest staan. Hij had er de grootste lol in om al die dingen te vinden. Ik besloot even wat te eten en te drinken te kopen. En een tent. Sjouwend liep ik naar hem toe. 'Waarvoor dat allemaal?' en hij keek me raar aan. 'Om te overleven wat denk jij nou.' gaf ik als antwoord. Hij begon te lachen. 'Wat is er zo grappig?'zei ik nu redelijk kwaad.''geloof me dat heb je echt niet nodig.' 'Maar Li zei..' 'Dat klopt maar met z'n tweeën zijn we heel gauw klaar hoor.'

Afbeelding

We liepen naar de hallen des legers en natuurlijk kon je Flynn daar verblijden met een tegel, zo'n reactie tegel.. Er kwam en trap links van ons en daarna kwamen we in een groot avontuur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
Uiteindelijk vonden we het relikwie. Ik zuchtte. Avonturier zijn is moeilijker dan ik dacht. Ik besloot te vragen of ik dan nu wat voor mezelf mocht doen. Hij zuchtte. 'goed vandaag geen tombes meer maar morgen 6 uur stipt de volgende.' Ik knikte en rende de tombe uit. China here I am!

Opdracht 1: Avonturier
Levensgevaarlijk en zonder loon maar wat je vind mag je hebben.
Als assistent van de avonturier krijg je vaak veel sarcasme en gemopper te horen. je sjouwt de spullen maar ach je moet wat over hebben voor avontuur, toch?

Afbeelding

Als avonturier moet je van alles inspecteren, bijvoorbeeld duikputten.

Afbeelding

Ieder zijn eigen manier voor dat natuurlijk.

Afbeelding

Maar na veel gezoek vind je altijd wel een weg uit. En dan ben je natuurlijk beladen met schatten.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Afbeelding
Ik besloot naar een restaurantje te gaan om daar wat te eten. Gelukkig kon deed ober wel engels, anders had ik nu ook al geen goed eten. Ik bestelde een alleen op de wereld calzone, vond ik wel toepasselijk. Flynn bracht ondertussen het relikwie aan Li Yuan.

De avond ging ovr in nacht en alebei gingn we terug naar het basiskamp. Ik heb die avond gen woord mt hm gesproken. Misschien dat deze samenwerking ook anders kan?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Hij was al vroeg opgestaan om wafels te pakken en ik besloot met hem te praten. 'Hey.' geen antwoord. 'Halloooo ben je daar?' 'Ik hoor je heus wel Emmy' 'Ik dacht ehh, misschien kunnen we opnieuw beginnen. Ik hou bijvoorbeeld heel erg van fotografie. Wat is jouw hobby?' 'Ik heb geen hobby's' antwoordde hij kort. ' Oké wat is je lievelingskleur?' 'Groen.' 'Kan ik ook wat meer antwoord krijgen dan één woord!?' ik flipte even. 'Sorry zo bedoelde ik het niet. Wat gaan we vandaag doen Flynn.' 'We zien wel.' helaas verbrandde op dat moment zijn wafels. "Wil je me voortaan niet zo afleiden!' 'Doe even rustig oké we eten wel gewoon iets anders. Als je nou niet elke keer zo flipt kan het ook een keer gezellig worden!' 'Als jij niet elke keer zo stom doet hoef ik niet boos te reageren!' 'Stom!? Wil je even normaal doen ik doe dit ook voor mijn plezier. Ik ben je slaafje je niet ik help je alleen. Je mag wel wat vriendelijker zijn!' Ik liep weg en wachtte niet op antwoord. Stilletjes aten we.

Afbeelding
Na het eten sprak hij me aan. Ondertussen zaten in een hoekje twee avonturiers de verbrandde wafels te eten. 'Weet je wat anders kies jij wat we vandaag gaan doen Emmy.' 'Met grote ogen keek ik hem aan' 'echt?' 'Sure, vandaag mag jij kiezen. Ik rende het hotel uit en sleurde Flynn half mee.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn sims is ongelooflijk traag dus ik doe nu al 2 uur over 1 dag x) Hopelijk kan ik hem straks even fixen.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

WN: Het merendeel van de dag staat in het inlevertopic en omdat mijn sims momenteel gecrasht is ga ik niet alles opnieuw plaatsen want dat kan ik in de tussen tijd even alles inhalen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Afbeelding

Flynn en Emmy hebben gezellig en potje geschaakt en net als ze weg willen gaan wordt Emmy gebeld. Of zee wat lapis azuli wil brengen naar iemand.

Afbeelding

Dus wordt China afgezocht naar twee stenen.

Afbeelding

Na nog een etentje bij de plaatselijke markt gaan ze terug naar het basiskamp.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Bedankt Shaan :D. Ik dacht eerlijk gezegd dat niemand meer dit topic bekeek x) Ze zijn inderdaad nogal aan het bekvechten. Vond ik ook is leuk ipv van een gezin stichten.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'WAKKER WORDEN!' Wat lief van je partner om als wekker te spelen om 6 uur 's ochtends. 'Flynn het is 6 uur. We zijn gister om 12 uur nar bed gegaan! Laat me slapen!' 'de laatste dag moeten we goed benutten en hij trok de deken weg. Ik zuchtte en stond op. Ik besloot maar het ontbijt te maken, ik heb niet zo veel vertrouwen in de wafels van Flynn.

Afbeelding

'Oven challenge accepted! Dit keer geen verbrandde wafels!'

Afbeelding

'Laat koken maar aan vrouwen over!' en ze haalde de wafels uit te oven. 'Flynn wafels! Wil je ook?' 'Gaar verbrand of jouw manier?' 'Hoezo mijn manier?' 'Ik vermoed dat je ze nog niet in de oven hebt gedaan.' 'Heel grappig. Ze zijn beter dan die van jou!' riep ik terug. We besloten samen te ontbijten. Daarna ging ik me douchen.

Ondertussen:
Afbeelding

Afbeelding

---

Afbeelding

Daarna ging ik met Flynn de apis Azuli brengen. Dat moest helaas met hem want ik kan nog steeds geen Chinees. Men verwacht echt van mij dat ik dat pats boem in m'n hoofd heb. Zij zijn zo gestoord om een moeilijke taal te maken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We fietsen naar een leuk parkje ergens in de bergen. We besloten te gaan vissen. 'Wedden dat ik een snoek vang?' begon Flynn. 'Volgens mij mag jij blij zijn als je een badeendje op de kermis vangt.' 'Jij vangt volgens mij alleen een schoen.' En zo ging het nog even door. Op het einde hadden we allebei niks gevangen. (lol xD)

Afbeelding

Die avond gingen we naar de hemelse tempel. Die had uitzicht over de hele stad! Het was prachtig. Ook de kleuren van die lucht. 'En hoe vond je je eerste reis Emmy?' 'Prachtig ik zou wel in China willen wonen.' 'Moet je eerst Chinees kunnen.' 'Hè begin je weer?' 'Misschien dat dit je helpt.' Ik keek hem verbaast aan. Hij gaf me ene klein rood boekje in 'm'n handen. Een reisgids. 'Daarmee leer je ook ene beetje Chinees.' 'Dat is heel lief van je.' Zijn wangen kleurde rood. 'Ehh ja, ik ga naar bed en morgen vertrekken we vroeg dus pak je tas alvast in.' En hij liep weg, mij verbaasd achterlatend.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Diezelfde avond namen we het vliegtuig terug naar huis. Ik besloot lekker uit te slapen. Het was 6 uur en 6 is volgens mij het favoriete getal van Flynn want ik kon uitslapen ware het niet dat er iemand met de naam Flynn voor mijn deur stond om 6 uur s' ochtends! Woest werd ik, maar dat had helaas geen zin.

Afbeelding

Eerst moest ik op de loopband. Serieus wie heeft die dingen uitgevonden? Je kunt toch ook gewoon buiten lopen? Bovendien zijn ze pijnlijk, merkte ik.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met veel vallen en opstaan lukt me het uiteindelijk een beetje. Om 10 uur mocht ik van Flynn stoppen. Opgelucht besloot ik naar huis te gaan. 'Ik zei stoppen met lopen, nu komt de krachttraining.' Ik kreunde. De komende screens laten wel zien wat ik er van vond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen het tijd was om te lunchen mocht ik stoppen. 'Dus ik hoef nu geen enkel idioot apparaat meer aan te raken?' 'Nee, kom dan trakteer ik je op een lunch.'

Afbeelding

Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. Had ik dat maar wel gedaan want ik mocht richting het terras joggen. Flynn was er zo. En ik? Ik had er, zeg maar, iets meer tijd voor nodig.

Afbeelding

Afbeelding

Na de lunch gingen we richting de bieb (natuurlijk lopend). Ik besloot het boek te lezen wat Flynn me had gegeven en hij pakte een boek uit de kast.

Afbeelding

Daarna besloot we een eind te joggen richting het volgende onderdeel, zoals Flynn dat noemde.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Afbeelding
Natuurlijk was Flynn er weer eerder. 'Helaas er zijn geen paarden mer voor je.' Fijn hij wilde ook dat ik ngo geen paardrijden om 10 uur 's avonds. 'heel jammer. Mag ik dan nu naar huis.' 'Bijna laatste onderdeel van je training en daarna gaan we weer op reis.'

Afbeelding

Leer en tent opzetten. geweldig onderdeel Flynn. Help me er aan herinneren dat ik de volgend keer de deur om 6 uur dichthoud. Ik was zo moe dat we uiteindelijk vlak bij de manege bleven overnachten.

----
Afbeelding

De volgende dag besluit Emmy naar het kattenpark te gaan in de hoop een leuk huisdier te vinden. Flynn besluit mee te gaan. 'Dat eerste kleine poesje leek me erg lief, wat vind jij Flynn.' 'Emmy je kunt beter niet een ene huisdier nemen. We zijn vaak op reis dat beestje gaat dan dood.' Ik knikte. Dta is waar. Maar ik wide zo graag ene huisdier. buiten vlogen vlinders.

Afbeelding

Afbeelding

Emmy probeerde er een te vangen. *tromgeroffel*

Afbeelding

Ja :swing

Afbeelding

Afbeelding

Ook Flynn probeerde het.

Afbeelding

Helaas volgende keer beter Flynn. Hij flipte een beetje. (xD)

Afbeelding


Afbeelding

'Ik wil ook een vlinder!' schreeuwde hij. (sims xD)

Afbeelding

Afbeelding

Wel vond hij een slang. 'Emmy, kijk ik heb een slan evonden.' 'Slang? Gatver die hoef ik niet te zien.'

Afbeelding

Ik dwong Flynn hem te laten aan. 'Kom Flynn ik heb een veel leuker huisdier gevonden:


Afbeelding


Sky.' :swing


Afbeelding
We besloten te picknicken. Een kauwspeeltje voor Sky en ik en Flynn besloten wat te eten.

Afbeelding

En volgens mij vindt Flynn Sky ook een erg leuke hond (A)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor sky vonden we een leuke oppasser want wij moesten weer op reis. Ik gaf hem een knuffel en vertrok.

---

Afbeelding

Egypte het land van zand zand en, laat me even denken, oh ja zand. -_- En nergens een fatsoenlijk strand. Bah.. 'Ik werd door een vriend gebeld en we gaan nu naar hem toe. hij denkt dat we wel geschikt zijn voor zijn opdracht.' vertelde Flynn. Ik knikte. 'Je bent toch niet bang voor mummies?' Ik lachte. 'mummies haha die bestaan alleen in verhalen Flynn.' 'Je zult wel zien.' en ik stopte met lachen na die zin.

Afbeelding

Ik stelde me vriendelijk voor aan zijn vriend. Hij begon te praten maar ik verstond er natuurlijk niks van. 'Ehh Flynn?' 'Hij zegt dat hij het leuk vind om je te ontmoeten laat mij maar even met hem praten.'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna besloten we nar de markt te gaan voor wat inkopen. Ik besloot een betere camera te kopen zodat ik betere foto's kreeg. Ik slikte ven bij het prijskaartje maar besloot hem toch maar te kopen. 'En waar moeten we dit keer naar toe?' vroeg ik. 'Het ligt dicht bij het basiskamp. Volg me.'

Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Bedankt Shaan. Ik vind het heel leuk van je dat je mijn verhaal leest. Ze zijn voor de meeste mensen veel te lang denk ik x) Ik hoop dat ik het in ieder geval vol houd tot 11 uur dan heb ik 12 uur gegamed en dat vind ik best wel lang :P Begin nu hoofdpijn te krijgen :/

Froos: Super bedankt ik heb een nieuwe lezer :swing. Ik doe m'n best en jullie motiveren me erg dus ik hoop dat het me gaat lukken nog even door t gaan. :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

We gingen de 'tombe' in en de trap af. Flynn wees me iets aan in de hoek. Ik verstarde even. 'i-i-issie... echt?' vroeg ik met een hoge toon. 'Ja, leuk hè.' zei Flynn plagerig. 'Er ligt daar een dood lijk en jij vindt dat grappig!?' 'Rustig maar, ik meende het niet.'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen deed ik veel beter mee en ik begon te begrijpen hoe alles werkte. Het duurde ook niet lang voordat we in de laatste kamer waren. Gauw leegde ik de schatkist. 'Kom Flynn we gaan ik heb de papieren.' 'Wacht even, kijk naar deze muur.'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hij opende een extra schatkamer.

Afbeelding

het werd middag en we besloten de papieren terug te brengen aan de vriend van Flynn.

Afbeelding

Flynn praatte wat bij met Hassan en ik probeerde door half Engels en wat gebaren me duidelijk te maken aan de vrouw van Hassan. In Egypte ging het beter dan in China, gelukkig.

Afbeelding

Afbeelding

Hassan stuurde ons naar een ander huis voor een nieuwe opdracht. Ik oefende mijn Egyptisch, wat nog steeds niet erg sterk is en Flynn vroeger naar de volgende opdracht.

Afbeelding

We moesten 4 edelstenen vinden vlakbij de piramides.

Afbeelding

Flynn vond er gauw een en gaf hem er ook een. 'Das al 2, nog maar 2 te gaan.' zei ik vrolijk. We zochten nog lang door maar vonden niks meer in de grote zandbak. Uiteindelijk keerde we terug naar huis.

Afbeelding

Afbeelding
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Ik ben ook een nieuwe volger! :swing
Maar ik ga wel zo naar bed, dus niet schrikken dat ik niet meer volg ofzo, dan lees ik morgen ochtend wel weer alles terug. :laugh Ik vind dat je dit echt geweldig leuk doet! Je schrijft ook heel leuk en het is lekker spannend! :swing Ga zo door! :D
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Bedankt Markos. Ik vind het ook erg leuk als je de moeite neemt om het later terug te lezen :knuffel
Ik ben blij dat ik steeds meer reacties krijg. Dat motiveert echt merk ik.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

De volgende ochtend stond ik vroeg op. Ik gunde Flynn de lol niet om me weer te wekken. Gauw douchen en aankleden. Ik besloot maar at te eten te kopen want de keuken in het basiskamp had geen oven :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik bestelde weer een calzone, ik ben gek op calzones. De vrouw begreep wat ik bedoelde ook al was het maar een rij van wat woorden achterelkaar. Ik geloof dat ik iets zij als. Ik eten calzone. Maar ze begreep het dus dan is het goed. Toen ik begon aan mijn ontbijt kwam Flynn binnenwandelen en ook hij kocht wat te eten. 'Ik zag dat je niet in het basiskamp was.' 'Klopt.' antwoordde ik kort. Ik had toch niet meer te zeggen. 'Dus ik vermoedde dat je hier was.' Ik zei niks. 'Heb je in om vandaag te gaan zwemmen?' 'Lijkt me leuk.' antwoordde ik. Ik verheugde me er al op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vervolgens gingen we zwemmen en snorkelen in de rivier.

Afbeelding
Flynn werd gebeld door Hassan die hem vertelde waar hij twee edelstenen konden vinden vinden. Direct stapte we op de vespa (:P).

Afbeelding

Onderweg zag ik een duif. Ik wilde altijd al een duif hebben. Ik hou van dieren en duiven doen aan luchtpost dus het leek me dan erg leuk en brief te schrijven en aan iemand te sturen.

Afbeelding

Afbeelding

En *tromgeroffel*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ja :swing Hij heet pietje.
Flynn wilde ook graag een vogel.

Afbeelding

een iets andere soort vogel. De soort van groot opvliegend, angstaanjagend en bijtend. Ik vreesde het ergste voor de vingers van Flynn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wonder boven wonder ging het goed. 'En hoe ga je hem noemen?' vroeg ik. 'Geen idee, ik zie wel.' antwoordde Flynn. 'Ik ben blij dat we de vogels gered hebben.' zei ik. 'Dat mogen ze ook zijn ook. Anders waren ze waarschijnlijk uitgedroogd.'
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Laatste up. Voor de goede vrede thuis x)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding
Nu hadden we eindelijk genoeg edelstenen. We pakte onze vespa en brachten de edelstenen. Ze gaf ons gelijk ene nieuwe opdracht.we moesten er voor zorgen dat de bevolking ons vertrouwelijke informatie gaf. Undercover dus. Deed me een beetje denken aan James Bond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We waren naar de markt gereden en besloten daar met wat mensen te praten. Bij Flynn ging het natuurlijk vlekkeloos. Mij lukte het in ieder geval haar naam te weten. Ze leerde me een beetje egyptisch maar veel verder dan haar hobby's kwam ik niet. Daarna besloten we terug te gaa naar het basiskamp en te gaan slapen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Writers Note: Sims is voor de tweede keer gecrasht. Ik ga dat niet om 1 uur 's nachts inhalen dus ik stop er mee. Ik ga misschien nog wel verder met dit dagboek. Ligt eraan over er echt mensen zijn die dat leuk vinden :). Er komen nog screens in mijn topic later, die heb ik ondertussen genomen. Hopelijk heb je genoten van mijn verhaal. ik had er in ieder geval erg veel plezier in om het te maken.

Tijd: 11:00-23:56

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie