Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 2 van 2

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Bedankt voor alle leuke reacties :knuffel
Ik zou het eigenlijk ook erg leuk vinden om door te gaan. Het spel heb ik in ieder geval opnieuw gedaan dus het klopt weer precies. Alleen ga ik dan niet elk uur een update plaatsen. Ik denk dan een paar keer per week. Dan ga ik ook wel polls erbij doen voor jullie. laat me weten wat je van dit idee vindt. Met 3 reacties ben ik blij hoor. Met een paar vaste lezers weet ik zeker dat ik het dagboek wel leuk kan eindigen. Dan kan ik ook wat meer rust nemen voor m'n screens zodat ze er nog wat beter uitzien.
Kortom: Laat me even weten of je het leuk vindt om verder te lezen in een soort van een paar updates per week en met polls.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

Lestis, wat een leuk idee en wat leuk geschreven! Heb het helemaal doorgelezen en de foto's bekeken natuurlijk. Als ik heeeeel eerlijk mag zijn denk ik dat die Flyn niet zo heel erg is om mee te leven :P Dus dat gaat vast wel goed komen tussen hem en Emmy. Tenslotte kan ze heel veel van hem leren en hij schijnt het wel leuk te vinden om het haar bij te brengen ;) Ik kijk al uit naar de verdere uitwerking van dit verhaal.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Marathon [Lestis] Flynn en Emmy

^Dat gevoel had ik er ook bij :)

Maar de lezers mogen stemmen over wat er gaat gebeuren natuurlijk. Ik hoop ergens in deze week het dagboek te kunnen beginnen. Zit momenteel nog steeds met een leesverslag :/

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie